Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2120031 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8385 Dátum: 2012.01.02 19:17:35 »
Órát természetesen eszem ágában sem lesz visszatekerni, bármennyit is mutasson majd.  :cool2:

Én is ezt a szöveget nyomtam a barátnőmnek, amikor a Xsaráját hirdettük 202 ezer kilométerrel. Nem is kellett senkinek 8 hónapig, pedig pöpec állapotban volt, és az azonos autók között elég jó áron volt. Aztán amikor meguntuk egy kereskedő segítségével 110 ezerrel elment pár nap alatt...
Szóval alapvetően én sem fogom tekergetni, de ha nem megy el másként akkor igen. Ha az kell, hogy el lehessen adni, mert a reális futás senkit nem érdekel, akkor megkaphatják a vevők, ennyi.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8386 Dátum: 2012.01.02 19:35:08 »
Szerintem a Xarát a francia mivolta miatt nem vitték, ehhez jött még a 200.000km.

A Corimban most 140.000km van. Évi 10.000km-nél többet nem valószínű, hogy fogok menni, így minimum 5, de inkább 6 év, mire elérném a 200.000-ret. Addig, meg valszeg nem tartom meg az autót, de nem lehet tudni. Mindegy, akkor sem lesz benne a korához képest sok km, sőt, pont, hogy kevés lesz benne 17 éves korára...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8387 Dátum: 2012.01.02 19:49:07 »
Szerintem a Xarát a francia mivolta miatt nem vitték, ehhez jött még a 200.000km.
Ebben sajnos nincs igazad  :flowers:
Ez magyar népbetegség. Az emberek szerint mindenki csak hetente egyszer elgurul a nagyihoz, egyszer meg a tacskóba. Minél idősebb az autó, annál inkább csökken az egy évre jutó km, a 200e meg már semmilyen korú autónál nem vállalható. Mindezt persze a reális ár feléért  ;)

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8388 Dátum: 2012.01.02 19:51:43 »
Ha minden úgy alakul, ahogy tervezem, akkor az én automban 300 ezer körül lesz, amire eladom.
Ha ezt nem veszi majd meg senki, akkor megveszik 130 ezerrel. Ennyi. De ez a vevők és a piac hibája.

Engem nem zavar a sok km, azért vettem egy két és fél éves autót 110 ezerrel  :whistling: .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Késő Róbert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 486
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8389 Dátum: 2012.01.02 19:52:57 »
Pont ma olvasgattam fiat klubbot, csak lesek amikor ilyen képeket látok: http://www.fiatbravo.hu/taglista/?id=2018
200ezer nem futás, nem értem miért van a magyar agyban ilyen súlya. Ha nem tartják normálisan karban szét lehet ***ni egy motort 50ezernél is... Van ismerősöm aki ilyen intervallumban kettő motort használt el sosem kopelben :)
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.02 19:55:48 írta Késő Róbert »

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8390 Dátum: 2012.01.02 21:57:29 »
Pont ma olvasgattam fiat klubbot, csak lesek amikor ilyen képeket látok: http://www.fiatbravo.hu/taglista/?id=2018
200ezer nem futás, nem értem miért van a magyar agyban ilyen súlya. Ha nem tartják normálisan karban szét lehet ***ni egy motort 50ezernél is... Van ismerősöm aki ilyen intervallumban kettő motort használt el sosem kopelben :)
Talán mert 130 alatt kevesebb kárt tudsz tenni egy motorban, mint 200 alatt. De sztem nem is a motor a lényeges. Próbálok összedobni egy hülye példát: 200 nál már jöhet egy futóműfelújítás esetleg elkopik egy szett kuplung.
130-nál talán már ki van cserélve egy szett fék meg egy vagy két vezérműszíj, szokkal nem lesz gond egy darabig, futóműig meg még van legalább 5 éve.
Legalábbis amikor én vettem 195ezerrel, számoltam ilyennel is (a 130-150ezret futottaknak már fent fogott állítólag a kuplungja). Egyelőre úgy tűnik tévedtem, pedig megnézettem két futómívessel is, nem találtak semmit, pár elöregedett szilentnél. Lehet még előttem cserélték. Még a csomagtér teleszkóp is kőkeményen megmarad abban az állásban ahol hagyom.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8391 Dátum: 2012.01.03 12:16:26 »
Ismerősöm vett egy Passatot 1.9 td nem a környékből vette a futott teljesítménye az óra szerint 290.000km volt.Kiderült hogy egy helyi lakos adta el jó messzire és aztán vette meg az ismerős.
A haver felkereste a helyi tulajt és kérdezte hogy mennyiről tekerte vissza az órát.
A srác válasza az volt hogy 550.000 km ről tekerte vissza olyan 200.000 km re, de mikor ő megvette már szerinte az előtt is tekert volt az órája tehát amit tudunk az az hogy a kocsiban biztos hogy több van mint 640.000 km.És még mindig fut a passat pedig az csak egy Vw  :devil:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8392 Dátum: 2012.01.03 15:21:59 »
Ismerősöm vett egy Passatot 1.9 td nem a környékből vette a futott teljesítménye az óra szerint 290.000km volt.Kiderült hogy egy helyi lakos adta el jó messzire és aztán vette meg az ismerős.
A haver felkereste a helyi tulajt és kérdezte hogy mennyiről tekerte vissza az órát.
A srác válasza az volt hogy 550.000 km ről tekerte vissza olyan 200.000 km re, de mikor ő megvette már szerinte az előtt is tekert volt az órája tehát amit tudunk az az hogy a kocsiban biztos hogy több van mint 640.000 km.És még mindig fut a passat pedig az csak egy Vw  :devil:
Ez nem a Passat érdeme, hanem az 1,9TD-jé. Szétüthetetlen motor.  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8393 Dátum: 2012.01.03 19:33:22 »
Erre a Passat dologra csupán egy példa.....
Egyik kollégám eladta a sima diesel polot, azt hiszem 1.4 volt, nem volt egy keménység, de azért 4-5 liter között kiment a világból, csak hát sajna a kaszni ementáli sajttá volt rohadva, szal ette rendesen...
Vett egy malacorrú passatot, elment vele 3000km-t, aztán rögtön hengerfejes lett a szentem.... megcsinálta, azóta is azzal jár, mondjuk a kasztnija az rozsdásodik ennek is. Ablakemelő mechanika már többször szivatta, mikor lengéscsillapítókért ment egy céghez, azt mondták neki, hogy újat már ne vegyen bele  [rohog].
Ja és közben ő azzal példálózik, hogy eljár vele télen nyáron 6 literrel, csak azt nem veszi észre, hogy az én rizsrakétám (ő csak így hívja) nyáron 6 alatt teljesít normális körülmények között vegyesben, télen meg nagyobb hidegekben olyan 6,5 körül van a maxa, persze nem hajtósan...
A diesel közben drágább, mint a benzin, nem szagolom a dzsuvát, plusz még jó sokáig esélye se lesz a rozsdának az én autómon...

Km tekerésre visszatérve, szemezgettem egyre rábökve, ki hiszi el a linkelt autóról, hogy 200e km van benne, meg hogy első tulajos... röhögtem rendesen

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=155571972&pageNumber=1&__lp=1318&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=


Auris HSD TS 2015.12

TSityu

  • Vendég
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8394 Dátum: 2012.01.03 20:14:51 »
...körül van a maxa, persze nem hajtósan...

Csakhogy a gázolajos ez hajtósan is tudja, ha nem hajtaná 4-4.5 lenne az átlag... ( a többi nagyjából stimmel )  :D

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8395 Dátum: 2012.01.03 20:45:42 »
Na erre mondom én, hogy mese habbal,hogy egy akkora malacorrú kombi passat eljár óvatosan 4,5 l-vel... mikor a 
hasonszűrő Polo is ugyanennyivel járt el......
Emelem a kalapom az 1.9 TDI előtt, de ettől még szerintem nem fogyaszt olyan csúcs szuperül, mint az utána lévő befecskendezős... nagynyomásos hiperszuper ketyerék, melyek 200-300e km körül rendre sokszázezres nagyjavításokat vonnak maguk után....meg sok síró kuncsaftot, mikor a gatyájuk megy a kocsira.
Az igazi hagyományos TDI,  meg ugye zsákutca, mivel euro2-es, bár a regadó kalkulátor 2012-re még nincs kész, de ettől még ha jól emlékszem elég borsos a behozatala....
Ha lehet ne kezdjen itt senki se példálózni a Fiat 1.3-as Mjet-jével, mert haverom is próbálgatta mindig mondogatni, hogy ilyen kevéssel, meg olyan kevéssel jár el vele, csak mikor eladta, akkor vallotta be, hogy biz-a abba a kocsiba aztán alig volt fűtés, nem úgy mint az én Tajgataximban, ami még 21 évesen is atom módra fűtött. Szó szerint egy-kétszer megvette az Isten hidege....vagy mi a szösz...
Az elektronikus bolondozásokról nem is beszélve, azt meg se említsem, mikor a kocsi volt úgy, hogy  gondolta, egyszer indít, máskor meg semmi....persze újra indítózásra indult, de hát köszönöm én az ilyen autót.

