Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3759907 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1104
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13065 Dátum: 2017.03.21 11:57:29 »
Köszi az infót!! :)
Amennyiben ebben a típusban van ilyen funkció, akkor ez az autó megmozdulása utáni kis roppanás, lehet tényleg ez, és ezt hallom. Jó hír, ha ez rendeltetésszerű működés :) Egyébként ABS/VSC és TRC is van az autóban, ha ez számít. 

Más:
Többször esett már ki a kesztyűtartóm lenyitás után.. A hétvégén nekiálltam megjavítani, amit elég egyszerűen végrehajtható. Ha az anyósülésen vagyunk, a kesztyűtartó bal oldalán lévő kis fül, ami a kinyitás végén meg kell hogy akassza, az egy kicsit rövid. Én kivettem a kesztyűtartót, és mivel az említett fül belül üreges, belehajtottam egy csavart. Pont jó bele egy sima 6-os csavar, olyan 3-3,5 cm hosszú kell hozzá, és annyira bele kell csavarni, hogy csak 1 cm maradjon ki a fejével együtt. Azóta nem esik le a kesztyűtartó, de ki is szedhető, ha esetleg kellene. :) Gondoltam megosztom, ha másnak is van hasonló gondja, hogy az a fül kiugrik néha a helyéről.

Mindkét oldalon vagy egy kis fül, végállásnak. A kesztyűtartó kis nyomorgatásával-deformálásával lehet kiakasztani alapból. Erre akkor van szükség, ha a pollenszűrővel kell matatni-cserélni (évente min. 1x ajánlott), hisz ott van mögötte. Engem a jobb oldalon lévő nyitás-csillapító (mini pneumatika henger szerűség) szívatott párszor, a  rögzítése elég könnyen lejár.
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13066 Dátum: 2017.03.21 14:45:42 »
Mindkét oldalon vagy egy kis fül, végállásnak. A kesztyűtartó kis nyomorgatásával-deformálásával lehet kiakasztani alapból. Erre akkor van szükség, ha a pollenszűrővel kell matatni-cserélni (évente min. 1x ajánlott), hisz ott van mögötte. Engem a jobb oldalon lévő nyitás-csillapító (mini pneumatika henger szerűség) szívatott párszor, a  rögzítése elég könnyen lejár.

Nálam meg az a kis henger teljesen ok, az nem akad le, pedig olvastam róla, hogy pár embernél lejár. Nekem az általad említett két kis fülből a középkonzolhoz közeli volt olyan, hogy a kinyitáskor a kesztyűtartó néha jobbra elcsúszott, vagy épp erősebb matatáskor benne, egyszerűen magától átesett/kiakadt arról a helyről aminek meg kellene állítani. Lényegében rövid volt az a kis fül, amit egy 6-os csavar belehajtásával hosszabbítottam meg, mert az pont belepaaszolt.
Ja, és természetesen a kiakaszthatósága megmaradt így is, csak így már magától nem akad ki a helyéről az a kis fül, csak akkor tudom kiakasztani onnan, ha pl pollenszűrőt akarok cserélni, ahogy írtad is. :)
Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13067 Dátum: 2017.03.21 16:04:11 »
Korábban is írtam már róla, hogy meleg motor esetén 620 körül van az alapjáratom. Fojtószelep elektronikus, ki van csontra tisztítva, légtömegmérő is jó, tiszta, hiba nincs, gyertyák újak, szűrő is.
Ha felkapcsolom akár már csak a helyzetjelzőt is, akkor felugrik az alapjárat 800-850 körülire, ami szerintem sokkal normálisabb lenne, mint a nagyon alacsony 620-as. Ami meg gond, hogy néha ha pl lejtőn állok meg orral felfelé, úgy az alapjárat néha behullámzik 600-1000 közt.
Olvastam itt is, hogy fojtószelep tisztítás a megoldás az alapjárat hullámzásra, de nem az a gond, már háromszor kitisztítottam, le is szereltem úgy is, CRC direkt ide való srpayt használva.

