Hát úgy néz ki ez is olyan lesz mint a Starlet mindent magmatól szerzek be hozzá ötleteket meg hogy mi micsoda benne!
De nem baj majd ha lesz valakinek ilyen gondja segitek ahogy szoktam!
Szal a turbóm már 0 bart tölt kaka a turbóm ki is fúj mert nagyon kormos minden, ha odalépek neki a lefújószelep meg se szisszen, és leáll a kocsi mihelyst elvettema gázról a lábam! :S TEgnap igy majdnem elütöttem egy lánykát mert leállt és a szervóm is minden Szar érzés volt nagyon szal most kajtatok turbó után! remélem találok elég megfelelõ árban.
Szia! Nem vagyok szakértõ, de abból ítélve amiket írtál elég nagy lehet a baj. Fogyasztásodnak 20-23nál nem lenne szabad többnek lenni. Ismerõsök Imprezája ami 2.5-ös és 380le 550nm eszik kb 25-35litert ha folyamatossan padlózzák, de nekik amugy az áltlag 14l kb.
Irtad, hogy tiszta olaj volt az ic-d ami elvileg nem baj én úgy tudom, mert minden turbós kocsinak olyan egy idõ után, a tied pedig nem mai gyerek már. Mekkora az olajfogyásod? Nem füstöl a kocsi? Nincs e kilyukadva egy csõ aminél elszökik a nyomásod? Szürõk tiszták? Computer-t nem lehet valahogy resetelni, hogy újratanljon?
Szerintem keresned kellene valami Celicamestert, és megnézetni vele.
Talán probáld meg elérni a c2power.com-on Gáspárt, vagy a nipponracing.hu-sokat felhivni. Talán õk tudnak segíteni. Vagy talán õk:
www.subaruservice.hu Tudom hogy nem toyota, de nagyon régóta foglalkoznak turbós kocsikkal, és ha a boxer motorral elboldogulnak, akkor ezzel is szerintem, de lehet, hogy õk sem tudnak segíteni.
Sajnos ez a baj a toyotával, hogy nincs sok hozzértõ szerelõ, fõleg a turbós Celikákhoz nem értenek! Én is ezért nem fogok venni, pedig az 5.gen az egyik leszebb sportkocsi a világon!
Márkaszervizeknél én nem is probálkoznék, még egy olajcserét sem bíznék rájuk, nem egy turbós kocsit.
Remélem sikerül megcsináltatni a géped minél elöbb!