...az Auris jobb autó, mint a Ceed...
Olyan különbségek vannak köztük, ami a hétköznapokban érzékelhetetlen. Nem nyújt többet az Auris, sőt, ugyanannyi pénzért még annyit sem kapsz. 10 centi fékutat, 1-2 tizedes különbséget rugalmasságban, gyorsulásban, 10 liter csomagteret, fél decibelnyi zajt, amire a kijelentésed alapozhatod, egyszerűen nem vesz észre senki. Az érzékelhető dolgokban a Ceed semmivel sem rosszabb autó, de ugyanolyan keretből jobban fel lehet extrázni - azt meg mindenki tudja, hogy egy-egy extra mennyire érzékelhető.
"Olyan különbségek vannak köztük, ami a hétköznapokban érzékelhetetlen."
Beszállok a Ceedbe elindulunk. Hosszú távon lerakom a kezem az ajtóra, én így vezetek Ceeden ez műanyag. 1perc után ráizzadt+hozzátapadt. Szar érzés. Aurisen/Golfban de egy fapad Yarison is szövet. Kellemes.
Aurissal/Golfal elindulunk megyünk pályán 130-140el. Ez semmi extra úgyérzem. váltó 6osban motor forog 2500öt, kellemesen suhan el a táj. benzin Ceedben nincs 6os váltó motor forog és ordít a 4000rpm miatt.
Jön egy kátyus rész Ceed megmutatja az összes veseköved. k*ra kemény a futóműve. (Ez mondjuk izlés kérdése vki szereti ha extra sportos.)
Megállunk 2h múlva CEEDnél zúg a fülem, könyökömön ott a Ceed műanyag burkolatának lenyomata és tudom, hogy már 3db vesekövem van. Vagy ha nem én akkor a nagymama hátul...
Golf/Aurisen nem mintás a könyököm, nem zúg a fejem, nagymama nem panaszkodik....
Vagy szerinted ezek érzékehetetlen különbségek?
árban:
~Golf 6os váltóval agyondicsért TSI motorral, metállal alkudva 4.1misi.
~Auris 6os váltóval, metállal alkuval 4.1misi.
~Ceed LX
+ 1.4es mocival metallal alkuval 3.8misi.
~dacia logan klimával: 1.8misi.
innen ha van pénzem Golf/Aurist veszek, ha nincs akkor daciat. ( ha pedig k*ra sporolos vagyok akkor azonnal rakok a Daciaba gazt is.
)
KIA garanciára is kitérnék mert necces..... viszed drága kötelezőre aztán megadja magát pár stabi rúd ami általános jelenség Ceedeknél.... és ebben a pilanatban kiderül, hogy arra csak 2év a gari... márha nem hajtanak el mert szerintük a stabi rúd kopó alaktrész.