Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3368584 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #960 Dátum: 2008.08.26 09:50:30 »
Sokkal jobban néz ki az új  :yes: ... Mondjuk nekem tényleg bejön ez a "híd" megoldás, érdekes, egyéni formai elem. És ahogy nézem az elhelyezkedését, az a veszély biztosan nem fenyeget, hogy útban legyen az ember lábának. Optikailag talán tényleg csökkenti kicsit a térérzetet, de cserébe szép.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #961 Dátum: 2008.08.26 09:51:10 »
Nem tűnik rossznak, kérdés, hogy mekkora hely lesz benne, és milyenek lesznek a belső anyagok?

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #962 Dátum: 2008.08.26 10:11:38 »
Sokkal jobban néz ki az új  :yes: ... Mondjuk nekem tényleg bejön ez a "híd" megoldás, érdekes, egyéni formai elem. És ahogy nézem az elhelyezkedését, az a veszély biztosan nem fenyeget, hogy útban legyen az ember lábának. Optikailag talán tényleg csökkenti kicsit a térérzetet, de cserébe szép.

A híd alatt van egy tárolórekesz-szerű valami (a képen A4-es papírlapok vannak benne), annak az oldalát kifogásolják többen. De ez majd csak élőben derül ki. Nekem úgy tűnik, ez már a "kvázi végleges" beltere az autónak.

A motorokról is különféle hírek terjengenek, igazából kétféle verzió: 1.6 és 1.8. Meg úgy néz ki tényleg lesz napcellás tető.


Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #963 Dátum: 2008.08.26 10:18:56 »
Sokan fújoltak erre a napcellás tetőmegoldásra, pedig mekkora segítséget, könnyebbséget jelent, ha csak forgatja a levegőt, amikor tűző napon áll a kocsi és nem lesz benne mondjuk 70 fok csak 50...
Ami meg a belsőt illeti: én pl. szeretem a jobb lábam nekitámasztani a középkonzolnak, mert úgy kényelmesebb. Ez a Prius II-ben nem menne, az újban igen. Tény, hogy a térérzetet rontja, de ha annyival tágasabb lesz, hogy ezt nem lehet igazán észrevenni, akkor üsse kavics!
Motorikusan meg tényleg jól jönne egy kis pluszpaci. Pl sztem az 1.6 dual vvt-i elég korrekt megoldás lenne, csak oldják meg, hogy pályán ne üvöltsön. (mondjuk egy Lexus jellegű, 2 fokozatú váltóval...)
Gabe 254.

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #964 Dátum: 2008.08.26 10:26:56 »
Motorikusan meg tényleg jól jönne egy kis pluszpaci. Pl sztem az 1.6 dual vvt-i elég korrekt megoldás lenne, csak oldják meg, hogy pályán ne üvöltsön. (mondjuk egy Lexus jellegű, 2 fokozatú váltóval...)

Az egész világ erre vár, mert a nagysebességű autópályázás az, ahol fogást lehet találni a kocsin. Spec. engem jobban érdekel, hogy az 1.5-re olcsóbb a kötelező, mint hogy 150-160-nál hogyan viselkedik a kocsi, mert nagyon ritkán megyek pályán és 140 fölött akkor sem. Bár állítólag a fogyasztás a megnövekedett lökettérfogat ellenére jobb lesz. Viszont az tuti, hogy akármelyik blokkot veszik alapul, ezt is "Atkinsonosítani" fogják, tehát senki se számítson 120LE-s 1.6-osra, 130LE-s 1.8-asra.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #965 Dátum: 2008.08.26 10:30:53 »
Ami meg a belsőt illeti: én pl. szeretem a jobb lábam nekitámasztani a középkonzolnak, mert úgy kényelmesebb. Ez a Prius II-ben nem menne, az újban igen. Tény, hogy a térérzetet rontja, de ha annyival tágasabb lesz, hogy ezt nem lehet igazán észrevenni, akkor üsse kavics!

En is minden kocsiban megtamasztom a labam. Eddig az Aurisban tudom ezt a legkenyelmesebben megtenni, ugyanis sima feluletnek tamaszthatom. A tobbi tipusnal mindig volt ott vmi el, ami 2 perc utan vagott. Szoval a hid nekem emiatt direkt jo.
Hosszutavon meg tempomat  :flowers:
Nekem ez a hidas megoldas latvanyra is bejon. Az Auris ota ez a masodik kocsi, aminek a belseje tetszik. Mert az Auris magasra tette a mercet. Meg kell jegyezni, nem minosegileg  :no:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #966 Dátum: 2008.08.26 11:11:45 »
Motorikusan meg tényleg jól jönne egy kis pluszpaci. Pl sztem az 1.6 dual vvt-i elég korrekt megoldás lenne, csak oldják meg, hogy pályán ne üvöltsön. (mondjuk egy Lexus jellegű, 2 fokozatú váltóval...)

Az egész világ erre vár, mert a nagysebességű autópályázás az, ahol fogást lehet találni a kocsin. Spec. engem jobban érdekel, hogy az 1.5-re olcsóbb a kötelező, mint hogy 150-160-nál hogyan viselkedik a kocsi, mert nagyon ritkán megyek pályán és 140 fölött akkor sem. Bár állítólag a fogyasztás a megnövekedett lökettérfogat ellenére jobb lesz. Viszont az tuti, hogy akármelyik blokkot veszik alapul, ezt is "Atkinsonosítani" fogják, tehát senki se számítson 120LE-s 1.6-osra, 130LE-s 1.8-asra.

Hát azért épp nem az "egész világ" vár erre, sőt a világ nagyobbik része tojik rá, lévén a Priust túlnyomórészt ugye az amik veszik, ők meg 70-80 mérföldnél gyorsabban úgysem fognak menni vele, de többnyire még ennyivel se nagyon.

Európában volt ez inkább csak gond, de ezen belül is igazából legfeljebb a németeknél, ott meg pár ezer Prius fogy évente (bár a tendencia erősen növekvő, szerencsére).

Ezzel együtt, én is olyasmit olvastam, hogy erősebb lesz a Prius III, jobbak lesznek a menetteljesítményei - mindez kisebb fogyasztás mellett.

Ami az igazi nagy durranás lesz, az a plug-in. Ez fogja majd lényegesen lejjebb vinni a fogyit, pl. ugye azáltal, hogy jóval hosszabb távokat lehet majd megtenni csak elektromotorral. Ja és nemcsak az így megtehető táv lesz hosszabb, hanem a tisztán villamos üzemben elérhető legnagyobb sebesség is  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #967 Dátum: 2008.08.26 11:36:29 »
Sokan fújoltak erre a napcellás tetőmegoldásra,
Szeintem jó ötlet, mondjuk elmegyek reggel munkába, leparkolom a kocsit, egész nap tűző napon áll, és mire indulnék haza feltöltődnek az akkuk  ::)
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #968 Dátum: 2008.08.26 11:55:20 »
Hát azért épp nem az "egész világ" vár erre, sőt a világ nagyobbik része tojik rá, lévén a Priust túlnyomórészt ugye az amik veszik, ők meg 70-80 mérföldnél gyorsabban úgysem fognak menni vele, de többnyire még ennyivel se nagyon.

Európában volt ez inkább csak gond, de ezen belül is igazából legfeljebb a németeknél, ott meg pár ezer Prius fogy évente (bár a tendencia erősen növekvő, szerencsére).

Ezzel együtt, én is olyasmit olvastam, hogy erősebb lesz a Prius III, jobbak lesznek a menetteljesítményei - mindez kisebb fogyasztás mellett.

Ami az igazi nagy durranás lesz, az a plug-in. Ez fogja majd lényegesen lejjebb vinni a fogyit, pl. ugye azáltal, hogy jóval hosszabb távokat lehet majd megtenni csak elektromotorral. Ja és nemcsak az így megtehető táv lesz hosszabb, hanem a tisztán villamos üzemben elérhető legnagyobb sebesség is  :yes:

Némi költői túlzás volt, ezt elismerem, de mindenhol megjegyzik, hogy az erősebb motor az jó lesz, mert jobban fog menni és alkalmasabb lesz pályára. Az amcsik is szeretik az izomautókat, és egy bizonyos motorizáltságnál alább nem adják sokan, még akkor sem, ha lényegében nem sok értelme van az erősebb kocsinak.

Plug-in csak akkor lesz, ha végre lesz Li-Ion akksi. Az meg csak tán 2010-2011-től.

