Na akkor egy kis beszamolo a mai elso hosszabb etapomrol... Sikerult majd 350km-t mennem nem e megszokott melobajaros utvonalon (ez volt ez elso hosszabb utam a kocsival)
Amiket eddig nem tapasztaltam es zavar:
1) A tempomat kicsit "darabos" bar lehet ez nem is a tempomat hibaja. Visszanyorsitasnal (resume) olyan mintha tovabb akarna gyorsitani, mint amire be van allitva de akkor eszbekap es elveszi a gazt es beall a jo sebessegre. Ora szerint nem megy tobbel max 1-2km/h-val de kicsit furi... az eddig altalam vezetett kocsiknal ez finomabban mukodott... (lehet a CVT valto hibaja. nem zavaro csak szokatlan) Mellesleg miert kell minden ujrainditas utan ujra bekapcsolni a tempomatot a kis ON/OFF gombbal?
2) A sebessegmero csal. Nem is keveset. 130-nal GPS szerint 121-el megyek. Ez masnal is igy van?
3) Ez "aggaszt" a leginkabb: autopalyan a kanyarokban nagyon bizonytalannak tunik. Lehet az imbolygas kifejezes kicsit tulzo, de ott ahol az elozo autommal (igaz annak sport futomuve volt) siman rafordultam 100 vagy esetleg 110-el ott most eppencsak elertem a 90-et.
+1) Nemtudom van e masnak is tolatoradaros valtozat (bar lehet semmi koze nincs hozza
) de mikor rukvercbe rakom akkor a tolatoradaron kivul megegy sipolo csipogo hang is van. Ez normalis? Ja es rukvercben az R beto a valtonal villog
Ma rakattam fol a teli gumit (uj Conti TS850) centirozas termeszetesen volt es a nyomas is jol lett beallitva 2,6 elol es 2,5 hatul szoval nem ertem a dolgot. Lehet bejelentkezem meg az unnepek elott egy kerek es futomu ellenorzesre/allitasra. Ha ott minden rendben van akkor valoszinuleg ez ilyen
Minden mas viszont pozitiv. Nagyonis! Autopalyan mentem tobb mint 300km-t ott sem fogyasztott rosszul, de mikor leteretm egy kis alsobbrendu utra ahol 80-as sebessegkorlatozas volt vegig 2,9l-t irt fogyinak
visszafele en + 2 utassal 3,2l. Az igencsak kellemes.
Osszesegeben mar most nagyon szeretem pedig csak 1 hete van nalam. Azthiszem erre mondjak, h megtertem