Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2306576 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

AdamBH

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 116
Re: Szerviz
« Válasz #4590 Dátum: 2010.11.30 09:54:47 »
Két SMX-S pozitív tapasztalat már van a C150-es fostos váltóval

Köszönöm a hozzászólásokat.
Már megvettem az SMX-S-ből 2 literrel ;)

Egyébként miben is van ez a fostos C150?
Mert ha E11 4ZZ-ben, akkor van egy harmadik pozitív tapasztalat is, a kis E11 az őszi nagyszerviz során ezt kapta és azóta mondhatni hibátlan :)

Most a "fiatal", kilométerszegény E12 lenne soron.
E11 1.4 VVTi Hatchback 2000/03
E12 1.4 VVTi Wagon 2004/12

...és még néhány OFF ;)

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #4591 Dátum: 2010.11.30 10:46:19 »
A C150-es valto az 1,4-es VVTi E11-ben es E12-ben van, illetve a nem-faceliftes 1,33-as E11-ben. Tobbrol nem tudok most meg.

Annyira nem rossz a valto, csak van jobb is nala hazon belul, illetve a Civic valtoja is jobb erezhetoen. De ha egy Opel Astra F/G vagy franciahoz hasonlitom, akkor csucs-szuper am ez... Minden nezopont kerdese csak.

Nekem most az SMX-S-sel egesz jo, nagy hidegekben (<5 fok) az elso kilometeren kicsit akadozik most minden fokozatban, utan azonban tokeletes es nyaron is jol viselkedett vegig ezzel az olajjal. Ha egy fokozattal higabb lenne benne, akkor valoszinuleg az elso km-eken meg jobb lenne telen, azonban lehet, hogy nagy melegben rosszabb lenne, mint most.

Mondi meselte, hogy neki most 75W-s van benne es telen csucs, nyaron azonban annyira nem tokeletes, kisse nehezebben jar, mint most telen -- amugy en ezt nagyon furcsanak tartom.

tom74

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
  • '07 AURIS 2.0 D4D SOL.'05 Yamaha Fz6S
Re: Szerviz
« Válasz #4592 Dátum: 2010.11.30 16:23:26 »
sajna nem tudom hová tegyem de ez is 1 gyors szerviz http://www.hardocp.com/news/2010/09/10/must_see_video_day  :yes:

AURIS 2.0 D4D SOL Yamaha Fz6S  kawasaki zx-10r SCANIA 93H

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #4593 Dátum: 2010.11.30 17:02:54 »
Mondi meselte, hogy neki most 75W-s van benne es telen csucs, nyaron azonban annyira nem tokeletes, kisse nehezebben jar, mint most telen -- amugy en ezt nagyon furcsanak tartom.

Legközelebb ha jössz péntek este, mész vele egy kört és meglátod, hogy hidegen nagyon király. Nyáron sem rossz, csak hidegben sokkal jobb.
A hidegben jó, úgy értendő, hogy 5 fok körül, hidegebb időben még nem próbáltam, de ez csak napok kérdése (pénteken utazom haza külföldről és a hétvégén már lesz erről is tapasztalat szerintem).
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re: Szerviz
« Válasz #4594 Dátum: 2010.12.01 09:33:48 »
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

Gábor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 128
Re: Szerviz
« Válasz #4595 Dátum: 2010.12.02 13:57:59 »
Sziasztok! Jobb oldalt alulról-oldalról beázik a csomagtartóm. Tehát a mankókerék felett van az a farostlemez az lesz nedves még a takaró szövet alatt. Valahogy ott oldalt szelel, ki is tudom dugni az újam, de nem értem, hogy tud ott felfele folyni a víz, hiszen az is az autó alatt van, takarásban... Mit tegyek vele, lehet ezt házilag javítani? Nyomjam ki sziloval? Bár ahhoz lehet, hogy túl nagy a rés. Nem is értem miért van az ott? Köszi a figyelmet, üdv.
1998 Toyota Corolla 1.3 Hatchback

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re: Szerviz
« Válasz #4596 Dátum: 2010.12.03 10:57:18 »
Akksi töltést hogy érdemes csinálni? Le kellene venni a sarukat, vagy sem? Nem tudom a helyén lehet-e tölteni, de szerintem inkább nem, viszont akkor ha leveszem a sarukat és kiveszem a helyéről és úgy töltöm akkor az ECU mindent elfelejt amit addig a vezetési stílusomról megtanult :D  Tudom az a biztos megoldás ha leszedem és nem a kocsiba töltöm..
Jó most már biztos vagyok benne, hogy ki kéne venni a helyéről. De ha van valaki infoval, jöhet :)
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.03 11:01:50 írta g86 »
                                                                                                                                                   

