A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Sziasztok! Ismét gondom támadt kicsi kocsimmal. Kérdésem, hogy tapasztalt-e bármelyikőtök bármi hasonlót, vagy hallottatok-e ilyen problémáról? Mi okozhatja?! - Típus: 2000-es, Toyota Corolla 1.4 vvti /Liftback- Probléma: kb. 1 hete tapasztalom, hogy nem indul elsőre a kocsi. Ráadnám a gyújtást, indítanám, de semmi. Se kép, se hang. Néha még a műszerfal visszajelző lámpái sem villannak fel. Csak többszöri próbálkozásra indul a motor. Nem minden indulásnál csinálja ezt. Aksi rendben van, azt megnézték ill. a generátort, gyertyák is-elvileg. Én még annyit figyeltem meg, hogy minden esetben amikor ezt csinálja, vagyis nem csinál semmit, előtte állt a kocsi (min. 2-3 órát), és mindig meleg volt, sütötte a nap. Lehet ezzel bármilyen összefüggésben ? Illetve még annyi, hogy nem hallom az önindítót berregni... csend és semmi. Hiába forgatom a kulcsot.Nagyon köszönöm előre is ha tudtok bármi okosat!
Idézetet írta: Thomas59 - 2010.07.04 15:54:35 Köszi, megnéztem a gépkönyvet és azt a biztositékot amire a szivargyujtó volt irva, de az jó. Más fogyasztó meg ugy látszik, hogy nincs érintve... Marad egyelőre az elosztó, illetve majd szerviz, az évessel együtt... Nekem is tönkrement a szivargyújtó-aljzat egyszer. Utána kicsivel később egy elosztó. Mindkettő indításkor. Azóta, ha a GPS-nél erősebb fogyasztó van rákötve a szivargyújtóra, akkor indítózás előtt annak a kábelét kihúzom, és csak járó motornál dugom vissza.
Köszi, megnéztem a gépkönyvet és azt a biztositékot amire a szivargyujtó volt irva, de az jó. Más fogyasztó meg ugy látszik, hogy nincs érintve... Marad egyelőre az elosztó, illetve majd szerviz, az évessel együtt...
Idézetet írta: grotto - 2010.07.04 17:18:09Sziasztok! Ismét gondom támadt kicsi kocsimmal. Kérdésem, hogy tapasztalt-e bármelyikőtök bármi hasonlót, vagy hallottatok-e ilyen problémáról? Mi okozhatja?! - Típus: 2000-es, Toyota Corolla 1.4 vvti /Liftback- Probléma: kb. 1 hete tapasztalom, hogy nem indul elsőre a kocsi. Ráadnám a gyújtást, indítanám, de semmi. Se kép, se hang. Néha még a műszerfal visszajelző lámpái sem villannak fel. Csak többszöri próbálkozásra indul a motor. Nem minden indulásnál csinálja ezt. Aksi rendben van, azt megnézték ill. a generátort, gyertyák is-elvileg. Én még annyit figyeltem meg, hogy minden esetben amikor ezt csinálja, vagyis nem csinál semmit, előtte állt a kocsi (min. 2-3 órát), és mindig meleg volt, sütötte a nap. Lehet ezzel bármilyen összefüggésben ? Illetve még annyi, hogy nem hallom az önindítót berregni... csend és semmi. Hiába forgatom a kulcsot.Nagyon köszönöm előre is ha tudtok bármi okosat! Cellazárlatos akkumulátor vagy laza saru. Az elsőben 90%-ban biztos vagyok.
csinálnak egy szoftverfrissítést is, ha esetleg volt frissítés akkor bocs
váltó olaj csere nekem azt mondták felesleges még lecserélni pedig 85000km van az autóba ha nem titok milyet kapott :helpsmilie:ja és változott e valami a váltónál ja és a mocinak tetszik-e LM olaj
Idézetet írta: TZoli - 2010.07.03 15:28:05Idézetet írta: Konrad - 2010.07.03 11:49:39A gumiabroncsom szériahibás most már biztos!A Szalvanonál azt mondták haladéktalan csere, ilyet még nem láttak, Toyotánál is azt mondták csere.A dolog árny oldala, kifutott a mintázat, a gumi ment volna még 30-at. Most felkerült a pótkerék, aztán ha defektem van, akkor két gumit vehetek rögtön, mivel nem beszerezhető a mintázat.2006 44. heti volt.Na kíváncsi vagyok mi lesz a vége a Michelinél illetve a THM-nél.Számomra a tanulság sose veszek többet Michelint!Energy XV vagy XH? XH-m van egy vadonatúj, pár éve a polcon figyel.Megnézem ma mindenképp!
Idézetet írta: Konrad - 2010.07.03 11:49:39A gumiabroncsom szériahibás most már biztos!A Szalvanonál azt mondták haladéktalan csere, ilyet még nem láttak, Toyotánál is azt mondták csere.A dolog árny oldala, kifutott a mintázat, a gumi ment volna még 30-at. Most felkerült a pótkerék, aztán ha defektem van, akkor két gumit vehetek rögtön, mivel nem beszerezhető a mintázat.2006 44. heti volt.Na kíváncsi vagyok mi lesz a vége a Michelinél illetve a THM-nél.Számomra a tanulság sose veszek többet Michelint!Energy XV vagy XH? XH-m van egy vadonatúj, pár éve a polcon figyel.
A gumiabroncsom szériahibás most már biztos!A Szalvanonál azt mondták haladéktalan csere, ilyet még nem láttak, Toyotánál is azt mondták csere.A dolog árny oldala, kifutott a mintázat, a gumi ment volna még 30-at. Most felkerült a pótkerék, aztán ha defektem van, akkor két gumit vehetek rögtön, mivel nem beszerezhető a mintázat.2006 44. heti volt.Na kíváncsi vagyok mi lesz a vége a Michelinél illetve a THM-nél.Számomra a tanulság sose veszek többet Michelint!
XV-s van fennt a Corollán!
Idézetet írta: tom74 - 2010.06.27 16:48:37váltó olaj csere nekem azt mondták felesleges még lecserélni pedig 85000km van az autóba ha nem titok milyet kapott :helpsmilie:ja és változott e valami a váltónál ja és a mocidnak tetszik-e LM olaj Hidegen (ez ~15 fokot jelent) az 1,2 és a 6-ík fokozat nehézkesebben megy. Ha mar bemelegedett, akkor minden a régi. Remélem télig megszokjak egymást, mert így ez gazos lesz Olajat ma nézem meg fogyott-e 2300km után. Volt benne elég zúzós rész is
váltó olaj csere nekem azt mondták felesleges még lecserélni pedig 85000km van az autóba ha nem titok milyet kapott :helpsmilie:ja és változott e valami a váltónál ja és a mocidnak tetszik-e LM olaj
OFFAkkor epp Nyiregyhazan voltam Legkozelebb mindenkepp szolj ONMivel "kicsit" hasonlit az autonk meg a falhasznalasanak jellege is, ezert egy kerdes: neked is tiszta "lyuk" a motorhazteto a kavicsoktol vagy csak en vagyok ilyen peches?
Olajat ma nezem meg fogyott-e 2300km utan.