Nem ennyire szigorúak a dolgok. Ha jó az autó, akkor állapotot veszel. Nem tudom a piacon mennyi most egy ilyen használt dizel autó, arról adott esetben sokkal kevesebbet tudsz. Egy törés lehet észre sem vehető és nem is mondják el- ahol tervezed venni, ott meg van rá gari, adnak papírt róla, milyen az állapota stb. (Esetleg hitelt is?)
Mivel viszonylag rövid idő alatt ment sokat vszleg céges autó lehetett, akkor meg a rendes karbantartás nem kérdés. A "maszek" sokkal hajlamosabb nem cserélni ezt-azt... Meg gányolnak, ha törik. Ha kopog, hadd kopogjon. Sufnituning, okosba. Ez is lehet...ezen meg talán!!! minden el volt kapva és meg lett csinálva.
És a bmw motor tényleg nagyon jó fejlesztés, jobb mint a korábbi 2.2 bármelyike. Azt írták a hozzáértők...
(igaz a 2.2-ből a 177 Le-s a tervezésileg elfuserált, gyenge hengerfejes. A d-cat. Bár azt is mondták nekem, hogy prémium gázolajjal és nem kitaposva a lelkét, az is bírja. Mindegy. Na azt ne vedd meg.)