Rákeresve a neten, hogy "low idle 1zzfe" az alábbi videót találtam:

https://www.youtube.com/watch?v=xpY4ckvMfBQ

Itt a gázpedálnál lévő kis potméteren állít, hogy magasabb legyen az alapjárat.

http://www.lcengineering.com/LCTechPages/pdf/Throttle%20Position%20Sensor%20Adjustment.pdf

Ebben a leírásban viszont az alapjáratnak külön áramköre van, így a pedállal érzékeli, ha az alapjáratba kerül, és ebből pedig arra lehetne következtetni, hogy ilyenkor nem a poti ellenállása számít, hanem simán az ECU beállítja a beprogramozott alapjárati értékre..

Tartaléknak van is egy komplett gázpedálom potival. Megvizsgálva, az látszik, hogy a pedál az alaphelyzetben úgymond szabadon van, a potit csak némi kis holtjáték után mozdítja meg. A poti két csavarral van rá rögzítve, amikkel lehet is állítani a pozícióján, és az holtjáték nélkül változtat is a poti ellenállásán. A kérdés, hogy próbálta esetleg már valaki így fentebb állítani az alapjáratát? Idővel a poti is kophat, meg ugye az ottani kontaktok, szóval lehet emiatt is, hogy alacsonyabbra meg a fordulat. Egyáltalán van valami hatása, ha azon állítanék, vagy az ECU érzékeli, hogy alapjárat, és a gázpedálon mért poti értékétől teljesen függetlenül beállítja a 620-at és kész..
Visszaolvasva itt többek írták, hogy alacsony az alapjáratuk T25 esetén, ezért gondoltam, hogy felvetem ezt a kérdést is, mert megoldás nem volt írva, csak a fojtószeleptisztítás, ami pl nálam sem oldotta meg a gondot, de más is írta, hogy nem igazán vált be, nem az volt a gondja, hogy nagyon alacsony, néha remegősre áll be az alapjárat. Mindig meg nem akarok legalább helyzetjelzővel közlekedni, mert azzal meg jó, akkor 800-850 köztire áll azonnal ha rákapcsolom a világítást, és nem is ingadozik egyáltalán.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.21 16:17:30 írta mh197 »
Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)

Gyömbér

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 69
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13068 Dátum: 2017.03.21 16:16:11 »
Korábban is írtam már róla, hogy meleg motor esetén 620 körül van az alapjáratom. Fojtószelep elektronikus, ki van csontra tisztítva, légtömegmérő is jó, tiszta, hiba nincs, gyertyák újak, szűrő is.
Ha felkapcsolom akár már csak a helyzetjelzőt is, akkor felugrik az alapjárat 800-850 körülire, ami szerintem sokkal normálisabb lenne, mint a nagyon alacsony 620-as. Ami meg gond, hogy néha ha pl lejtőn állok meg orral felfelé, úgy az alapjárat néha behullámzik 600-1000 közt.
Olvastam itt is, hogy fojtószelep tisztítás a megoldás az alapjárat hullámzásra, de nem az a gond, már háromszor kitisztítottam, le is szereltem úgy is, CRC direkt ide való srpayt használva.

Rákeresve a neten, hogy "low idle 1zzfe" az alábbi videót találtam:

https://www.youtube.com/watch?v=xpY4ckvMfBQ

Itt a gázpedálnál lévő kis potméteren állít, hogy magasabb legyen az alapjárat. Tartaléknak van is egy komplett gázpedálom potival. Megvizsgálva, az látszik, hogy a pedál az alaphelyzetben úgymond szabadon van, a potit csak némi kis holtjáték után mozdítja meg. A poti két csavarral van rá rögzítve, amikkel lehet is állítani a pozícióján, és az holtjáték nélkül változtat is a poti ellenállásán. A kérdés, hogy próbálta esetleg már valaki így fentebb állítani az alapjáratát? Idővel a poti is kophat, meg ugye az ottani kontaktok, szóval lehet emiatt is, hogy alacsonyabbra meg a fordulat. Egyáltalán van valami hatása, ha azon állítanék, vagy az ECU érzékeli, hogy alapjárat, és a gázpedálon mért poti értékétől teljesen függetlenül beállítja a 620-at és kész..
Visszaolvasva itt többek írták, hogy alacsony az alapjáratuk T25 esetén, ezért gondoltam, hogy felvetem ezt a kérdést is, mert megoldás nem volt írva, csak a fojtószeleptisztítás, ami pl nálam sem oldotta meg a gondot, de más is írta, hogy nem igazán vált be, nem az volt a gondja, hogy nagyon alacsony, néha remegősre áll be az alapjárat. Mindig meg nem akarok legalább helyzetjelzővel közlekedni, mert azzal meg jó, akkor 800-850 köztire áll azonnal ha rákapcsolom a világítást, és nem is ingadozik egyáltalán.

