Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2119996 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8430 Dátum: 2012.01.06 23:48:39 »
Tessék itt a példa, hogy bezzeg a benzines el tud romlani és cserés lesz a mocija :tt2: :devil: :cry:
Oldpiet, ez a motor pont az ismert olajfogyasztás miatt lett garanciában cserélve!!! PONT EZ a garancia, hogy több gond ezzel a benzin motorral nemigen lesz. Szervizkönyvbe pecsételve, hivatalosan, mi a gondod vele? Ettől még él az az igazság, hogy a dízel motorok problémáit drágább javítani.
Ez a motorcsere a hirdetésben a gazdinak egy petákjába sem került...  :surrender: :whistling:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8431 Dátum: 2012.01.06 23:51:57 »
Azé nekem jobban tetszik az a motor, amit a gyárban álmodtak bele...  ;) az utólagos sosem olyan.. a kaszni meg már 10éves, és ehhez társul közel 140ezer km... és nem is SOL, na meg a szokásos kérdés: gumik, fékek, gátlók hogy vannak?
Na, ne röhögtess már!!!  :eek:
Ezt, meg szakszervizben fűzték újra az olajfogyasztás miatt... A GYÁRBAN összerakott motor lett olajfogyasztós. Amit a szakszervizekben garanciában átfűztek, az nem eszi az olajat (új dugattyúk, gyűrűk...).
A közel 140.000km a kasztniban és a futóműben van. Igen, a fékek kérdésesek, hogy mennyire használatosak, de a motor költségileg drágább mulatság, márpedig ez rendben van. Bakker, ez a motor 35.000-et futott... Annyit, mint a Te autód az első 2-3 évében...  :whistling:

Azon nem csodálkozom, hogy a SOL után Te keveselled ezt a Terrát... ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

MFerenc

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1935
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8432 Dátum: 2012.01.07 08:36:44 »
Nucsak :clap: Te mit szeretnél venni? Szintén Skudró? :hmmmm:
Még van több, mint egy év műszakim, addig gyűjtés, gondolkozás. Passz.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8433 Dátum: 2012.01.07 08:59:40 »
Na, ne röhögtess már!!!  :eek:
Ezt, meg szakszervizben fűzték újra az olajfogyasztás miatt... A GYÁRBAN összerakott motor lett olajfogyasztós. Amit a szakszervizekben garanciában átfűztek, az nem eszi az olajat (új dugattyúk, gyűrűk...).
Én egy nem olajkajálós gyárban beszerelt motorhoz hasonlítom ezt, vagyis nem esek hasra ettől az autótól.  :hug:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8434 Dátum: 2012.01.07 09:36:37 »
Oldpiet, ez a motor pont az ismert olajfogyasztás miatt lett garanciában cserélve!!! PONT EZ a garancia, hogy több gond ezzel a benzin motorral nemigen lesz. Szervizkönyvbe pecsételve, hivatalosan, mi a gondod vele? Ettől még él az az igazság, hogy a dízel motorok problémáit drágább javítani.
Ez a motorcsere a hirdetésben a gazdinak egy petákjába sem került...  :surrender: :whistling:
Az most nem számit! Konkrétan igazad van, de a lényeg ,hogy több gond van a benzinesekkel mint a dieselesekkel.
Lehet hogy nem kéne így lenni, de pláne a kis diesellel nem szokott gond lenni.
2x voltam bent a márkaszerviz műhelyében, mikor szervizen voltam, és mindkét alkalommal benzines Avensisek voltak motorcserén.
De mindegy a többség benzin fan én meg meggyőzödött dieseles és benzinesekben fogyasztásilag mindben csalódtam (4db Swift, Jazz,Corolla,stb)

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8435 Dátum: 2012.01.07 09:49:16 »
Az most nem számit! Konkrétan igazad van, de a lényeg ,hogy több gond van a benzinesekkel mint a dieselesekkel.
Lehet hogy nem kéne így lenni, de pláne a kis diesellel nem szokott gond lenni.
ez is egy vélemény..  :hug:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8436 Dátum: 2012.01.07 09:54:30 »
ez is egy vélemény..  :hug:
Inkább saját tapasztalat és a hozzám eljutott információk. :yes:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8437 Dátum: 2012.01.07 09:57:20 »
Az most nem számit! Konkrétan igazad van, de a lényeg ,hogy több gond van a benzinesekkel mint a dieselesekkel.
Ez honnan jött?  :lol:
Dízel motor nem csak a kicsi 1,4-es van és benzines sem csak a hibás tervezésű VVTi  ;)

TZoli

  • Vendég
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8438 Dátum: 2012.01.07 10:13:22 »
Ezt, meg szakszervizben fűzték újra az olajfogyasztás miatt... A GYÁRBAN összerakott motor lett olajfogyasztós. Amit a szakszervizekben garanciában átfűztek, az nem eszi az olajat (új dugattyúk, gyűrűk...).

Én úgy tudom hogy módosított komplett fűzött blokkokat cseréltek , nem kellett átfűzni semmit csak a hengerfejet átrakni az előző motorról.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8439 Dátum: 2012.01.07 10:13:58 »
Ez honnan jött?  :lol:
Dízel motor nem csak a kicsi 1,4-es van és benzines sem csak a hibás tervezésű VVTi  ;)
Honnen? radala topiktárs kérdezte(tegnap este) mi a véleményünk egy 1,4 diesel kombi Corollárol ill sedan benzinesről :szemez:

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8440 Dátum: 2012.01.07 11:30:34 »
Inkább saját tapasztalat és a hozzám eljutott információk. :yes:
A turbódízel sosem lesz olyan megbízható, mint egy szívóbenzines, ha ezzel nem értesz egyet, akkor bolondnak fognak nézni.  :tt2:
Ellenben: egy normálisan/odafigyelve használt, és szervizelt turbódízel szerintem sem kockázatos. Viszont a chip-elt, széthajtott, 300ezres futásról 110ezerre visszatekert egyedek elég gázosak. Mivel a kérdező egy olyan használt corolla dízelben gondolkodik, ami feltehetően nem a nagyapjáé volt, hanem egy kereskedő telephelyén állt, nem mondhatjuk azt neki, hogy vegye-vigye, minden OK.
 

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8441 Dátum: 2012.01.07 11:39:00 »
A turbódízel sosem lesz olyan megbízható, mint egy szívóbenzines, ha ezzel nem értesz egyet, akkor bolondnak fognak nézni.  :tt2:
Ellenben: egy normálisan/odafigyelve használt, és szervizelt turbódízel szerintem sem kockázatos.
No eddig egyetértünk, meg hogy minden + technikai többlet (pl extrák is)plusz hibaforrás is. Mégis számotokra ezek az extrák mindent eldöntően szükségesek.
Csak egy pl a legmegbizhatóbb Jazz-ben a legtöbbet a klimára költöttem (cca 40 eFt-ot) de még legalább annyit kellett volna költeni mert szivárgott egy cső.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8442 Dátum: 2012.01.07 11:42:39 »
Az most nem számit! Konkrétan igazad van, de a lényeg ,hogy több gond van a benzinesekkel mint a dieselesekkel.
Lehet hogy nem kéne így lenni, de pláne a kis diesellel nem szokott gond lenni.
2x voltam bent a márkaszerviz műhelyében, mikor szervizen voltam, és mindkét alkalommal benzines Avensisek voltak motorcserén.
De mindegy a többség benzin fan én meg meggyőzödött dieseles és benzinesekben fogyasztásilag mindben csalódtam (4db Swift, Jazz,Corolla,stb)
Azok abenzines Avék is az olajfogyasztás miatt voltak motorcserések, ez pontosan ugyanaz a téma, mint a Corolláknál. Amint ezt megcsinálták, semmi gond nem lesz a benzinesekkel. Ez egy gyári tervezési hiba, szemben a dízeleknél előforduló kettős tömegű lendkerék, adagoló, stb hibaforrásokkal, ami egyszerűen a benzineseknél nem létezik, mint hibaforrás, és nem, más sincs.
A dízeleknél az 1,4-es tényleg jó konstrukció, nem ezekkel van a gond, hanem a 2,2-esekkel (d-4D-D-cat), azokkal, viszont Toyota mércével nézve maglepően sok.  :flowers:
A benzines egy egyszerűbb konstrukció, jóval kevesebb a hibalehetősége, mint a dízelnek...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8443 Dátum: 2012.01.07 11:44:01 »
No eddig egyetértünk, meg hogy minden + technikai többlet (pl extrák is)plusz hibaforrás is. Mégis számotokra ezek az extrák mindent eldöntően szükségesek.
Csak egy pl a legmegbizhatóbb Jazz-ben a legtöbbet a klimára költöttem (cca 40 eFt-ot) de még legalább annyit kellett volna költeni mert szivárgott egy cső.
Na, puff,neki...  :1eye: Én, meg semmit nem költöttem a klímára a takarításon és a gáztöltésen kívül. A kocsim 11. éves...  :flowers:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8444 Dátum: 2012.01.07 11:51:19 »
De mindegy a többség benzin fan én meg meggyőzödött dieseles és benzinesekben fogyasztásilag mindben csalódtam (4db Swift, Jazz,Corolla,stb)
Ezt senki nem vitetja, de azt sem lehet, hogy magánemberként újonnan vásárolt dízel autó felára sohasem jön vissza. Cégeknek megéri dízelt venni, mert visszaigénylik a ÁFÁt a gázolaj összegéből, de magánemberként a megdrágult gázolaj és az esetenként előforduló javítási költségek is magasabbak, mint a benzines esetében.
Gondolj csak arra, hogy egy turbó csere (felújítottra, nem újra!) nincs meg 100.000Ft alatt. Egy mai benzinesnél gyakorlatilag nincs ilyen tételű kockázat, vagy csak maximum gyári hibás alkatrész esetén lehet.

És mégegyszer: amit Te mindig kihangsúlyozol, hogy motorcserések a benzinesek, azt általában gyári garanciában történik, miért vennéd ezt egy kapal alá a dízelek nem létező garanciális alkatrészcseréivel? Úgy értem, a dízelné nincs olyan alkatrész, amit garanciális visszahívás alkalmával ingyen cserélnének, és ez nem azt jelenti, hogy minden alkatrésze jó, hanem, csak a gyár nem ismer el olyat, amit ki kellene cserélni. Tehát, ha bármi baj van a dízellel, akkor az a user zsebéből kell, hogy fizetve legyen.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i