Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2120008 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13830 Dátum: 2016.06.08 15:45:39 »
Furdalt a kiváncsiság hát felhívtam ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/auris/toyota_auris_1.4_d-4d_live-10242307
Valóban nő a tulajdonosa :innocent:
Le akarja cserélni mert már van újabb tipus (mindezt ilyen kevés km-nél :D)
Minden OK-snak tűnt, azért rákérdeztem, hogy tuja-e, hogy néhány aprosággra érdemes figyelni a dieselnél ,mint a motor bemelegítése, a túrbó visszahűtése :hmmmm:
Asszondja: Ó a mai dieseleknél ilyenekre már nem kell figyelni. Na tovább nem is érdekelt :cry:
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.08 15:47:54 írta OldPiet »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13831 Dátum: 2016.06.08 17:56:39 »
1,5 év alatt beletett 41e km-ert. Valószínű nem rövidtávokon.

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13832 Dátum: 2016.06.08 19:23:18 »
Furdalt a kiváncsiság hát felhívtam ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/auris/toyota_auris_1.4_d-4d_live-10242307
Valóban nő a tulajdonosa :innocent:
Le akarja cserélni mert már van újabb tipus (mindezt ilyen kevés km-nél :D)
Minden OK-snak tűnt, azért rákérdeztem, hogy tuja-e, hogy néhány aprosággra érdemes figyelni a dieselnél ,mint a motor bemelegítése, a túrbó visszahűtése :hmmmm:
Asszondja: Ó a mai dieseleknél ilyenekre már nem kell figyelni. Na tovább nem is érdekelt :cry:

Hi!

Bocsi, hogy beleszólok, de nekem ez jónak tűnik, így messziről.
-Első tulaj (női!)
-Magánszemély árulja
-Szervízkönyves
-Kevés km

Az, hogy a melegítés/leállítást nem ismeri nem jelent semmit!  :nonono:
Jobb lenne, ha egy nepper árulná női első tulajtól? Akitől NEM lehet megkérdezni, hogy  a tulaj ismerte-e ezeket a "szabályokat" ? Szerintem NEM! :nono: Sőt, azt hazudna, amit a vevőjelölt hallani szeretne. :wacko:

Szerintem nem lehet ennyire szőrszálhasogatónak lenni...
Ez szinte egy ÚJ AUTÓ(!!!) k.b féláron (!!!) valószínűleg tényleg hosszútávon használhatták... Mi baja lehetne... :hmmmm: a minimális használtautó kockázatot leszámítva... ::) :otlet:

Ha reális az ára(nem vagyok képben), akkor 2 nap múlva már nem lesz fent!
szvsz. :flowers:

1,5 év alatt beletett 41e km-ert. Valószínű nem rövidtávokon.
Inkább 2,5 év alatt!  :yes: De az egy reális kis dízeles futás... :innocent:
Nekem úgy tűnik, mintha egy olyan "szerencsés" nő árulná, aki megengedheti magának, hogy 3 évente cseréljen (új)autót!  :otlet: Úgy látszik, hogy vannak még ilyenek. :clap:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13833 Dátum: 2016.06.08 19:43:45 »
Lehet ,hogy igazad van, de azért lehet, hogy azért ilyen olcsó, mert komoly bajoknak néz elébe, amit azért a kezeléséhez hozzá nem értése alátámaszt. Szóval ez esetben (is) hátrány a női tulaj!! :D
45 ekm-alatt is tönkre lehet tenni egy turbót, stb.
De a 2 nappal biztos igazad lesz, még egy neppernek is megéri, rátesz 1 milkát és még mindig az egyik legolcsóbb lesz.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13834 Dátum: 2016.06.08 23:51:21 »
A kezelés valóban sokat számít. Kedves rokonnal utaztunk még korábban az E350cdi Mercijével. Autópályáról lehajtás után szívfájdalom nélkül állította le rögtön a motort. Szóvá tettem, azt mondja szerinte így van rendjén. 130e km-nél volt az első turbócseréje, aztán még további 4 alkalommal került hasonló hibával szervizbe, trélerre az autó. Az utolsó alkalom után már azt mondta, nem hozza el a kocsit.

Valahol megértem, valahol nem, mert azért ezt az alapvető törődést meg kell adni egy turbós autónak.

Azóta egy új S-klasséval jár...szintén dízel, szintén sokat megy autópályán....
Gabe 254.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13835 Dátum: 2016.06.09 08:43:07 »
A kezelés valóban sokat számít. Kedves rokonnal utaztunk még korábban az E350cdi Mercijével. Autópályáról lehajtás után szívfájdalom nélkül állította le rögtön a motort. Szóvá tettem, azt mondja szerinte így van rendjén. 130e km-nél volt az első turbócseréje, aztán még további 4 alkalommal került hasonló hibával szervizbe, trélerre az autó. Az utolsó alkalom után már azt mondta, nem hozza el a kocsit.

Valahol megértem, valahol nem, mert azért ezt az alapvető törődést meg kell adni egy turbós autónak.

Azóta egy új S-klasséval jár...szintén dízel, szintén sokat megy autópályán....
Hát ez az! És valóban  nehéz nem leállítani a parkolóban a motort ha nagyon kell menni pislantani :D, de mußáj kivárni azt a másfél percet.
Egyébként csak van megfizethető összegű turbócsere is:

http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_egyben/toyota-auris-auris-corolla-14dd4-turbofetolto-turbo-1471461?utm_source=hasznaltauto&utm_medium=site&utm_campaign=alkatresz_ajanlo&utm_term=TOYOTA

Mégse félmilla vagy 1.000.000  ;)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13836 Dátum: 2016.06.09 08:46:07 »
Hát ez az! És valóban  nehéz nem leállítani a parkolóban a motort ha nagyon kell menni pislantani :D, de mußáj kivárni azt a másfél percet.
Egyébként csak van megfizethető összegű turbócsere is:

http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/turbo_egyben/toyota-auris-auris-corolla-14dd4-turbofetolto-turbo-1471461?utm_source=hasznaltauto&utm_medium=site&utm_campaign=alkatresz_ajanlo&utm_term=TOYOTA

Mégse félmilla vagy 1.000.000  ;)
Az is elég, ha a pihenő előtti pár km-en már nem 130-150-nel robog az ember, hanem visszalassít 110-re. Már vissza tud hűlni a turbó. Parkolóban megáll, összepakolja a cuccait (telefon, pénztárca), kicsatolja a biztonsági övet, majd eztán állítja csak le a motort és megóvta a turbót a károsodástól...  ::)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13837 Dátum: 2016.06.09 09:02:25 »
Az is elég, ha a pihenő előtti pár km-en már nem 130-150-nel robog az ember, hanem visszalassít 110-re. Már vissza tud hűlni a turbó. Parkolóban megáll, összepakolja a cuccait (telefon, pénztárca), kicsatolja a biztonsági övet, majd eztán állítja csak le a motort és megóvta a turbót a károsodástól...  ::)
Igen, így van, de sajna ez olyankor  nincs 1 perc sem :D.
 Hozzájön még , hogy a lassitósáv előtt már csak gurolok (ha nem akadályozom a mögöttem jövöt) .
Szerinted reális  hogy 100-as körül már megvan egy használt turbócsere? Mert az egyáltalán nem ad okot aggodalomra ;)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13838 Dátum: 2016.06.09 09:21:16 »
Igen, így van, de sajna ez olyankor  nincs 1 perc sem :D.
 Hozzájön még , hogy a lassitósáv előtt már csak gurolok (ha nem akadályozom a mögöttem jövöt) .
Szerinted reális  hogy 100-as körül már megvan egy használt turbócsere? Mert az egyáltalán nem ad okot aggodalomra ;)
A felújított turbók általában 90e + a saját turbód leadása árán kaphatók meg. Ez elsőre olcsónak tűnik, csak pl. tesóm úgy járt, hogy a felújított turbó hiába volt pontosan ugyanolyan, mint az eredeti, sem az autó dinamizmusa, sem a fogyasztása nem volt olyan, mint előtte. 5-ször volt le-felszerelve az "új", mert gariba visszavitte ennyiszer, hogy reszeljenek rajta. Nem sikerült.
A vége gyári új turbó vásárlása lett 240e Ft-ért, azzal megjavult az autó.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13839 Dátum: 2016.06.09 09:44:49 »
A felújított turbók általában 90e + a saját turbód leadása árán kaphatók meg. Ez elsőre olcsónak tűnik, csak pl. tesóm úgy járt, hogy a felújított turbó hiába volt pontosan ugyanolyan, mint az eredeti, sem az autó dinamizmusa, sem a fogyasztása nem volt olyan, mint előtte. 5-ször volt le-felszerelve az "új", mert gariba visszavitte ennyiszer, hogy reszeljenek rajta. Nem sikerült.
A vége gyári új turbó vásárlása lett 240e Ft-ért, azzal megjavult az autó.
Mondjuk nem sírnák, ha 240eFt-ba kerűl egy új & elmegy 200ekm-t.
(múltkor találkoztam egy taxissal amelyiknek ugyan olyan Corija volt mint az enyém és valami 350ekm-nél tartott,  futóműalkatrészen kívül még semmivel nem volt problémája, ha kibír ennyit, akkor az enyémnek is van még 10 éve :innocent:)
A tesódnak VW-je volt nem? az nem Toyota és nem 1,4 D4D ;)
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.09 09:46:26 írta OldPiet »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13840 Dátum: 2016.06.09 10:01:51 »
Nézd, 360 000km felett cserélt először turbót, ennél többet egy modern Toyota dízel sem megy a gyárival.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13841 Dátum: 2016.06.09 10:12:40 »
Ráadásul egy3,2 M-ás autónál egy 1...200E Ft-os javítás "bagatel" kategória.(ahonnan ez a beszélgetés indult). Úgyhogy én nem félnék tőle. És egyáltalán nem is biztos, hogy a következő 1...200E km-en elromlik!
De, ha valaki ettől fél, alkudja le az árból, és akkor biztos hibátlanul költségmentesen veszi meg! ;) :flowers:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13842 Dátum: 2016.06.09 12:34:04 »
Ráadásul egy3,2 M-ás autónál egy 1...200E Ft-os javítás "bagatel" kategória.(ahonnan ez a beszélgetés indult). Úgyhogy én nem félnék tőle. És egyáltalán nem is biztos, hogy a következő 1...200E km-en elromlik!
De, ha valaki ettől fél, alkudja le az árból, és akkor biztos hibátlanul költségmentesen veszi meg! ;) :flowers:
Ebben teljesen igazad van :yes:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13843 Dátum: 2016.06.09 12:45:37 »
Nézd, 360 000km felett cserélt először turbót, ennél többet egy modern Toyota dízel sem megy a gyárival.
Nem tudom, de azt sem, miért menne előbb tönkre?
Egyáltalán miért mennek tönkre? Vagy kikopnak mint a motor alkatrészei :gyűrű, henger, dugattyú, csapágyak  stb? :hmmmm:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #13844 Dátum: 2016.06.09 14:32:06 »
Ráadásul egy3,2 M-ás autónál egy 1...200E Ft-os javítás "bagatel" kategória.(ahonnan ez a beszélgetés indult). Úgyhogy én nem félnék tőle. És egyáltalán nem is biztos, hogy a következő 1...200E km-en elromlik!
De, ha valaki ettől fél, alkudja le az árból, és akkor biztos hibátlanul költségmentesen veszi meg! ;) :flowers:
Már hogy lenne bagatell kategória. A vásárló egy 3 éves, 3 milliónál többe kerülő autónál elvárja, hogy max az olajakat, hűtővizet dobja le (ha nemrég volt, akkor ezeket se). Simán nem érvényes a maradjon még 30% dolog
3,2 misi egy átlagos ember több mint egyéves keresete, valóságos vagyon. Sajnos sokaknak még az én Lanciám ára is az.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer