Legutóbb az örökmozgót figyelték hasonló vallásos áhitattal és ugyanígy nem illett megkérdezni, hogy milyen fizikai jelenség a csoda indoka.
ezt az "örökmozgó" rendszert 1997 óta figyelik "áhitattal".
14 éve működik a "vallás".
3 generációja született csak a priusnak.
prémium, presztízs szegmensben is elég régóta jelen van ez a technika Lexus-minőségben.
toyota közeli terve,h minden modellben elérhető legyen a
perpetuuumhibrid mobile
szerintem menj el egy toyota szalonba és próbáld ki mondjuk az auris hsd-t, vagy prius3-t, és utána törjél pálcát.
előtte pedig olvasgasd ezt a hivatalos oldalt, ha érdekel e technika hogyanja, miértje, miképpje:
http://www.toyota.hu/experience/hybrid.aspxezt senki nem tudja-fogja elmagyarázni a fórumon 4 mondatban.
egyébként lehet, sőt "illik kérdezni", de minimális alapinformáció megszerzése után...nem butaságokat
árakról:
egy dízel felára is horror km-futás után térül meg...ha egyáltalán megtérül, és mégis van rá kereslet.
nézd meg az aurisnál a 2.0D4D és a HSD közötti árkülönbséget. elenyésző.
http://www.toyota.hu/images/arlista_main.pdfdízelt nem feltétlenül fogyasztás miatt veszik, hanem a teljesítménye-menetdinamikája miatt, és presztízsből.
egy hibrid összehasonlíthatatlanul csendesebb, kulturáltabb, mint egy dízel, fogyasztásban pedig (a német, padlógzázas autópályázásttól eltekintve) jobb, vagy hasonló, és menetdinamikában sem marad el.
a hibridség egyre "trendibb".
nézz körül a 7 és x6 bmw-nél(csak ebben a luxus méretben van active-hibridük), vagy a citroen-peugeotnál mint mikrohibrid rendszerek(na ez a parasztvakítós hibrid...a honda fényévekkel jobb).
be lehet fogni a szemünket, és rámondani vaktában,h szemfényvesztés az egész, de csak magunkat csapjuk be vele