A szerelőnk csinált már gyűrűzést a haverom Hondáján, konkrétabban motorgenerált. Ki lett cserélve az összes csapágy, szimering és tömítés, továbbá a szelepek fel lettek polírozva és a hézag be lett állítva mindennel. Volt teljes vezérléscsere is. Erre összesen 20 munkaórát számolt fel. Két napig dolgozott rajta folyamatosan, pedig nem most csinálja először a melót, kimondottan Honda specialista a csávó... Szerintem ennél rövidebb idő alatt nem lehet teljes munkát végezni, hiszen órákba telik csak az, mire a szelepeket és az olajjáratokat kipucolja...
Másik nagy vitatéma egyébként a hengerfej síkolása. Vannak, akik azt mondják, hogy idióta az, aki összerakja a generálozott motort síkolás nélkül, mások szerint meg nem feltétlen szükséges. Megkérdeztem a szerelőmet, hogy ő hogyan vélekedik. Azt mondta, hogy csak akkor kell szerinte síkolni, ha ez indokolt, ha nincsen semmi szögeltérés vagy görbeség, akkor fölösleges teljesen. Azt mondta, hogy az általa generálozott kocsiknak a 95%-ánál nem kell síkolni. A haverom kocsiját sem síkolta, azóta is tökéletes, pedig már ment vele azóta 80e km-t. Most télen 0W-20-as volt benne és 1 mm-t sem evett meg belőle. Azt hiszem, elégedettek lehetünk mind a munkájával, mind a kocsival...