Jelentem, átcseréltem a nyári kerekeket sikeresen, a levegő nyomást a 4 kerékben belőttem ismét 2,5 barra. Így tettem el télire és most 2,1-et mutatott mind, szvsz ez természetes.
Lesz viszont egy kis tennivalóm az autón, mert tavaly ősszel még nem látszott, de most igen, hogy a 2 hátsó kerékdob alján a lökhárító csatlakozásánál egy műanyag elem mögötti lemez részen megjelent némi jelentéktelen felületi rozsda. Ezt rövidesen csiszolóvászonnal megcsiszolom, majd alvázvédővel lefújom jó vastagon.
Érdekes, mert a Corollámon is itt indult a korrózió legelőször, elég szerencsétlen részlet ez az autón. Sajna a dzsuva pont megragad az említett műanyag elem mögött, onnan nem tud kifolyni, így korrodálja a lemezt. A kerékcserekor megtapogattam a csomagtér felől oldalt-előre nyúlva a lemez beslő oldalát, az teljesen sima, porszáraz, emiatt gondolom, hogy csak felületi pörsenésről van szó. Ezt még meg lehet könnyedén fogni.