Nem kötözködésböl, de minek Neked tolatóradar?
Eddig megvoltál nélküle, gondolom megtanultál tolatni!
Èn a tolatóradar, autómata váltó, és parkolássegítö hármast nem nagyon preferálom.
Szerintem ezektöl szép az autózás és ha ezek vannak sokkal gépiesebb az egész.
Èn például szeretek centizni és szórakozni a parkolásoknál, valamint szeretem kihuzatni a kocsit 5000ig, máskor meg 2000nél elváltani.
Nem vettem kötözködésnek, régebben leírtam az okát, még azelőtt, hogy felregeltél ide.
Szóval:
Mikor vettem az autót, a hátsó lökhárítóm hibátlan volt. Tudtam, hogy volt fényezve, de csak kb tavaly tavasszal jött ekő rajta, hogy a festéket borító lakk réteg elkezdett felpattogzani, amolyan fincsi hólyagos formában. Ez igen csúnyán néz ki, tekintettel arra, hogy az autó másképp szinte hibátlan állapotú. Úgy döntöttem, hogy újra fújatom a hátsó lököst idén tavasszal, de, ha már új fényezés, akkor kap egy szett tolató radart is, mindössze 6800Ft-ért. Ez a radar már van annyira intelligens, hogy a vonóhorgot "megtanulja", tehát egyáltalán nem olyan paradoxon az ötlet, mint, amilyennek hangzik elsőre.
Gondolhatod azt, hogy vonóhoroghoz minek radar is? Elmondom Neked, hogy nagyon is kell, mert egyrészt nem kell majd koppig tolatnom, amit eddig sem szerettem és, ha lehetett, elkerültem. Továbbá, volt egy sajnálatos tévedésem 2 éve, amikor tolattam ki a helyi Tuskó parkolójából, srégen mögöttem egy másik autóval egyetemben, egyszerre. Egymásnak éppen holttérben voltunk és kb 1km/h sebességgel (már a féket nyomtam, hogy indulok előre) összekoccantunk és, mivel a találkozásunkkor szöget zárt be a 2 autó helyzete, a vonóhorgon kívül, összeért a lökhárítónk is. Így, a lakkhibámon kívül egy kisebb súrolás is látható a lökösön, ami szintén ok arra, hogy telibe fújassam a hátsó lökhárítómat és arra is, hogy egy radart szereltessek be, mert meggyőződésem, hogy a radar visított volna, ha van.
Szóval, ennyi a teljes sztori a miértre, gondolom, így már érthető a tervem.