Szia!
Nem vagyok nagy szakértő, de nemrég vettem én is egy LC-t. Vaciláltam én is a 120-as és a 90-es között, végül ez utóbbi mellett döntöttem. Akkor a márkaszervízben azt mondták a szerelők, hogy a 120-asoknál inkább az injektorpakolás szokott gondot okozni. Injektorproblémák bármilyen dízelnél jelentkezhetnek, a környezetvédelmi normáknak megfelelő kénszegény gázolaj miatt (amúgy nem érdemes pár fillért spórolni egy olcsóbb kútnál!!), de szerencsére a Toyoták nem tartoznak a "gyakran injektorosok" közé (a szomszédom Pajero-ján másfél év alatt 2x cseréltek - igaz, hogy ő a legolcsóbb gázolajból tankolt rendszeresen). Amúgy ne aggódj, az injektorok javíthatók, az ebay-en is lehet kapni felújítottakat féláron, csak a márkaszervizek csóválják a fejüket, és meg akarják vetetni az újat.
Ami még hirtelen eszembe jut, az a 120-ok kuplungtárcsája, amelyet állítólag szándékosan alulméreteztek, hogy a hajtáslánc erőfeszítése esetén legyen egy pont, amely enged (a román fórumon zsinorban panaszkodnak kuplungproblémákra). Cseréje nem olcsó.
Én a manuális váltó hive vagyok, de a LC automatákra sem hallottam soha panaszt, sőt sok helyen terepre inkább ezt javasolják. Viszont voltam már párszor terepen olyan helyzetben, hogy utólag gondolkodtam rajta, hogy itt automatával mit csináltam volna? A légrugó kényelme aszfalton verhetetlen, de valahol azt olvastam, hogy a terepet nem sokáig bírják, és egy vagyonba kerül a cseréjük.
Olvass utána még a totalcar/népitélet-ben. Ha kiválasztottál egy autót, feltétlenül vidd el egy márkaszervízbe tesztelésre (az injektorproblémák is ott kiderülhetnek), mert sok későbbi fejfájástól és pénzkiadástól mentheted meg magad.
Sok szerencsét hozzá.