A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Egy alapvető hiba, féktárcsát betéttel együtt cserélünk Azért csinálja ezt a kormányod, mert a betét nem ahhoz a felülethez van hozzákopva, megoldódik, csak menni kell vele úgy 2000km-t vegyesben, autópályán többet. Amint kicseréled a betét is, el fog tűnni a hiba,....
Naneee.... Azért rázza a kormányt, mert szar, hullámos a tárcsa. Ha vállasra lenne kopva a betét, akkor max nyikorogna, mert berezeg a felületen. Ez egyértleműen tárcsa hiba...
Újpesten van egy festékbolt, ott kijött a fickó egy színskálával, aztán kevertek spray formájában színazonos festéket, meg lakkot is lehetett venni hozzá. A kisebb karcokat egy vékony ecsettel úgy javítottam, hogy egy kupakba fújtam a flakonból, aztán lehetett festegetni.
motorkod 2adén arra gondolok h nagy temponál, fékezésnél, a hőtől behullámosodik a gagyi tárcsak, azért van az h csak autopálya temponál jelentkezik a problémalassabb temponál, kissebb fékezésnél nem venni észre semmit
Sziasztok!!Szakmai tanácsokra lenne szükségem.Van egy D-CAT versom,indulási problémákkal küzdök vele.Egy hosszabb állás után nagyon nehezen indul csak teker 4-6másodpercig és semmi.Volt 1 hónapja EGR szelep hiba ugyanezekkel a tünetekkel, de akkor volt hibakód is rá, meg óriási teljes teljesítményvesztés, is de takarítás utána hiba teljesen megszűnt, jól működött 2hétig!!!!Most ugyan az a gond,de az EGR tiszta.hibakód nincs!!!Valaki esetleg nem találkozott ilyen problémával??
Azt hiszem 2 év környékén van valahol...