Soha ne parkoljatok a "nyócba"
:evil:
Komolyra fordítva:
Pénteken megtörtént a fék upgrade. A gyári betétek már 1mm híján a kopásjelzőn voltak. (69.700km) Most volt idő/hely/gépműhely, szóval megcsináltuk.
A gyári tárcsák már eléggé kigyúrták magukat:
~1mm-es válluk lett ~70e km alatt.
Felszabályozás után pont határértéken vannak a tárcsák. Az elsők 23mm a hátsók 8mm. Hátul a kézifék dobját is felszabályoztattam, volt benne ~3 század ovalitás.
Hátra Ferrodo Premier betétek mentek, kézi pofái még alig kopottak.
Előre Ferrodo DS2500 ment, remélem amire elkopik addigra a tárcsa is csereérett lesz.
Telefonra leszedtem egy G-meter nevű progit. Gondoltam számszerűsítem a régi, és az új fék közötti különbséget. 60ról állóra fékezést mértem. a régivel ~0.8G lassulást tudtam elérni. A friss betéttel, tárcsával (még láthatóan nem fekszik fel teljes felületen) már van egy ~1.5 körüli érték. Valószínűsíthetően megdupláztam a fékhatást. Ami azért elég jó szerintem.
Már amennyire lehet hinni a telefon giroszkópjának pontosságában....
De érezhetően jobban harap.
Próbáltam autópálya tempót is, nem ráz nem dobál. Tökéletes az egyenesfutás.
Egy ideig le van a gond róla. :roll:
Köszönet az MG műhelynek!