Az én rizsrakétám jól van, csak somolyog az 1.6-os Peugeot 406 városi 12 literes fogyasztásán, hogy a lepenészedő, és állandóan párásodó szellőztetőjéről már ne is beszéljek....légtömegmérőjét már ne is említsem....
Kolléganőm Sosemkopel Corsa-ját se kell megemlítenem, melyben a láncos motornál cserélték a láncot, sőt másik kollégámnál is cserélték a Meriva-ba, vagy a Fiesta 100e km-nél befosott lengéscsillapítójáról megint csak ne beszéljek...
Mindig adódnak üdítő kívételek, csak ebbe a szarrágó világban egyre kevesebb van belőlük, a VW Polo trafócserét megint csak nem kell említenem, mint típushiba, ami ugye a Golf-ra is jellemző....

Lekopogom közben a rizsrakéta meg csak megy, nyaldossa a km-eket, és ennyi....., nem kezd el nyekeregni, ha levesszük az aksit, és nem kér kódot, meg nem kell programozgatni a kulcsot, ha lemerül az elem... mint egy két fostalicskánál. Megint másik kollégám apósának a 11 éves Vectra-jában is kódot kér a rádió, nyerítettem is rajta, mikor megemlítette, hogy azóta nem működik a gyári sosem kopel rádió, mióta aksit cseréltek otthon....
 :lol:
Szintén másik munkatársam Fiat Albea-jában meg a komplett indításgátlót kellett kikötni, mert volt úgy hogy nem engedte indítani az autót, és meg sem tudták javítani.....
Auris HSD TS 2015.12

TSityu

  • Vendég
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8396 Dátum: 2012.01.03 20:59:57 »
Na erre mondom én, hogy mese habbal,hogy egy akkora malacorrú kombi passat eljár óvatosan 4,5 l-vel...

Nézd, már többször megígértem itt a fórumon, hogy nem szállok vitába olyanokkal:
-akinek nem volt legalább 5 saját autója,
-aki nem vezet legalább 10 éve,
-aki mögött nincs legalább 350000km.
Kedvedért szívesen kivételt tennék, de nem teszem.  :flowers: (azt hiszel amit akarsz)  :yawn:

Késő Róbert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 486
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8397 Dátum: 2012.01.03 21:03:32 »
Faternak van punto 1.3 mj-e! Hát figyelj, én a fogyasztást nem tartom oly fontosnak, de ha ebből indulunk ki, hasonló használat mellett, ilyen 0 fok körül én 11L benzint etetek meg E11-el, ő pedig 6.8-7L gázolajból eljár! Ez rövid, soklámpás, 4-5 kilométer(néha még dugós is), amúgy nem olyan tré a fűtés, kb 2-3 km kell neki hogy beinduljon... tény hogy nem pöpec, de nem is olyan gázos, az elektronikus ***akodás meg only szervokormány, típus hiba(ugyan azon elektronika van benne mint sok más autóba, pl Japánban is, Bosch, Magenti, HITACHI(ritka, de azon fiát amibe többségben hita van a legmegbízhatóbb)), ez van, corinak is van, pl nekem a zörgő szívócsonk, hidd el drágább mint a fiátba egy szervo computert cserélni. TÖKÉLETES autó nincs, de a punto/multijet, a fiát megbízhatóságából messze kimagaslik (én biztosan nem vennék)! 3éve van nálunk, 30-40 ezer ment bele, 1 izzítógyertya és egy féltengely felújítás, új akku van a kontóján, ez nem rossz(most közelít a 90e-hez)!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8398 Dátum: 2012.01.03 22:19:44 »
Nézd, már többször megígértem itt a fórumon, hogy nem szállok vitába olyanokkal:
-akinek nem volt legalább 5 saját autója,
-aki nem vezet legalább 10 éve,
-aki mögött nincs legalább 350000km.
Kedvedért szívesen kivételt tennék, de nem teszem.  :flowers: (azt hiszel amit akarsz)  :yawn:
:ser:   :D



Mindemellett, azért a malac orrú passat az 1,9 td-vel tartósabb, mint bármelyik TDI.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8399 Dátum: 2012.01.04 09:39:18 »
:ser:   :D
Mindemellett, azért a malac orrú passat az 1,9 td-vel tartósabb, mint bármelyik TDI.

Beleértve a Mercedeseket is?  Nem hiszem!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...