mi fingott ki nálad? a motor?
Még a v20-asban búcsúzott el először hengerfejtömítés, akkor felújíttattam az egész hengerfejet egy vagyonért, új szelepszár szimmeringek, becsiszolás, minden.
Kb. 10 ezer km-re rá eltört(ek) az olajlehúzó gyűrűk, úgy füstölt mint három ifa együtt és megevett egy liter olajat kb. 100-on.
Ha jól emlékszem olyan 180 ezer mérföldnél adta elő ezt a bulit a 3s-fe. Utána egy angol Carinából kapott egy másik motort, szerintem vígan megy azzal azóta is.
Ja, és a legszebb hogy én marha ezek után nem sokkal később eladtam, mert időnként nem váltott negyediket.
Most már utólag tudom hogy csak annyi baja volt hogy nem érintkezett néha a motorhőmérséklet jeladó.
50 fok alatti víznél a TCM nem vált 4-est + lockupot hogy hamarabb bemelegedjen.