Hali!
Amikor az elõzõt írtam, még csak erõsen kopogott a motor, de most már csak nagyon nagy fordulaton idul el 1-esben is, és akkor is rángat az "autó". Szerintetek az alufelni garnitúrát mennyiért lehetne elpasszolni külön? Mert akkor visszateszem rá a lemezfelniket, kivonatom a forgalomból, és az egyik MÉH-es ismerõsömmel elvitetem vasárba; azzal még mindig jobban járok, mintha egy nepper akarná 20e-ért elvinni. Akkor ki is szedném a motort és a váltót, és külön aluba azt is le tudnám adni a MÉH-be, vagy szinesfémeshez.
Ja , úgy hangzik , hogy kezd megszorulni a motorod .
Amúgy én a helyedben a MÉH-es mûvelet elõtt még megpróbálnám kevesebbért hirdetni - mondjuk 55-ért , vagy valami ilyesmi . A friss vizsga miatt van esély rá , hogy megkapsz érte 35-40-et , vagy esetleg megveszi egy másik Carinás alkatrésznek , vagy azért , hogy két kocsiból összerakjon egyet , mert ahogy nézem , amúgy nem rossz állapotú a kocsid . Tehát elõször próbálkozz talán ezzel . Közben kivonathatod ideiglenesen a forgalomból , hogy felfüggeszthesd a biztosítást , ne kerüljön pénzbe , hogy csak áll a kocsi .
Amúgy szerintem ha csak fémként adod el , aligha kapsz meg érte 20 ezret , pláne annál többet . Én már adtam így el pár éve egy majdnem komplett autót , és nem emlékszem pontosan , de csak valami 10 körül kaptam érte .
A felnikkel amúgy az a gond , hogy régiek , kicsik , nem divatos a designjuk , és gyakorlatilag csak az ilyen régi Toyotákra jók (a méretük miatt) . A garnitúráért szerintem bõ 10 ezret kaphatsz - föltéve , ha találsz rá egyáltalán vevõt . Én a Camrymre 15 ezerért szereztem gyári alufelni-garnitúrát (eggyel újabb Camryrõl származót) , amely 15 collos , és rámegy újabb típusokra is , pl. a Carina E-re . Tehát sajnos nem sokat lehet az ilyen régi felnikért kapni - de valamennyit biztos , úgyhogy ha van a kocsihoz acélfelni , jobban jársz ha azt teszed rá , és az alukat külön árulod .