Nekem special az Auris kozepkonzola nem tetszik, szerintem eleg butan nez ki, hogy annyira hatranyulik. Aztan a masik, hogy vezettem, de nekem a hid utban van, szerintem tokre kenyelmetlen, hogy nem tudsz terpeszteni, persze ez is szokas kerdese.
Nekem a tradicionalis km-ora is jobban tetszik, mint ez a fejjel lefele szamozott ora az oraban stilus. A benzinmutato meg nem eleg kifinomult, csak adott egysegekben tud gondolkozni, nem tudod, hogy az adott egysegen belul hol is tartasz. De ez is szokas es izles kerdese.
A hatso ajto belseje es a kilincs sem tetszik, illetve a kopogos muszerfal sem, sokkal szimpibb egy szivacsos, puha boritasu cuccos. A kezifek sem az en esetem, de hat nem is nekem kell, hogy tetszedjen.
A motorizaltsaggal is vannak bajok, a 4ZZ motoros E15/-s Corollat vezettem, hat iszonyat lomha az ugyan ilyen motoro E12-hoz kepest is. Az 1.33-as meg olyan, mint a Hondank, a nyomatekot csak hallomasbol ismeri, de legalabb az 1,33 Dual VVTi kevesebbet eszik 1 literrel, mint a 4ZZ (1,4 VVTi).
Ami nekem a leginkabb ellenszenves, hogy eddig az alapmodellnek szinre fujt volt a kilincse es a tukre, a szellozorostelyok koruli jelolesek feherrel ki voltak emelve, a rostelyon kromfestett volt az allito pocok. Mara ez is elment. Meg az ablakemelo sem automata, csak ha a 4-es szettet jo kis felarert megveszed, az E12/esnek a ket elso (szeria) ablaka full automata volt. A kozepkonzol tekeroje is nekem nagyon bovli kategoria. A SOL felszereltseg mar szep, jo, de alap Auris vagy Corolla nem kellene, mert az gagyibb lett, mint a szinten alap E12.
Oszinten szolva, nem hiszem, hogy egy alap E12-esrol egy E15-re torteno valtas az minosegi javulast hozna, semmi sem lett szebb, se jobb, csak dragabb lett a kocsi. A SOL-t annyira az ujbol nem ismerem, igy az allitasaim a fapadra vonatkoznak.