Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2306031 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3960 Dátum: 2010.07.31 23:54:52 »
Ennyiért olcsó. Ennyiért nekem is kellene.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Szerviz
« Válasz #3961 Dátum: 2010.07.31 23:55:44 »
Szét volt a műanyagja törve, annak csak elhajlania lenne szabad 3 helyen, ez pedig le van törve. Mondjuk most már mindegy.

Valószínűleg a kiszerelésnél pattanhatott el, de szerintem ennek semmi jelentőssége...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #3962 Dátum: 2010.08.01 01:40:59 »
Gyárilag tök fehér... Az aktív szenes fekete!
Xanyi

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Szerviz
« Válasz #3963 Dátum: 2010.08.01 12:48:33 »
Akkor ez aktív szenes volt, mert sötét szürke pontos színű volt gyárilag. Denso-Toyota felirattal. Sanszos, hogy még a gyári
 :eek:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #3964 Dátum: 2010.08.01 21:18:28 »
Azt vettem észre, hogy gyengélkedik a kéziféken. Már kisebb emelkedőn is izomból kell meghúzni, hogy megfogja a kocsit (nem számoltam a kattanásokat). Első körben beállítatom, de ha nem segít, milyen költségekre számíthatok? Egyszer már be volt állítva, azóta 6 ezer km-t mentem és rosszabb, mint előtte, szóval valami nagyon elkopott benne. Ha jól tudom, ez nem a hátsó tárcsafék, hanem külön rendszer.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

TZoli

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3965 Dátum: 2010.08.01 21:38:58 »
Azt vettem észre, hogy gyengélkedik a kéziféken. Már kisebb emelkedőn is izomból kell meghúzni, hogy megfogja a kocsit (nem számoltam a kattanásokat). Első körben beállítatom, de ha nem segít, milyen költségekre számíthatok? Egyszer már be volt állítva, azóta 6 ezer km-t mentem és rosszabb, mint előtte, szóval valami nagyon elkopott benne. Ha jól tudom, ez nem a hátsó tárcsafék, hanem külön rendszer.

A hátsó tárcsák "kalapját" fogják ezek a fékpofák:
http://imagerz.com/QFdCCQ9SCgI
http://imagerz.com/QFdCCQ9SClM

Lehet állítani rajtuk itt hátul is,kis gumidugót kipattintva a tárcsából és a lukat 6 órához tekerve csavarhúzóval lehet benyúlni a fogakhoz, valamint bent a kézifékkarnál is lehet feszíteni a bowdenen.
Nem hiszem hogy ilyen fiatal autónál berohadt volna valami, vagy elkopott, beállítási probléma lehet.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #3966 Dátum: 2010.08.01 23:07:05 »
Én sem hinném hogy bármi baj lenne, csak normálisan be kell állítani!
Xanyi

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Szerviz
« Válasz #3967 Dátum: 2010.08.02 07:22:48 »
Sziasztok!

Megtörtént a pollenszűrő-, illetve a hűtőfolyadék cserém is. Gondoltam rakok fel képet róluk, az elsőt tanulságképpen - asszem ez anno hófehér volt... - a másikat ajánlás gyanánt:  :D

Pollenszűrő
Hűtőfolyadék (1500Ft/L)

Ezeken kívül végre le lett cserélve a váltóolaj is. Az első tapasztalataim nagyon pozitívak vele kapcsolatban, 2-3 ujjal könnyedén kapcsolható a váltó, érezhetően kevésbé akadozik. Az olaj márkája Rheinol. Ezen belül, pedig a full szintetikus 75W90-es.

ilyenből van még nálam, ha esetleg utána kellene pótolni. A szervíztől megkaptam a maradékot...

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Szerviz
« Válasz #3968 Dátum: 2010.08.02 07:26:35 »
Legközelebb korábban cserélj pollenszűrőt, mert ez már brutálisan néz ki. Ezen már nem sok levegő mehetett át  :eek:
Gyárilag is ilyen lekete szőrmókos a pollenszűrő, bár nincsen ennyire tele mocsokkal.

Szét volt a műanyagja törve, annak csak elhajlania lenne szabad 3 helyen, ez pedig le van törve. Mondjuk most már mindegy.

Azt has kérdezzem meg az illetékestől, hogy mennyiért , hol és milyet vett? Ugyanis ezt a gyári 3 részre osztottat nem találtam meg eddig utángyárottban.

Én az Armafiltnél vettem anno. Itt a link.

http://webshop.armafilt.hu/index.php?content2=termekek_elolista&content=termekek&szint1=+Szem%E9lyaut%F3k&szint2=TOYOTA&szint3=COROLLA+VIII+%2897-01%29&szint4=1.4i&teljesitmeny=71%2897%29&evjarat=11/99-12/01

Ez három részre osztott és úgy néz ki, mint a gyári.

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #3969 Dátum: 2010.08.02 08:22:43 »
Sziasztok! Tanácsra lenne szükségem. A probléma: tegnap egyszer csak nem kapcsolt automatikusan fel a fényszóró, ahogy szokott. Minden más világítás OK, csak a tompított nem ég, egyik oldalon sem. Gépkönyv elő, biztosítékok ellenőrzése, a motortérben a bal oldali biztosíték dobozban, jobb oldalon felülről a 2. 10 A biztosíték kiégett, kicserélem, gyújtás, már hallom is újra kicsapja. A gépkönyv szerint ez vmilyen elektromos problémára utal a rendszerben... Nos itt állt meg részemről a tudomány... Volt már valakinél ilyen? Teendő? Javaslat? Vagy nincs más hátra, mint egy autóvillamosság szakit felkeresni?  :hmmmm:

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #3970 Dátum: 2010.08.02 09:14:04 »
Sziasztok! Tanácsra lenne szükségem. A probléma: tegnap egyszer csak nem kapcsolt automatikusan fel a fényszóró, ahogy szokott. Minden más világítás OK, csak a tompított nem ég, egyik oldalon sem. Gépkönyv elő, biztosítékok ellenőrzése, a motortérben a bal oldali biztosíték dobozban, jobb oldalon felülről a 2. 10 A biztosíték kiégett, kicserélem, gyújtás, már hallom is újra kicsapja. A gépkönyv szerint ez vmilyen elektromos problémára utal a rendszerben... Nos itt állt meg részemről a tudomány... Volt már valakinél ilyen? Teendő? Javaslat? Vagy nincs más hátra, mint egy autóvillamosság szakit felkeresni?  :hmmmm:
Nem lehet, hogy az egyik izzód behalt és az borította a rendszert? Az izzóid nem égtek ki, valamelyik?

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #3971 Dátum: 2010.08.02 10:39:11 »

Nem lehet, hogy az egyik izzód behalt és az borította a rendszert? Az izzóid nem égtek ki, valamelyik?

Eddig 2x cseréltem balos izzót, de az eddig mindig csak simán kiégett...Azért, lehet hogy igazad van, bár ez nem lesz egyszerű, mivel a kontrollhoz ki kell bányásznom az izzókat...Mondjuk nálam - nem tudom minden SOL modellnél így van-e - ahogy beindítom a motort automatikusan felkapcsol a tompított, csak este kell + rátekernem a világítást, ha belső háttérvilágítást, ill. ködlámpákat akarok használni...Tavaly május óta csak a balos izzót kellett cserélnem, szóval lehet ott van a kutya elásva...  :hmmmm: Köszi a tippet, csekkolom...  ;)

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #3972 Dátum: 2010.08.02 11:02:06 »
Nem lehet, hogy az egyik izzód behalt és az borította a rendszert? Az izzóid nem égtek ki, valamelyik?
Eddig 2x cseréltem balos izzót, de az eddig mindig csak simán kiégett...Azért, lehet hogy igazad van, bár ez nem lesz egyszerű, mivel a kontrollhoz ki kell bányásznom az izzókat...Mondjuk nálam - nem tudom minden SOL modellnél így van-e - ahogy beindítom a motort automatikusan felkapcsol a tompított, csak este kell + rátekernem a világítást, ha belső háttérvilágítást, ill. ködlámpákat akarok használni...Tavaly május óta csak a balos izzót kellett cserélnem, szóval lehet ott van a kutya elásva...  :hmmmm: Köszi a tippet, csekkolom...  ;)
A facelift előtti SOL modellek egy részében van ez, a 2004esekben biztos, és a 2003asokban többnyire ez van, 2002esekben nincs ez.
Enyémben is ez van, állítólag ezek skandináv piacra készült autók voltak, azért ilyenek.
Mi is cserélgettük anno az izzókat, főleg a TungsramMegalight-okat, aztán sima hagyományosra váltottunk. Én képtelen vagyok kicserélni, annyira idióta szűk helyet hagytak...a feleségemet szoktam megkérni, neki kisebb a keze....

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #3973 Dátum: 2010.08.02 12:00:11 »
Én sem hinném hogy bármi baj lenne, csak normálisan be kell állítani!

Holnap megyek TZolihoz egy kézifék beállításra, majd beszámolok :-) .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #3974 Dátum: 2010.08.02 20:56:14 »

A facelift előtti SOL modellek egy részében van ez, a 2004esekben biztos, és a 2003asokban többnyire ez van, 2002esekben nincs ez.
Enyémben is ez van, állítólag ezek skandináv piacra készült autók voltak, azért ilyenek.
Mi is cserélgettük anno az izzókat, főleg a TungsramMegalight-okat, aztán sima hagyományosra váltottunk. Én képtelen vagyok kicserélni, annyira idióta szűk helyet hagytak...a feleségemet szoktam megkérni, neki kisebb a keze....
Nos, csak este volt időm a csekkolásra, szerintem igazad lesz, legalábbis nagyon remélem... ::) A bal oldalon kicsit elmozdítom az akksit a helyéről és máris könnyebben kikapom az izzót, sajnos már elég rutinosan megy...  ::) A jobb oldal könnyebb, mint a bal, simán ki- és visszaraktam...  :) A bal oldali akksinál lévő Berner izzó elég durván elfüstölt, amit már kétszer cseréltem...a jobb oldali Tungsram normál H7-el semmi gond, azt még nem kellett cserélnem a vétel óta... Reggel elugrok égőért, és kicserélem, a bizti is új, szóval remélem működni fog... aztán hamarosan készülök a 150 ekm szervizre (145 ekm-nél tartok kb., még utána kell néznem pontosan milyen anyagot, alkatrészt kell vinnem), és majd a márkaszervizben (KOTO), megkérem nézzék meg (mérjék ki), mert szerintem ez nem normális, hogy egyik oldalon 3 izzót cserélek, míg a másikon semmi gond... :hmmmm: