A facelift előtti SOL modellek egy részében van ez, a 2004esekben biztos, és a 2003asokban többnyire ez van, 2002esekben nincs ez.
Enyémben is ez van, állítólag ezek skandináv piacra készült autók voltak, azért ilyenek.
Mi is cserélgettük anno az izzókat, főleg a TungsramMegalight-okat, aztán sima hagyományosra váltottunk. Én képtelen vagyok kicserélni, annyira idióta szűk helyet hagytak...a feleségemet szoktam megkérni, neki kisebb a keze....
Nos, csak este volt időm a csekkolásra, szerintem igazad lesz, legalábbis nagyon remélem...
A bal oldalon kicsit elmozdítom az akksit a helyéről és máris könnyebben kikapom az izzót, sajnos már elég rutinosan megy...
A jobb oldal könnyebb, mint a bal, simán ki- és visszaraktam...
A bal oldali akksinál lévő Berner izzó elég durván elfüstölt, amit már kétszer cseréltem...a jobb oldali Tungsram normál H7-el semmi gond, azt még nem kellett cserélnem a vétel óta... Reggel elugrok égőért, és kicserélem, a bizti is új, szóval remélem működni fog... aztán hamarosan készülök a 150 ekm szervizre (145 ekm-nél tartok kb., még utána kell néznem pontosan milyen anyagot, alkatrészt kell vinnem), és majd a márkaszervizben (KOTO), megkérem nézzék meg (mérjék ki), mert szerintem ez nem normális, hogy egyik oldalon 3 izzót cserélek, míg a másikon semmi gond...