Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6631381 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Carina
« Válasz #34335 Dátum: 2017.03.15 08:22:36 »
ADAC statisztika '95-ből.
Ez a Carina II-re vonatkozik.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Carina
« Válasz #34336 Dátum: 2017.03.15 08:25:52 »
Faceliftes reklám


kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Carina
« Válasz #34338 Dátum: 2017.03.15 08:32:31 »
Remélem sikerült csatolni...
:hmmmm: két megjegyzés:
1. A 8.4-es átlagfogyi vegyes használatban irdatlan nagy. Sztm bejáratós volt...
2. "kanyarban gázelvétel hatására megindul a fara" - valóban, tapasztalat, de a szélesebb, kisebb ET számú felnivel ez megszüntethető. Lásd GTi, ill. Ave 1-es

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10263
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #34339 Dátum: 2017.03.15 09:45:47 »
Mivel szüntethető meg?? Nem kell elvenni a gázt!! :)))

TtkRN2


lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #34340 Dátum: 2017.03.15 19:14:28 »
Jó érzéssel, és némi csodálattal nézem, hogy milyen sokan vannak még itt, akikkel 2011-ben megismerkedtem.
Nálam nagy törést jelentett, amikor rommá tört az autó hátulja. Fel lett támasztva, de már nem lett "olyan".
Ráadásul most sorba jönnek elő a problémák.
Prius 2 - a mosolygós autó.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #34341 Dátum: 2017.03.15 22:24:38 »
Jó érzéssel, és némi csodálattal nézem, hogy milyen sokan vannak még itt, akikkel 2011-ben megismerkedtem.
Nálam nagy törést jelentett, amikor rommá tört az autó hátulja. Fel lett támasztva, de már nem lett "olyan".
Ráadásul most sorba jönnek elő a problémák.
Sajnos ezek a törések teszik tönkre/rövidítik meg a Carinák életét, tudod, az enyém is olyat kapott bal hátulról, hogy még a tető is megrogyott és sajnos elől is még a váznyúlvány is elment, húzatópad stb. viszonylagos rendbetétel után meg kétlem, hogy a következő pofonnál szegény nyújtana-e elég védelmet és természetesen a rozsda is a sérült részeken jelentkezik erősebben, de akkor sem volt szívem eladni/elbontani/kidobni, remélem még jó pár évig költhetek rá...
Futómű a helyén van, mondom törésteszten nem szeretném többet szerepeltetni, de viszont vezetni az enyémet még mindig olyan élvezetes mint újkorában, sőt a jobb fék és az ültetés, nagyobb gumik/felnik miatt még jobb is...
Hidd el nem lesz ilyen autónk többet, mondjuk a Prius-szal te pont ismét jó vagy a megbízhatóság terén, de az csak nem úgy kanyarodik és nem megy 209-et végre  ;)
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Jovanotti78

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
Re:Carina
« Válasz #34342 Dátum: 2017.03.16 18:41:52 »
Sziasztok! Ezer éve! ;)
Van egy olyan jelenségem, hogy melegszik a motor. Ha nem haladok, csak állok és jár a motor, akkor az üzemi stabil hőfokot elhagyva melegszik és kapcsol a venti, majd visszahül.
Namost ez a jelenség fagypont körül is jelentkezik. (1993/GLi 2.0 benzin)
Szerintetek kezdődő hengerfej tömítés probléma, vagy ez így normális?
Múlt évben a régi ócska eltömődött vízköves hűtővel, ami folyatott is nyáron 35 fokban autópályán 130km/h-nál fűtéssel kellett haladnom, mert a víz hőfok a vízszintes helyzetéből megint emelkedett!
Azóta hűtőcsere, termosztáttal. Idén szeretném a vezérlést vízpumpával együtt.
Ötletek, tapasztalatok???
Kösz előre is.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Carina
« Válasz #34343 Dátum: 2017.03.16 19:40:05 »
Sziasztok! Ezer éve! ;)
Van egy olyan jelenségem, hogy melegszik a motor. Ha nem haladok, csak állok és jár a motor, akkor az üzemi stabil hőfokot elhagyva melegszik és kapcsol a venti, majd visszahül.
Namost ez a jelenség fagypont körül is jelentkezik. (1993/GLi 2.0 benzin)
Szerintetek kezdődő hengerfej tömítés probléma, vagy ez így normális?
Múlt évben a régi ócska eltömődött vízköves hűtővel, ami folyatott is nyáron 35 fokban autópályán 130km/h-nál fűtéssel kellett haladnom, mert a víz hőfok a vízszintes helyzetéből megint emelkedett!
Azóta hűtőcsere, termosztáttal. Idén szeretném a vezérlést vízpumpával együtt.
Ötletek, tapasztalatok???
Kösz előre is.

mosd ki a blokkot is
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Jovanotti78

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
Re:Carina
« Válasz #34344 Dátum: 2017.03.16 21:09:37 »
Tipp, hogy hogyan, mivel? Olyat már láttam, hogy slaggal átmosták, de gondolom valami vegyszeres tisztításra gondoltál.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #34345 Dátum: 2017.03.16 21:10:02 »
Sajnos ezek a törések teszik tönkre/rövidítik meg a Carinák életét, tudod, az enyém is olyat kapott bal hátulról, hogy még a tető is megrogyott és sajnos elől is még a váznyúlvány is elment, húzatópad stb. viszonylagos rendbetétel után meg kétlem, hogy a következő pofonnál szegény nyújtana-e elég védelmet és természetesen a rozsda is a sérült részeken jelentkezik erősebben, de akkor sem volt szívem eladni/elbontani/kidobni, remélem még jó pár évig költhetek rá...
Futómű a helyén van, mondom törésteszten nem szeretném többet szerepeltetni, de viszont vezetni az enyémet még mindig olyan élvezetes mint újkorában, sőt a jobb fék és az ültetés, nagyobb gumik/felnik miatt még jobb is...
Hidd el nem lesz ilyen autónk többet, mondjuk a Prius-szal te pont ismét jó vagy a megbízhatóság terén, de az csak nem úgy kanyarodik és nem megy 209-et végre  ;)
Az én Carinám sosem ment 172-nél többet.  De a Prius tényleg "óvatosabb" darab. Bár Marci fiam nyomta neki Kakucson, alapvetően finom vezetésre alkották. Muszály volt olyat venni, ami annyit fogyxaszt mint egy dízel, és megbízható mint a benzines. A dinamikáról kellett lemondani.
Prius 2 - a mosolygós autó.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #34346 Dátum: 2017.03.17 14:35:35 »
Az én Carinám sosem ment 172-nél többet.
...
Kellett volna egy ötödiket is kapcsolni...  [rohog]
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10263
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #34347 Dátum: 2017.03.17 15:48:54 »
Óra szerint 200 megvolt egyszer, de sajnos mérés volt előttünk, nem tudta jobban kifutni magát...
De a lötyögő talpas gömbfej is csak 190 fölött kezdett hallatni magáról. 195-öt bíró gumik elmehetnek 200 fölé, nem repednek szét??

TtkRN2
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.17 15:50:46 írta vd1234 »

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #34348 Dátum: 2017.03.17 19:11:40 »
Óra szerint 200 megvolt egyszer, de sajnos mérés volt előttünk, nem tudta jobban kifutni magát...
De a lötyögő talpas gömbfej is csak 190 fölött kezdett hallatni magáról. 195-öt bíró gumik elmehetnek 200 fölé, nem repednek szét??
Kis időre szerintem igen, de pl. "V"-s vagyis 240-ig jó gumim volt, hogy felrobbant az autópályán 200 alatt is, tehát garancia nincs...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

straycat

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Carina
« Válasz #34349 Dátum: 2017.03.17 19:48:49 »
 :helpsmilie:
Sziasztok, volt már valakinek valaha üzemanyag szintjelző problémája?
Az enyém azt csinálja, hogy néha a műszeregységben leesik a tű a üres szint alá bőven, tehát majdnem függőlegesen "lóg". Most legutóbb éppen egy teli tankolás után adta meg magát. Csinált már ilyet máskor is, de utána viszonylag hamar helyrejött, de most nem.
Ha tapasztalt már ilyet valaki, megköszönném ha megosztaná melyik volt a ludas, a szintjelző vagy a műszeregység. Köszi előre is!  :clap: