Sziasztok! Kinéztem ezt a corollát: http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_sedan_1.6_sol_vezetett_szervizkonyves_m.o.-i-8512419
263.000 km van benne, leinformáltam, valóban végig márkakereskedésben volt szervizelve, először kaposváron, aztán a Mayernél. Elvileg egy ajtó volt fényezve, valamint a jobb eleje volt törve még az első tulajnál, a második tulaj vásárlás előtt átnézette, és elvileg nem volt nagy sérülés, a hűtő is gyári, alváz, torony nem sérült. Lehet komolyabb buktató a magas futásban? Átnézetném vásárlás előtt a Mayernél egy állapotfelméréssel.
Köszönöm a válaszokat!
Ha ilyen kategóriát keresel, akkor nemsokára ilyen árban meg fogom hirdetni Édesapám autóját (2002.08 1.6 sol), kedvcsinálónak egy pár kép:
https://plus.google.com/u/0/106633459793274751073/posts/VdtsSoSa5ggMég fogalmazom a hasznaltauto.hu-ra a szöveget, de öröklési procedúrák miatt még nem tettem fel. A leírást írogatom lassan, eddig ennyi kész:
"Eladóvá vált édesapám szeretett autója, amit 2002-ben vásárolt, és még hosszú ideig meg akartunk tartani. Ennek megfelelően a karbantartási munkák mindig idejében el voltak végezve, nemrég kapott új gyűrűket és kuplung tárcsát, fékbetéteket. Téli és nyári gumiabroncsok kiváló állapotban vannak. A váltó 5. sebessége egy új, avensisbe való fogaskerékre lett cserélve egy éve, amely 2000-es fordulaton 80km/h sebességet tesz lehetővé (celica 6. sebességnek felel meg áttételben). Az autóban újkora óta Metabond olajadalékot használtunk. Motorikusan is tökéletes állapotban van. Természetesen az autó szervizes ellenőrzésére nyitott vagyok, de ennek költsége a vevőt terheli."
És természetesen nem volt törve, ülésfűtés és 6 db-os CD tár is van hozzá.
Ezek az alkatrészek is cserélve voltak:
Gyűrű garnitúra
Szelepszint szűrő
Hajtókar csapágy
Szelepszár szimering
Ékszíj feszítő
http://juko.honda.hu/ szervizben volt végig szervizelve, szervizkönyvben vezetve. Egy-két kivétel akadt, de akkor is toyota szerelő végezte a munkát.
Utolsó szervíz:
251.497km-nél ablaktörlő, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
Első pár évben volt olajfogyás miatt motorblokk csere, azóta nem eszi az olajat (megjegyzés, akkor se nagyon ette, de garis volt)
61.200 km-nél motorblokk csere
Nem árulok zsákbamacskát, tehát íme a hibalista:
Váltóbot kicsit mozog - nem váltó probléma, egy harangot kell kicserélni.
Klíma AC gomb-ot megnyomva nem kapcsol le a klíma. Az OFF gombbal persze leold. Ehhez sajnos nem értek annyira, a klíma mindig automata állásban volt, hibátlanul teszi a dolgát. Amikor eléri a kívánt hőmérsékletet, lekapcsol.
Kazettás fejegység van hozzá, és a kazetta bemenetnél a porvédő műanyag lemez hiányzik, de funkcionálisan nincs semmi baja.
Mint ahogy mondtam az autó kb. 1 hónapon belül lesz eladó, szeretném ha olyan gazdája lenne, mint amilyen Édesapám is volt.