A kipufftorok közepén. Tehát 2 oldalról jön a hengerfejből a kipuffcső, középen ugye összetalálkoznak, na itt van az az izé. Felülről pedig úgy látható, ha leveszem a karbit.
Tehát ez a dolog BENNE VAN a kipufogócsonkban ? Ott , ahol az egyes hengerekből kijövő kipufogócsövek összetalálkoznak és egyesülnek , mielőtt "elindulnának" a leömlőbe ?
Szóval te le bírtad szedni a motorról a kipufogócsonkot ? Nem semmi munka lehetett legyógyítani a huszon-év meg a nagy hő közös munkájával összeforrt csavarokat
Node azt továbbra sem értem , hogy miként jön a képbe a karburátor ? Véletlenül nem lehetséges , hogy te arról a kerek kivezetésről beszélsz , ami a kipufogócsonkon lévő hővédő lemezen van , és amiből egy cső megy a légszűrőházhoz , hogy télen azon keresztül szívja a levegőt ? Mert ez esetben érteném , hogy ez és a karburátor hogyan jönnek észre . De bocs , ha hülyeséget írok .
Na, szóval hogy most pontosan a csonkban van vagy a csőben, nem tudom pontosan, lényeg, hogy a csonk két ágának találkozása után, tehát a gyűjtőcsőben. A csonkot tök könnyű volt levenni a hengerfejről, sőt, tök lazák voltak a csavarjai, lehet hogy ezért is égett át a tömítés. A kipuffcsonkot a szívócsonkkal összekötő csavarokat nem bírtam kiszedni, az egyik bele is tört, de nem is kellett, levettem a két csonkot együtt, nem volt vészes meló.
A karbi úgy jön képbe, hogy le kellett szedni, hogy hozzáférjek a dolgokhoz, alatta van egy tálca, azt is le kellett venni, és akkor láttam meg ezt az izét. És természetesen nem az előmelegítőről beszélek, ami a légszűrőn van.
Más, kifúj a kipuff elöl, a középdob csöve és a torok összecsatlakozásánál, ha jól néztem, bilincses megoldású. Na oda kéne valami tömítés. Az unix webkatalógusában van is pár ilyen tömítőkarika, de 3 féle. Nem tudja valaki pontosan, mi kell oda?
Most, hogy hidegebb van, a fogyi felment 9-10 lityóra. Bár tesóm béna és melegíti álló helyben. Pedig párszor már elpofáztam neki, hogy használja a szívatót.
Szonár neked automata szívatód van? Neked hogy indul? A mienk úgy hogy beindul pöccre(ha megfelelően csinálja az ember), aztán elkezd dadogni, majd kis idő múlva simán jár emelt fordulaton, mitán elindultunk vele. Ez kézi, de automata volt. Megcsináltam úgy, hogy egy dróttal az utastérből be lehet zárni az indítócsappantyút, utána meg már intézi magának a nyitást. Nyáron persze nincs használva.
Ja, meg kérdeztem már régebben, hogy nálatok hogy áll a benzinszint az úszóházban? Nálam kb. középen van a szintfigyelőn, talán kicsivel fölötte. Ez jó?