Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2133677 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8355 Dátum: 2011.12.31 10:52:59 »
Azért szerintem lehet olyat találni. Nekünk is sikerült, majdnem két évvel ezelőtt is.  ;)
Előbb-utóbb minden autó befut, türelem kell hozzá. Murraynek most nincs sok ideje, ezért nehéz a helyzet, de nem szabad megvenni olyan autót, amit csak azért vennél meg, mert épp nincs más.
music     

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8356 Dátum: 2011.12.31 10:54:13 »
Ebben nincs klíma. Ilyen autót, ami túl olcsó meg sem néznék. Ha esetleg csak azonnal kell az eladónak a lóvé, és ezért adja ár alatt, akkor bevállalom, hogy lemaradok róla, mint jó vételről az előítéletem miatt. Ennyiért nem lehet normális E12-t kapni, de még 1,3-1,4-ért sem nagyon, ott egy-két jó kocsi lehet elvétve.

ne mondd már, 2002-2003as évjáratok már bőven 1.4 milla alatt vannak, ne mondd már hogy mind xar..

TSityu

  • Vendég
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8357 Dátum: 2011.12.31 10:56:38 »
Ez egyértelmű, csak nézz már rá arra a linkelt ezüst E12-re...

Mi a baj vele?  :hmmmm:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8358 Dátum: 2011.12.31 12:13:52 »
ne mondd már, 2002-2003as évjáratok már bőven 1.4 milla alatt vannak, ne mondd már hogy mind xar..
Egy későbbi hsz-ben világosan leírtam, hogy nem mindre értettem, hogy szar, henm csak a nagy részére.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8359 Dátum: 2011.12.31 12:18:33 »
Mi a baj vele?  :hmmmm:
Az, hogy kopott a belseje és fapados autó.  :flowers:
Mindegy, én elfogadom, hogy Neked jobban kellene, mint egy E11, de én ezt nem így látom. Nekem inkább kellene egy jobb állapotú, jó eséllyel extrásabb és kevesebbet futott E11, mint ez.
Tudod, nekem vannak ilyen hülyeségeim (mint pl. hogy Ferodo tárcsához kizárólag Ferodo betétet veszek  :D ), hogy egy adott autó halmazból elvből nem választanék az alja kategóriából. Meggyőződésem, hogy az nem véletlenül kerül annyiba, amennyibe. Eközben lehet, hogy csak meg van szorulva a tulaj és közben egy jó vételről van szó, de ezt a kis falsch-ot bevállalom, hogy lecsúszok róla. :surrender:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8360 Dátum: 2011.12.31 12:21:05 »
Mi a baj vele?  :hmmmm:
Ha az autó, a kínálat legolcsóbbika, feltételezem nem is próbálkoznak vele drágább árszinten, vagyis gyorsan lejön róla, hogy nem a TOP.
továbbá:
mennyi a valós km, ha a kereskedő egy feltehetően leinfózhatatlan előéletű autót 141 000 km-re állít ki.
korai vvti, 2002-es, eszi e az olajat?
volt e komolyabban törve?
karbantartás: gumik, folyadékok, fékek, gátlók állapota? egyéb azonnali hibák?
És különben is, ki akar klíma nélküli autót venni 2011-2012ben?  :helpsmilie:


bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8361 Dátum: 2011.12.31 12:26:33 »
És különben is, ki akar klíma nélküli autót venni 2011-2012ben?  :helpsmilie:
:clap: :clap: Itt a pont! Maximálisan egyet értek.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

TSityu

  • Vendég
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8362 Dátum: 2011.12.31 13:03:04 »
:clap: :clap: Itt a pont! Maximálisan egyet értek.

Ez valóban létező gond, de az összes többi csak feltevés.  :hug:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8363 Dátum: 2011.12.31 15:52:38 »
És különben is, ki akar klíma nélküli autót venni 2011-2012ben?  :helpsmilie:
Azért egy régebbi, nem túl combos 1,2-1,4-es motor ugyancsak megérzi a klímát.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8364 Dátum: 2011.12.31 16:20:45 »
Azért egy régebbi, nem túl combos 1,2-1,4-es motor ugyancsak megérzi a klímát.
és ez most hogy jön ide?  :hmmmm:
egyébként meg: legyen benne, max. nem kapcsolja be az ember. Ellenben plusz 30fokban a hungária krt-n araszolva vagy a 6os úton 100al egyenletesen suhanva nem nagy baj, ha elvesz az erőből a klíma..

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8365 Dátum: 2011.12.31 23:00:06 »
Ez pontosan így van: nem bekapcsolni bármikor lehet, de ha kell, akkor viszont ott van.
music     

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8366 Dátum: 2012.01.01 16:25:26 »
Volt szerencsém végigolvasni az épp idevágó témát...

Megnéztem a korábbi kommentelő által belinkelt autókat, java részük még a régebbi konstrukció, szíjas meghajtás..
Mivel csak olyan egy éve vetettem bele magam a témába, ezért nem tudnám eldönteni elsőre melyik a szerencsésebb választás.
Egy lecserélt meghajtás, vagy egy első generációs hibás vvti sorozat.. sajna...
Egy biztos, mikor én a kocsimat hajkurásztam mielőtt még megvettem volna, ugye már nézegettem az autókat.
Fél év tanulmányozás alatt az jött le, hogy az általam keresett gép ára piacon valahol 1.2-1,4 körül lehet 2002-2004-es kiadás. Ugye végérvényesen átnyergeltem Toyota pártba, mivel rá kellett jönnöm, hogy a mazda-k ilyentájban mind!!!!!!!!!! mind rohadnak!!!!!!!!!!! 323-as sorozat, és ma már ezek tele vannak rosszabbnál rosszabb típushibákkal.
Szal el volt döntve az értékhatár, eladtam a vasamat, 3 nap alatt, még hogy az öreg autónak nincs vevője.... :lol:
Elkezdtem nézegetni, és kb 1500km-t vertünk bele faterom Partnerébe, mire rájöttünk, ha jó autót akar az ember, tilos kereskedőtől autót venni, ja és még egy, budapesti kereskedésben soha az életbe még csak be sem megyek, nemhogy autót veszek.....
Az árszint végül több lett, miután teljesen elkeseredve, már majdnem kompromisszumkényszerben megvettem egy leharcolt példányt.....
Aztán még is találtam egyet, majdnem a világ végén, drágán...
1.570....és ez már alkuval, de még most is azt mondom megérte, semmi rizikó, csupán kopó alkatrész.....
Most fél évre rá végignéztem a hirdetéseket, az első autó e12 amit megnéznék:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_wagon_1.4-5380943

Tudom, hogy sokak számára durva, hogy vannak egyesek, akik máshogyan gondolkodnak, mégis viccnek tartom e12-t 1 misiért.....
Azt gondolom, hogy ha egy autó már túl van 2 vásárlón, akkor minimum a 160, de inkább 200 van benne....
Ilyen tájt azért már lehet, hogy van néhány kopó alkatrész ami csereérett....(átlagautóról beszélek mindig akadnak kivételek de régebben az 10-ből 1, ma már ilyan szűk piacon lassan 20-ból 1)
3 tulajos autónál, inkább már a 300-hoz konvergál az érték, mint a 130-hoz, ahogyan sokan árulják.
Azért érdekes, hogyan csökken az autók futásteljesítménye, első években még simán 25e, aztán 5. év után már mindenki kevesebbet megy vele... :), persze persze ma már drága a benzin, de attól még mindig durva.
Nem értem, hogy miért szart akar minden kereskedő eladni, nem értem miért nem mondják el ha egy elem javítva van, azzal még semmi baj se lesz, ha normálisan csinálták meg.
Nem értem miért kell olyan szögből fényképezni az autót, hogy a horpadások ne látszanak....

Lehet, hogy csak velem van a baj, hogy 7-8 éves korában még autót akarok venni, és nem szart.....

Kívánok a vásárlónak jó vételt, és normális használt autót, nem lesz könnyű, hiszen ma már külföldön is kíméletlenül pörgetik az órát, pláne itthon.

