A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 157
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Egyébként hatnál több fokozatú, manuális váltót nem tennék semmilyen autóba (nem mintha lenne ilyen, csak mondom). Sok sofőrt már egy ötsebességes váltó is túl nagy feladat elé állít...
Khm
Nem overdrive-ra gondol. Hanem arra, hogy az eddigi ötsebességes váltók kapjanak egy plusz, kímélő hatodik fokozatot, hosszabb áttétellel. Tehát ne az legyen, hogy egy új hatos váltó hatodikjának az áttételezése megegyezzen az előd ötsebességes váltó ötödikjéével, hanem legyen hosszabb annál.Az overdrive technikailag mást jelent. Szal nevezzük ezt inkább kímélő fokozatnak (mint ahogy sok autóban ilyen volt az ötödik, anno mikor kezdtek ezek tömegesen elterjedni, a 80-as évek elején).
Én már nem idegesítem magam az árakon.. Én minden második héten teletankolom, így ez havonta kb 2X15 000 / 16 000 ft körül van.
Neked sok, a dízeledben ...
Egyébként hatnál több fokozatú, manuális váltót nem tennék semmilyen autóba (nem mintha lenne ilyen, csak mondom). Sok sofőrt már egy ötsebességes váltó is túl nagy feladat elé állít , városban hármasnál feljebb nem kapcsolnak, városon kívül szúrnak egy négyest, oszt slussz, abban elgondoláznak szépen 70-80-al. Főleg nők, főleg idősebb nők.
Ma este 405 a 95-ös a Dunakeszi Auchan kúton. Ott tankoltam .
Akkor nem nagyon szoktad üresre járni a tankot
A Qashqai 1.5 dCi is kéri az ötöst városban, 60-nál már lehet kapcsolni, mert negyedikben itt elhagyja a 2000-es fordulatot.
Sok dízel bírja, igen. De az 1.4 D-4D Cori nem tartozik ezek közé. Ennél a motor már 60-nál a halott tartományban van ötödikben. Ha ott gázt adsz, jópár mp-ig kvázi tényleg semmi sem történik.
Így van 60-al csak gurulni érdemes 5.-ben.
A 6.-ik sebesség szerintem csak autopályán hozna megtakaritást. Városban még az 5.is sok
Nekem nem. Én már 40-nél pakolom oda.