A lényeget már leírták előttem, itthon nagyon kevés 2.4-es került ténylegesen magyar forgalomba új 0 km-es autóként, hiszen az ára megközelítette a 9M Ft-t. És a tetejébe csakis aut váltóval volt párosítható, ez meg már végképp kiábrándította belőle az embereket (sokat fogyaszt, bla bla bla).
A külföldről behozott, Executive-nak hirdetett példányokat is jól meg kell figyelni, mert csalóka. Itthon az Executive a valóban fullos verziót jelentette, a németeknél általában a bőrbelső, az elektromos ülésállítás, a napfényvédő roló, a fűthető csíkkal ellátott első szélvédő, a bőrrel borított kartámaszok nem jártak hozzá - max a Xenon lámpák, és talán az első ülésfűtés.
És ugye használt autó esetén a jó öreg mondás, hogy nem km-et veszünk, hanem állapotot. Sok függ a korábbi tulaj(ok)tól is, cseréltek-e olajat és szűrőt az Aut váltóban is, stb, stb.
Használtan már nincs milliós különbség az árat tekintve mondjuk a 2.0 Aut-hoz képest, abban viszont csak 4 sebességes az Aut váltó, a 2.4-esé meg 5, és szériában is csak hozzá járt a tempomat.
Új alkatrész-ellátottság terén a mai napig nincs gond vele, illetve mellette tucatjával hozzák be az angol törött autókat is bontásra, így akár komplett bőrbelsőt, nagyobb alufelnit és egyebeket is lehet már találni hozzájuk dögivel.