Csak, hogy nem fog beindulni. Ez a terület ugyanúgy megmarad a kísérletezni vágyó aktivistáknak, mint a hybrid autó.
Nyugodtan lazíthatsz, nem ezért lesz drága a búza.
Az, hogy nalunk keves a hybrid auto, nem azt jelenti, hogy kiserletezni vagyo aktivistaknak lenne valo.
Egyreszt az e85 tobb kart okoz globalisan nezve mint a benzin, masreszt az auto uzemeltetese egy petakkal sem lesz olcsobb a tobbletfogyi miatt.
Ezzel szemben a "kiserletezgeto" hybridautok, ugyanolyan benzines tarsukkal osszehasonlitva 30-40%-al kevesebb benzint fogyasztanak.
Legnagyobb problema szerintem nem az, hogy mit fogyasztunk hanem, hogy mennyit. A benzin es elektromos aram felhasznalas is folyamatosan no a foldon ahelyett, hogy csokkenne. Mivel az aram is javareszt foszilis anyag elegetesevel jon letre, a kornyezetunket is egyre jobban pusztitjuk, pedig valoszinuleg mar az is keso lenne, ha egyre kevesbe tennenk ezt. Ez meg ugye nem tesz jot gyermekeink jovojet tekintve.
Arrol nem is beszelve, hogy mig itt lassan a wcre is autoval jarunk, addig a foldon naponta sokezer gyermek hal ehen, amin csak rontott az E kukorica termesztes miatt (is) emelkedo elemiszerar.