Én is csak annyit kérdezek,hogy minek???
Hogy miért szeretnék papír alapú kézikönyvet?
Mert nincs Phabletem, a feltöltött tabletet meg nem lehet a kocsiban hagyni, hurcibálni pedig kényelmetlen.
Mert "hibrid szűz" vagyok és egy ilyen kocsinál van jó pár fogalom és témakör, ami számomra újdonság - és amikor előkerülnek, gyorsan szeretnék megoldást találni, ha lehet, anélkül, hogy tovább rontanék a helyzeten. Nekem papír alapon gyorsabb az infók keresése, mint képernyőn tapicskolva.
Elsősorban egy nagyobb lélegzetű családos utazás során éjszaka közepén történő "lerohadástól" félek (sajnos volt ilyenben részem a közelmúltban, igaz, nem Priussal).
Ilyenkor nem árt, ha sikerül gyorsan megoldást találnom a felmerült problémára (mi a kiírt hibaüzenet és helyben elhárítható-e, hol lehet bebikázni stb.) és nem kell látnom, ahogy a család/gyerekek az út szélén az álló, kikapcsolt motorú és lekapcsolt lámpájú, sötét kocsiban szép lassan kihűlnek, amíg várjuk, hogy érdemi segítség érkezzék... miközben imádkozunk, hogy a mellettünk 120-al elhúzó kamionok sofőrjei ne épp ott aludjanak el és sodródjanak ki a leállósávba, ahol várakozunk.
Az érdemi segítség pedig hibrid autónál ritka - pl. Autóklub-tag vagyok, mégsem hiszem, hogy baj esetén minden esetben tudnának segíteni. Priusnál ugye még a vontatása sem mindegy, hogyan történik...