Külföldi fórumokban találkoztam már ezzel az ötlettel, volt aki kipróbálta, aztán arra jutott, hogy az ecu idővel megtanulta a gázpedálállást és ahhoz igazitotta az alacsony alapjáratot :(
De amúgy kiváncsi lennék én is, hogy mi történik. Ugyanaz a szitu mint nálad, csak nálam a helyzetjelző csak úgy 700 körülig húzza fel.
Gondolom a fogyaszás emelkedne és a motorfék sem nullázná a pillanatnyi fogyasztást lejtőn. De egy próbát talán megérhet.

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13069 Dátum: 2017.03.21 16:22:05 »
Külföldi fórumokban találkoztam már ezzel az ötlettel, volt aki kipróbálta, aztán arra jutott, hogy az ecu idővel megtanulta a gázpedálállást és ahhoz igazitotta az alacsony alapjáratot :(
De amúgy kiváncsi lennék én is, hogy mi történik. Ugyanaz a szitu mint nálad, csak nálam a helyzetjelző csak úgy 700 körülig húzza fel.
Gondolom a fogyaszás emelkedne és a motorfék sem nullázná a pillanatnyi fogyasztást lejtőn. De egy próbát talán megérhet.

Igen ez az ami érdekes, hogy ahogy olvastam itt sem egységes mindenkinél a normál alapjárati érték sem, ugyanazon autótípusokban.. A gyári ECU beállítások ennyire eltérnének? Vagy lehet, hogy ez a gázpedál szenzorok különbözőségéből, beállításuk eltérőségéből adódik? ... Csak hangosan gondolkodom, nekem sincs rá ötletem még. Az mondjuk érdekes, hogy nálad csak 700-ig viszi fel. Nekem 850-re ugrik rögtön, és szépen visszaáll 800 stabilra, ha rányomom a helyzetjelzőt. Azt nem értem, hogy képesek lettek volna húzni egy vezetéket a világítás kapcsolótól az ECU-hoz, hogy na most világítás van, emeld meg a fordulatot..mert ugye a klíma bekapcs is hasonlót okoz, de hogy a világítás is ilyen, és azt is bevezetékelték, hát...
Máshogy viszont nem érzékelheti, kell valami ami a világítás bekapcsolást jelzi neki.
Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)

Gyömbér

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 69
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13070 Dátum: 2017.03.21 16:58:12 »
Igen ez az ami érdekes, hogy ahogy olvastam itt sem egységes mindenkinél a normál alapjárati érték sem, ugyanazon autótípusokban.. A gyári ECU beállítások ennyire eltérnének? Vagy lehet, hogy ez a gázpedál szenzorok különbözőségéből, beállításuk eltérőségéből adódik? ... Csak hangosan gondolkodom, nekem sincs rá ötletem még. Az mondjuk érdekes, hogy nálad csak 700-ig viszi fel. Nekem 850-re ugrik rögtön, és szépen visszaáll 800 stabilra, ha rányomom a helyzetjelzőt. Azt nem értem, hogy képesek lettek volna húzni egy vezetéket a világítás kapcsolótól az ECU-hoz, hogy na most világítás van, emeld meg a fordulatot..mert ugye a klíma bekapcs is hasonlót okoz, de hogy a világítás is ilyen, és azt is bevezetékelték, hát...
Máshogy viszont nem érzékelheti, kell valami ami a világítás bekapcsolást jelzi neki.

