Na itt vagyok.Végigzongoráztam mindent.semmi változás.korom van erő nincs.kezd elegem lenni
A tankból a szűrőt is kibontottad? Nekem az nagyon koszos volt anno és a tisztítása után jött meg a pacik 20-30%-a.
Esetleg valami előjele nem volt az elgyengülésnek?
Cserélni nem cseréltél valamilyen alkatrészt?
A füst arra utal hogy nem jó a keverék a hengerekbe. Tételezzük fel hogy a motorvezérlés jó és a porlasztás.
A levegő útját kell végig követni valami ott nem lesz rendben.
A turbó előtt a légtömegmérő és a légszűrő van . A szűrőt gondolom már nézted az annyira nem lehet eldugulva. A légtömegmérőt egy kis féktisztító sprével meg lehet fújkálni.
A turbóra a szívócső jól csatlakozik nincs eltörve ?
A turbótól az intercoolerig átnézted azt mondod. A cooler alsó csövet érdemes levenni nincs-e benne olaj ami leszűkíti a szívócsövet.
Utána a pillangószelepház takarítás jöhet szóba ott is le tud csúnyán rakódni. Valamint a teljes szívócső ami a hengerfejre van felcsavarozva az is nagyon le tud rakódva lenni . Én egy napig subickoltam az enyémet mire elfogadható lett 5mm vastag lerakódás volt benne . Esetleg még ami lehet az a hőmérséklet jeladó van egy a víznek ami ha a műszered jó nagyjából középre beáll akkor jó és van egy levegő hőmérséklet jeladó ami még lehet rossz. Ezt is könnyen ki lehet venni és féktisztítóval elmosni.
Egyenlőre ennyi jut eszembe.
Vagy .... az EGR szelep nyitott állapotban megszorult ezt is érdemes levenni kipucolni..