NEM IS LEHET 30-AL MENNI!
:10: nekem sem akar sikerülni, de az 50 sem, egy kicsit nem nézek oda az órára, s tegnap is elmentem egy trafi mellett 55-tel (na azé ez még csak nem lesz baj :mrgreen: ), de egyébként, ha nem ez a valag pénz lenne 70-80-al mentem volna 2x2 sávos út (Ady E)
A 30-as tábla megapara :kormom: ... És egyszerûen botrány, hogy milyen nemes egyszerûséggel van kiba...va mindenhová, ahol esetleg adódhat valami kicsit is komplexebb forgalmi helyzet :turelmetlen: ... Útszûkület? 30! Éles kanyar? 30! Valami bagatell útjavítás a padkán? 30! Kanyar után keresztezõdés? 30! Mintha ez lenne a megoldás mindenre :crazy: ... Tényleg, miért nem mindjárt 20? Vagy 10?
Nem azt mondom, hogy ha egy útszakasz veszélyes, akkor ott ne legyen elõírva sebességkorlátozás. De ez a szemlátomást mérlegelés nélkül, afféle csodafegyverként mindenre odavágott 30, ez tényleg vérlázító :evil: !!! És ha belegondolok, hogy elsejétõl mi jár érte, ha mondjuk egy 30-as tábla hatályán belül bemérnek, akár csak 45-el (ez nálam óra szerint 50, ennyire szoktam lelassítani városon belül a 30-as tábláknál) :kormom: ...
----------------------------
Amúgy ma reggel direkt figyeltem, mintegy külsõ szemlélõként, a saját tempómat munkába menet. Egy átlagos nap, nem rohantam nagyon, de azért ki volt számítva az idõm. Nos... 70 körül, többnyire. Mármint óra szerint (= kb. 63-64). Ennyivel megyek, ha közepes idõdrukk alatt haladok; itt az autó már jól érzi magát ötödikben, nekem meg még nincs az az érzésem, hogy ámokot futnék.