és ez a kompresszoros dolgot... ezt netmtudom...
Valszeg a kompresszoros moka lenne a legdragabb az eddig felsoroltak kozul. Corolla TS kompressor is keves van, gondolom bontott motor kompresszorral meg kevesebb es valszeg horribilis aron. A motor ugyanaz mint a kompi nelkuli TS-ben (elvileg, de valami kulonbseg meg biztos van a ket auto kozott, mert a gyarilag kompresszoroskent eladott Corollak 224 lovasak voltak a Szuti-e kompresszor beszerelese utan meg 217 lett ha nem tevedek), ehhez meg kulon meg kell venned a kompresszort. Gyari TTE kompresszort Szuti vette meg az utsot, ugyhogy TTE-bol csak bontott johet szamitasba.
Yaris TS-nel peldaul ugy nez ki ez a kompresszoros dolog (legalabbis az alapjan amit olvastam kulonbozo forumokon), hogy a TRD fejlesztette ki es a TTE meg a Blitz is forgalmazza ugyanazt csak mas logoval. Az ara kozelebb van a millahoz mint a felhez (ha ezt leosztjuk a kapott loerokkel, akkor eleg sokba lenne 1 paci)
A Corollahoz kifejlesztett azt hiszem picivel olcsobb volt, legalabbis a TTE biztosan.
Ezek utan meg fennall a kerdes, hogy milyen atalakitasok kellenek meg ahhoz, hogy be lehessen rakni az Ave-ba. Ehhez nem igazan tudok(tudunk) hozza szolni, de szerintem nincs is arra pelda, hogy ezt barki megvalositotta volna...
Miert nem vettel Corolla TS-t ha nagyobb vezetesi elmenyre vagysz (esetleg Celica vagy MR2 de gondolom nem veletlenul vettel 5 ajtosat)
Szerintem az Ave-t nem erre talaltak ki... Egyebkent ugyanebben a cipoben jarok csak mas kategoriaban. Lehet, hogy marad a Yaris gyari allapotban meg 1-2 evig es utana lecserelnem kis sporolt penz hozzaadasaval egy nagyobbra... IS200 esetleg Corolla TS.