Szerző Téma: Aktív/passzív biztonság  (Megtekintve 92800 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #255 Dátum: 2012.03.01 13:57:22 »
music     

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #257 Dátum: 2012.05.31 08:41:29 »
Talán ide is tartozik egy picit (a tuningba mégsem akartam elbújtatni):
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/31/s_lon_vilagossag/

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #259 Dátum: 2012.08.14 23:55:29 »
Az IS egy 7 éves konstrukció, amit egy hónapja már nem is gyártanak, mert már az új generáció gyártására készülnek. Szóval mérvadó volt összetörni.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #260 Dátum: 2012.08.15 00:05:51 »
Az IS egy 7 éves konstrukció, amit egy hónapja már nem is gyártanak, mert már az új generáció gyártására készülnek. Szóval mérvadó volt összetörni.
Szerintem nem ez a lényeg a cikkben. Hanem hogy erre a típusú ütközésre nem igazán tervezik az autókat - ezt jól mutatta a nagy szórás, a standard törésteszten produkált azonos szerepléshez képest.

Egyáltalán nem lenne baj, ha a jövőben a gyártók erre is nagyobb figyelmet fordítanának. Hogy a dolog nem lehetetlen, azt jól mutatja, hogy azért akadt olyan típus, amelyik jól szerepelt.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #261 Dátum: 2012.08.15 00:17:36 »
Az IS egy 7 éves konstrukció, amit egy hónapja már nem is gyártanak, mert már az új generáció gyártására készülnek. Szóval mérvadó volt összetörni.
Egyébként, amíg piacon van új autóként, addig senkinek egy szava nem lehet az ellen, ha összevetik a konkurrenseivel... Ezen a téren is.

Az persze ettől még természetes, hogy a régebbi konstrukció többnyire rosszabb eredményt ér el.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #262 Dátum: 2012.08.15 16:46:57 »
Egyébként, amíg piacon van új autóként, addig senkinek egy szava nem lehet az ellen, ha összevetik a konkurrenseivel... Ezen a téren is.

Az persze ettől még természetes, hogy a régebbi konstrukció többnyire rosszabb eredményt ér el.

Pont ugyanezt akartam írni! Egyetértek veled. 2012-es IS, ami a törésteszt pillanatában kapható, új autóként piacon elérhető.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #263 Dátum: 2012.08.17 00:11:51 »
Szerintem nem ez a lényeg a cikkben. Hanem hogy erre a típusú ütközésre nem igazán tervezik az autókat - ezt jól mutatta a nagy szórás, a standard törésteszten produkált azonos szerepléshez képest.
Na, hogy én ezt már hány éve szajkózom...
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #264 Dátum: 2012.08.17 00:22:54 »
Na, hogy én ezt már hány éve szajkózom...
És ebben nem is mondott ellent neked senki. Én sem. Nagyon is jól emlékszem, hogy az volt a válaszom erre, ami most is: érthető, logikus és helyes, hogy a statisztikailag leginkább valószínű ütközésre kell elsősorban az autót tervezni, felkészíteni. Adott keretből mindent megoldani - na, azt nem lehet.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )


music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #266 Dátum: 2012.08.21 22:57:16 »
És ebben nem is mondott ellent neked senki. Én sem. Nagyon is jól emlékszem, hogy az volt a válaszom erre, ami most is: érthető, logikus és helyes, hogy a statisztikailag leginkább valószínű ütközésre kell elsősorban az autót tervezni, felkészíteni. Adott keretből mindent megoldani - na, azt nem lehet.
Csak a NCAP tesztre egyik definició sem igaz.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #267 Dátum: 2012.08.23 00:48:56 »
Na jó, ebbe inkább ne menjünk n-edszer bele.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #269 Dátum: 2012.09.07 23:23:11 »
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/09/06/baj_van_a_torestesztekkel/
Na igen  ::)

Rettentően tetszik a végén a felvetés arról, hogy minél nehezebb egy autó, annál kisebb legyen a megengedett sebessége  :D :cool2: ... Hát igen. Ezzel tényleg sok legyet lehetne leütni egy csapásra  :sorcerer:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )