üdv,
1. kár a katalizátorért, valószínű nem volt semmi baja
2. mielőtt feleslegesen kicseréli valaki az üzemanyagpumpát, mérje meg a benzinnyomást, ha nincs rendben, akkor a nyomásszabályzót is ellenőrizze
3. ellenőrizze a szenzorokat (vízhőmérséklet, beszívott levegő hőmérséklet, MAP szenzor)
4. a motor fordulatszám lecsökkenésekor elhalványodó belső (és külső) világítás, lelassuló szellőzőventilátor stb. teljesen normális, azért van, mert a generátor alapjáraton nem tud elég áramot leadni, 1000-1200 rpm fölött már nincs ilyen gond
5. generátor csere előtt méresd meg a töltést és akkut, lehetőleg ne azzal a szerelővel aki érdekelt abban, hogy feleslegesen kicseréljen valamit (vagy rosszabb esetben csak kiszámlázza)
6. esetleg egy kompressziómérést is érdemes megreszkírozni
7. injektorok rendben? Ha BOSCH rendszerű, akkor el tudnak romlani.
8. hibakód olvasás, hátha jelez valamit