Aki még nem ismerné, itt egy jópofa oldal: http://eahart.com/prius/psd/. Itt az is kiderül, hogy miért is van korlátozva a tisztán elektromos sebesség (a villanymotor teljesítményén kívül persze).

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #969 Dátum: 2008.08.26 13:58:08 »
Az amcsik is szeretik az izomautókat, és egy bizonyos motorizáltságnál alább nem adják sokan, még akkor sem, ha lényegében nem sok értelme van az erősebb kocsinak.

Plug-in csak akkor lesz, ha végre lesz Li-Ion akksi. Az meg csak tán 2010-2011-től.

Abban biztos lehetsz, hogy az USA-ban nem olyanok vesznek Priust, akik szeretik az izomautókat  :whistling: ... És ebből a szempontból édesmindegy, hogy mondjuk 1.5-ös helyett 1.8-as lesz-e a Prius III motorja, mert odaát ez utóbbi is törpe motornak számít. Hogy a fenébe ne, mikor ott Corollákba raknak 2.4-es motorokat.

A plug-in érkezését én kész tényként olvastam, de ha jól emlékszem, valóban 2010-re ígérik. Bár már a mostani Priusból is van plug-in változat, de egyelőre nem sorozatgyártásban.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #970 Dátum: 2008.08.26 14:07:06 »
Abban biztos lehetsz, hogy az USA-ban nem olyanok vesznek Priust, akik szeretik az izomautókat  :whistling: ... És ebből a szempontból édesmindegy, hogy mondjuk 1.5-ös helyett 1.8-as lesz-e a Prius III motorja, mert odaát ez utóbbi is törpe motornak számít. Hogy a fenébe ne, mikor ott Corollákba raknak 2.4-es motorokat.

A plug-in érkezését én kész tényként olvastam, de ha jól emlékszem, valóban 2010-re ígérik. Bár már a mostani Priusból is van plug-in változat, de egyelőre nem sorozatgyártásban.

Az lehet, de mégis örülnek neki, hogy nő a teljesítmény. :) Mondjuk nem mindenki, az igaz. Volt olyan hang is, aki aggódott emiatt a fogyasztásért. :)

Kész tény, hogy lesz, persze. De csak a lítiumos akksikkal együtt. Gondolom azok tudnak annyi energiát tárolni, amivel egyáltalán értelme lesz ennek a funckiónak. Mert ugye azért nem kapcsolom rá a kocsit a hálózatra este, hogy reggel tudjak vele menni 3km-t negyvennel...

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #971 Dátum: 2008.09.01 18:57:28 »
A főoldalon lévő cikkben ez áll:
 A Toyotának viszont a jövőre megjelenő harmadik generációs Prius révén a villanyautó elkészítéséhez szükséges technológia lényegében a kezében lesz. Az új Prius ugyanis hálózatról tölthető hibrid lesz ....
Akkor tényleg konnektoros lesz ?
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #972 Dátum: 2008.09.01 19:15:47 »
A főoldalon lévő cikkben ez áll:
 A Toyotának viszont a jövőre megjelenő harmadik generációs Prius révén a villanyautó elkészítéséhez szükséges technológia lényegében a kezében lesz. Az új Prius ugyanis hálózatról tölthető hibrid lesz ....
Akkor tényleg konnektoros lesz ?

Nem. Az majd csak később. Az első példányok biztosan NiMH akksikkal lesznek szerelve.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #973 Dátum: 2008.09.01 21:56:35 »
A főoldalon lévő cikkben ez áll:
 A Toyotának viszont a jövőre megjelenő harmadik generációs Prius révén a villanyautó elkészítéséhez szükséges technológia lényegében a kezében lesz. Az új Prius ugyanis hálózatról tölthető hibrid lesz ....
Akkor tényleg konnektoros lesz ?

Nem. Az majd csak később. Az első példányok biztosan NiMH akksikkal lesznek szerelve.

Erről milyen konkrét információd van? Én, ha jól emlékszem, azt olvastam az AB-ben, hogy kezdettől plug-in lesz a Prius III.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #974 Dátum: 2008.09.02 18:58:21 »
Erről milyen konkrét információd van? Én, ha jól emlékszem, azt olvastam az AB-ben, hogy kezdettől plug-in lesz a Prius III.

Angolul olvastam egy gyári nyilatkozatot pár hete tán a hybridcars.com-on. De ne legyen igaza(m)... :)