Ami még gáz, hogy ha a helyzetjelző után felkapcsolom a xenont is akkor meg visszaesik 600 körüli alapjáratra. Fura..
De a neten sok fórumban találkoztam a jelenséggel, igy biztosan nem egyedi.
A klima meg ki-be kapcsolgat (on-off) és nálam pl ha épp bekapcsolt akkor emelt az alapjárat ha kikapcsolt visszaesik. Ez még rosszabb mint az állandó alacsony. Én már reflexből helyzetjelzőt kapcsolok inditáskor.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13071 Dátum: 2017.03.21 17:26:07 »
Azt nem értem, hogy képesek lettek volna húzni egy vezetéket a világítás kapcsolótól az ECU-hoz, hogy na most világítás van, emeld meg a fordulatot..mert ugye a klíma bekapcs is hasonlót okoz, de hogy a világítás is ilyen, és azt is bevezetékelték, hát...
Máshogy viszont nem érzékelheti, kell valami ami a világítás bekapcsolást jelzi neki.
Persze, minden be van vezetékezve, onnan kap áramot  ;)
Na most ha bekapcsolsz egy fogyasztót, az teheli az elektromos rendszert. Ezt érzékeli az ECU.

Persze lehet, hogy nálad minden elektromos fogyasztóhoz behúztak egy jelkábelt is, kitudja  :hmmmm:  :clap:

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13072 Dátum: 2017.03.22 12:51:20 »
Persze, minden be van vezetékezve, onnan kap áramot  ;)
Na most ha bekapcsolsz egy fogyasztót, az teheli az elektromos rendszert. Ezt érzékeli az ECU.

Persze lehet, hogy nálad minden elektromos fogyasztóhoz behúztak egy jelkábelt is, kitudja  :hmmmm:  :clap:

Nem kétlem, hogy érzékelheti a terhelést is, de ha összeadod a helyzetjelző két első 5W-os égőjét, és a két hátsó 5W-os égőjét mennyi jön ki? 20W összesen :D Na most a tolatólámpa 21W-os, arra érdekes mód nem emel alapjáratot, ha lámpa nélkül beteszem hátramenetbe... vagy pl akkor sem, ha álló helyzetben megnyomom a féket úgy, hogy ég a tolatólámpa is, ami ugye hátul 3x21W, vagyis 63W a helyzetjelző 4x5W=20W-jához képest... Akkor hogy is van ez a terhelést érzékel dolog? Műszerfalvilágítás lehetne esetleg, de a kis izzókból nem hinném, hogy plusz 43W-tól szignifikánsabban nagyobb teljesítmény összejönne..

De lehetne fokozni a dolgot, ha még ez sem elég, féklámpa, belső világítások fel, ablaktörlők be, rádió be, és akkor sem változna az alapjárat magasabbra..csak ha a helyzetjelzőt ráadod, vagy a normál világítást utána.

Emiatt vélelmezem, hogy a világítás (csak helyzetjelző is) bekapcsolása külön vezetéken ad jelet az ECU felé.
Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13073 Dátum: 2017.03.22 13:00:15 »
Ami még gáz, hogy ha a helyzetjelző után felkapcsolom a xenont is akkor meg visszaesik 600 körüli alapjáratra. Fura..
De a neten sok fórumban találkoztam a jelenséggel, igy biztosan nem egyedi.
A klima meg ki-be kapcsolgat (on-off) és nálam pl ha épp bekapcsolt akkor emelt az alapjárat ha kikapcsolt visszaesik. Ez még rosszabb mint az állandó alacsony. Én már reflexből helyzetjelzőt kapcsolok inditáskor.

Ez a xenon-os dolog fura. Nekem H7-es lámpám van, ebben a helyzetjelző és a tompított bekapcsolása egyaránt 800-as alapjáratot tartja. Mikor megvettem az autót, utólagos xenon volt benne 35W-os, azzal is ugyanez volt, világítással tartotta a 800-at, anélkül 620. A 620 meg néha behullámzik, főleg akkor ha az autó orra magasabban van, mint a hátulja, pl egy lejtőn megállva.