Mondjuk azt se véletlenül mondta haverom, hogy náluk jó sok e11 1,4 vvti futott céges kocsiként, és durván bírták a strapát, csupán egy bajuk volt, olyan 300 körül mind elkezdte zabálni az olajat... most már tudom az okát is, még jó, hogy igaz csupán véletlenül, de én nem futottam bele egy előszériás vvti-be...bár cserélt motoros avensisről már én is hallottam, csak azt nem tudtam, hogy a 10w40 az egyik fő okozója...
Auris HSD TS 2015.12

TSityu

  • Vendég
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8367 Dátum: 2012.01.01 16:52:53 »
Tudom, hogy sokak számára durva, hogy vannak egyesek, akik máshogyan gondolkodnak, mégis viccnek tartom e12-t 1 misiért.....

De most komolyan.  ;) Mondjuk egy kevésbé felszerelt, 10 éves darabért, 200 ezres futással mennyit kéne elkérni? 3 milliót?  :hmmmm:

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8368 Dátum: 2012.01.01 17:01:35 »
Aki adna érte annyit, annak inkább odaadom az enyémet annyiért, jobban is járna  :D :innocent:
Gabe 254.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #8369 Dátum: 2012.01.01 17:27:32 »
Azt gondolom, hogy ha egy autó már túl van 2 vásárlón, akkor minimum a 160, de inkább 200 van benne....
Ilyen tájt azért már lehet, hogy van néhány kopó alkatrész ami csereérett....(átlagautóról beszélek mindig akadnak kivételek de régebben az 10-ből 1, ma már ilyan szűk piacon lassan 20-ból 1)
3 tulajos autónál, inkább már a 300-hoz konvergál az érték, mint a 130-hoz, ahogyan sokan árulják.
Azért érdekes, hogyan csökken az autók futásteljesítménye, első években még simán 25e, aztán 5. év után már mindenki kevesebbet megy vele... :), persze persze ma már drága a benzin, de attól még mindig durva.
Ezt ne vedd készpénznek, mert közel sem annyira ritka jelenség a normális futás 1-2 tulaj után, mint amennyire ritának gondolod. Én a 3. tulaja vagyok az autómnak és most van benne 140.000km se. 2db BP-i tulaja volt...magánszemélyek.
kleingy autója is legalább 2, de asszem, 3 gazdás, 190.000km-rel. És ez csak hirtelen a közvetlen környezetünk itt, a fórumon, akit személyesen is ismerek.
Ma egy magánszemély, ha új autót vesz, majd eladja 3-4 év múlva, átlagos futás mellett évi 10-15.000km-nél többet nem rak bele az autóba. Ez legyen 4 év alatt max 60.000km. A második tulaj, aki ezt az autót megveszi, használja max még évi 15.000km-t, de, lehet, hogy már sokat mondok, hiszen, nem véletlenül vett használtan autót (nincs pénze újra - ÉS azt mondja, hogy, ha lenne sem venne új autót... na, persze...). Szóval a 2. tulaj ált. hitelre veszi, ami a 4 éves autó esetén lejár kb 8 éves korában. Ez még 60.000km-t jelent, jó esetben, hiszen, a drága üzemanyag árak miatt ésszerűbben fogja használni a törlesztőrészlet terhe mellett az autót.
Ez összesen még mindig csak 120.000km, de legyen 140.000, még az sem sok! Hol van ez a közel 200.000km-es futástól??

Amiről Te beszélsz, és megtéveszt, az a céges autó múlt miatti magasabb futás teljesítmény. Ebben igazad van, de ezt ne általánosítsd az egész típusparkra.

És, igen, csökken a tulajok előrehaladtával az éves futás, hiszen, egyre csóróbbak veszik meg az autót.
Saját példám: Az autóm 3 év alatt futott 45000km-t a szervizkönyv szerint. Ez évi 15.000km, nálam, az uató 11 éves korában 3. tulajdonosként futott 10.000km-t 2011-ben. Miért? Mert csóró vagyok ahhoz, hogy a jelenlegi életvitelembe több km-t hajtsam a mostaninál. Ennyire egyszerű.

Vagy, gondoljunk azokra a 3-4-5 éves Audi A6-osokra, amik No.-ban 300.000km-rel kerülnek eladásra, óratekerős magyar nepperhez... Itthon már nem fognak futni évi 100.000-et, max 30-40-000-et, de lehet, hogy már sokat is mondok. Bizony igaz, és abszolút logikus is, hogy a tulajok számának előrehaladtával az autók nagyrésze kevesebbet fut. :)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i