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #4597 Dátum: 2010.12.03 12:00:23 »
Akksi töltést hogy érdemes csinálni? Le kellene venni a sarukat, vagy sem? Nem tudom a helyén lehet-e tölteni, de szerintem inkább nem, viszont akkor ha leveszem a sarukat és kiveszem a helyéről és úgy töltöm akkor az ECU mindent elfelejt amit addig a vezetési stílusomról megtanult :D  Tudom az a biztos megoldás ha leszedem és nem a kocsiba töltöm..
Jó most már biztos vagyok benne, hogy ki kéne venni a helyéről. De ha van valaki infoval, jöhet :)

Nem tudom mennyire korrekt megoldás, én a Suzukit simán töltöttem a helyén úgy, hogy nem vettem le a sarukat.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #4598 Dátum: 2010.12.03 12:14:37 »
Szerintem jobb ugy tolteni, ha a saruk le vannak veve. Meg a msik az, hogy neha egy ECU resret sem art meg, mert "elbutul" idovel a kocsi: nem feltetlen az adott parametereknek megfeleloen megy minden, mert nagyon sok a regi adat es lelassul a valtoztatas az interpolalas soran...

SanyiD-4D

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
Re: Szerviz
« Válasz #4599 Dátum: 2010.12.03 17:08:47 »
Sziasztok!

Egy I-es Yaris D-4D lenne az alany.Tapasztalt már valaki olyat hogy csak folyamatos 2000-es fordulatszám felett kezd el meleg bejönni?A hűtőventilátor is megy néha ebben a hidegben!?A rendszer nem levegős,cseréltünk termosztátot,de nem oldotta meg a problémát.Nem akarok hülyeséget beszélni,de olyan mintha nem cirkulálna a hűtőfolyadék  rendesen,csak fordulaton.A vízpumpa meg gyárilag fémlapátos úgyhogy nem törhettek le a lapátok elvileg..

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #4600 Dátum: 2010.12.03 17:28:28 »
Akkumulátor töltést úgy, hogy nem veszitek le sarut???  :eek: Ez a legalapabb, hogy saru le. Aztán hogy az akksi a helyén marad-e fizikailag, az már mind1!

Az, hogy az ECU felejt egyáltalán nem baj, sőt... Majd 1-2 nap és újratanul mindent!
Xanyi

tom74

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
  • '07 AURIS 2.0 D4D SOL.'05 Yamaha Fz6S
Re: Szerviz
« Válasz #4601 Dátum: 2010.12.03 18:13:13 »
mi lehet a gond ha nincs levéve a sarú az akksirol ?

AURIS 2.0 D4D SOL Yamaha Fz6S  kawasaki zx-10r SCANIA 93H

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #4602 Dátum: 2010.12.03 18:16:22 »
A töltők nem teljes egyenárammal töltenek, van amelyik autó nem szereti.  :)

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #4603 Dátum: 2010.12.03 19:46:11 »
A töltők nem teljes egyenárammal töltenek, van amelyik autó nem szereti.  :)
Valószínüleg az ECU fogja elöször megköszönni!
Xanyi

jrtom

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 111
Re: Szerviz
« Válasz #4604 Dátum: 2010.12.03 19:50:17 »
Mit értesz nem "teljes egyenáramon" ? :) Ilyenről még nem hallottam. Vagy egyen vagy váltó.
Egyébként a mostani kapcsolóüzemű tápegységgel ellátott töltőknél a Feszültség elég stabil és az a lényeg. 14,5 V-al töltenek álatlában, mivel a generátor is 14,2V-14,4V-al tölt ezért semmi baja nem lesz semminek. Nyugottan lehet tölteni úgy is az aksik, hogy nem vesszük le a sarut.
A mostani korszerű autóknak (nem akarok márkákat mondani, prémium márka) programozás közben folyamatosan töltőn kell lennie 4-5 órán keresztül amíg tart a szoftverfrissítés.
Meg a diagnosztika közben is muszály a töltő.  

A töltők nem teljes egyenárammal töltenek, van amelyik autó nem szereti.  :)
Corolla TS, Facelift