A privi üzenetre a választ megkaptad? Nekem vmiért nem teszi be az elküldött üzenetek közé, amit írtam...

Ha esetleg nem, vagy valaki mást is érdekel, itt egy link a gázpedálnál lévő szenzorok kinézetéről:

https://www.google.hu/search?q=avensis+t25+tps&safe=active&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjvvd27iOrSAhVJJpoKHYsgCH0Q_AUIBigB&biw=1280&bih=899#safe=active&tbm=isch&q=avensis+t25+throttle+pedal+sensor&*&imgrc=CfMs9l3lalYTtM:&spf=519

Ezen meg például pont a hozzáférhetősége is látszik, bár automata váltós autón, de az mindegy ebből a szempontból.

http://www.tiepie-automotive.com/en/Measurement_examples/Sensors/Acceleration_Pedal_Sensor

A szenzor két felfogatása nútos, tehát forgatható, és két csavar fogja le. A kérdés csak az, hogy mi célból nútos a felfogatás, mit lehet vele állítani, ha a szenzor elfordításra kerül..
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.22 13:24:27 írta mh197 »
Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)

Gyömbér

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 69
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13074 Dátum: 2017.03.22 13:29:11 »
Ez a xenon-os dolog fura. Nekem H7-es lámpám van, ebben a helyzetjelző és a tompított bekapcsolása egyaránt 800-as alapjáratot tartja. Mikor megvettem az autót, utólagos xenon volt benne 35W-os, azzal is ugyanez volt, világítással tartotta a 800-at, anélkül 620. A 620 meg néha behullámzik, főleg akkor ha az autó orra magasabban van, mint a hátulja, pl egy lejtőn megállva.

A privi üzenetre a választ megkaptad? Nekem vmiért nem teszi be az elküldött üzenetek közé, amit írtam...

Ez gyári xenon, én arra tippeltem (lehet hogy rosszul), hogy a világitás felkapcsolására emel az alapjáraton az ecu a xenon meg már terheli annyira, hogy visszaessen picit. És hogy emiatt magasabb az alapjárat ha csak a helyzetjelző van bekapcsolva.
Ami még megingathatja, az pl az ablak/tükrök fűtése. Meg persze a klima. De ami nekem szándékos emelésnek tünik az a lámpa és a klima.
(PM-et nézem. Külön be kell pipálni küldéskor az üzenetablak alján, hogy mentse kiküldöttbe is.)

g6b0r

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13075 Dátum: 2017.03.22 15:36:20 »
sziasztok,

szeretnek venni avensis-t, es a legutobbi darab (egy 10 eves T25) amit megneztem erdekes jelenseget mutat.
megpedig az ajtok aljanal valami fekete, tomitopaszta szeru dolog 'csordogal' az ajto belsejebol.
es arra lennek kivancsi, hogy ez valami utolagos munkalatnak a nyoma lehet vagy tenyleg produkalnak ilyet ezek a gepek akkor is ha az ajto nem volt megbontva. (itt allitolag nem, a mostani tulaj szerint )

szinten hasonlo erdekes dolog, hogy az elso es hatso szelvedoknek a felirata (az 'E' szam es a gyarto pl: SAKURA) eltero. es az oldalablakoknal egy harmadik 'E' szam es felirat szerepel (a negy oldalablakon egyformak). honnan tudhatom melyik a gyari?

valamint a kuplung pedal elegge kemeny es viszonylag lent fog - ez mire utalhat a tipusnal? allitolag 70ezerkm-nel kuplungoztak a gepet, es most ~220ezerkm van benne az ora szerint. eddigi autos tapasztalataim szerint ez veget jaro kuplungra utal, de eddig meg nem volt toyota...

koszi minden tippet elore is!

