A kérdés, hogy a felnikkel mit akarsz kezdeni. Valahol 1,3M körül lehet a reális ára, szerintem. A felnik miatt esetleg kicsit több, de azt nem hiszem, hogy nagyon megfizetnék...
Én olyan 1,40-1,5M köré tenném az árát. 1,3M-ért szerintem a herélt példányokat adják, az a kínálat alja.
Én ha eladnám az enyémet akkor olyan 1,5 milláért raknám fel.Most kapott zsír új 4 gumit gyári mérte, illetve vadi felniket.
Persze ez irányár lenne.
Az az érzésem, hogy nem kapsz többet azért, mert új gumijaid vannak. Én is kb 1-2éve vettem totál új szett Michelin nyárit, és GoodYear télit, de mondtam is magamban, hogy addig el nem
adom, amíg legalább félig le nem éltem a gumit. A vevők a legkisebb pénzért akarják a legújabb és legkevesebbet futott kocsit, a fékek, gumik állapota, illetve a tartozékok nem hatják meg őket szerintem.
Ezért is lehet sok olyan hirdetést látni, hogy kocsi eladásából megmaradt gumi, felni, tetőcsomagtartó stb eladó...ha az ember kocsiját lealkudját a földig, akkor nem sok kedve van az
összes drága holmit odaadni.
És a piacon milyen autókkal kell megversenyeztetned a saját kocsidat? Többnyire gyenge közepes gumikkal szerelt, téli szett és tartozékok nélkülivel.