udv,

Gabor

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1104
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13076 Dátum: 2017.03.22 16:08:13 »
- Az ajtóból valószínűleg üregvédő csordogál, ami nem meglepő a hirtelen jött jóidőben-napsütésben, ha kinn áll a placcon...
- Az üvegeken lévő számok (az E utáni nagyobb méretűek) a fényáteresztésre utalnak, azért eltérőek. Ami a gyártási idejüket jelzi az a kisebb méretű, alatta, ha jól emlékszem.
- A kemény kuplung visszatérő téma a fórumon, elő-előfordul... ha bele volt már nyúlva, lehet szerelési hiba is, vagy részleges csere miatt is, tehát olvasgass vissza
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13077 Dátum: 2017.03.22 16:38:47 »
sziasztok,

szeretnek venni avensis-t, es a legutobbi darab (egy 10 eves T25) amit megneztem erdekes jelenseget mutat.
megpedig az ajtok aljanal valami fekete, tomitopaszta szeru dolog 'csordogal' az ajto belsejebol.
es arra lennek kivancsi, hogy ez valami utolagos munkalatnak a nyoma lehet vagy tenyleg produkalnak ilyet ezek a gepek akkor is ha az ajto nem volt megbontva. (itt allitolag nem, a mostani tulaj szerint )

szinten hasonlo erdekes dolog, hogy az elso es hatso szelvedoknek a felirata (az 'E' szam es a gyarto pl: SAKURA) eltero. es az oldalablakoknal egy harmadik 'E' szam es felirat szerepel (a negy oldalablakon egyformak). honnan tudhatom melyik a gyari?

valamint a kuplung pedal elegge kemeny es viszonylag lent fog - ez mire utalhat a tipusnal? allitolag 70ezerkm-nel kuplungoztak a gepet, es most ~220ezerkm van benne az ora szerint. eddigi autos tapasztalataim szerint ez veget jaro kuplungra utal, de eddig meg nem volt toyota...

koszi minden tippet elore is!

udv,

Gabor

Lehet nem jól emlékszem, de nekem az első ablakom kivételével az összesen Toyota felirat van, meg sorozatszámok, de azokat nem figyeltem. Az első szélvédő meg már cserélve volt kavics felverődés miatt, de azt tudtam is, meg hát ennyi idő után tuti felpattan pár olyan kő, ami miatt muszáj lesz..
Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13078 Dátum: 2017.03.22 18:06:13 »
sziasztok,

szeretnek venni avensis-t, es a legutobbi darab (egy 10 eves T25) amit megneztem erdekes jelenseget mutat.
megpedig az ajtok aljanal valami fekete, tomitopaszta szeru dolog 'csordogal' az ajto belsejebol.
es arra lennek kivancsi, hogy ez valami utolagos munkalatnak a nyoma lehet vagy tenyleg produkalnak ilyet ezek a gepek akkor is ha az ajto nem volt megbontva. (itt allitolag nem, a mostani tulaj szerint )

szinten hasonlo erdekes dolog, hogy az elso es hatso szelvedoknek a felirata (az 'E' szam es a gyarto pl: SAKURA) eltero. es az oldalablakoknal egy harmadik 'E' szam es felirat szerepel (a negy oldalablakon egyformak). honnan tudhatom melyik a gyari?

valamint a kuplung pedal elegge kemeny es viszonylag lent fog - ez mire utalhat a tipusnal? allitolag 70ezerkm-nel kuplungoztak a gepet, es most ~220ezerkm van benne az ora szerint. eddigi autos tapasztalataim szerint ez veget jaro kuplungra utal, de eddig meg nem volt toyota...

koszi minden tippet elore is!

udv,

Gabor
A fent fogó kuplung utal a tárcsa kopottságára. :yes:
A toyota kuplungja tényleg egy kicsit keményebb, mint pl a franciáké, de jóval tovább is tart.

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13079 Dátum: 2017.03.23 11:43:21 »
A gázpedálon lévő szenzor pozícióján állított már valaki itt?

Ezen a képen látható, hogy melyik szenzorról lenne szó:



Két csavar fogja oda, és nútosan forgatható kicsit. A kérdésem az lenne, hogy az elfordítása mit okoz? Mi volt a tapasztalat?
Alacsony alapjárat megemlése kapcsán érdekelne, hogy lehet-e ezzel a megoldással.
Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)