Olvass vissza egy kicsit itt és megtalálod a választ két link formájában.
Természetesen bele olvastam, mivel nem ismerem őket személyesen, viszont ismerem ezt az országot, hát szép számszerű adatok, ennyi. Ráadásul 2009-esek, azóta már pár liter víz lefolyt a Dunán is. Már azokban az években is tapasztalni lehetett, hogy micsoda szintkülönbségek vannak benzin és benzin között, volt olyan, hogy majdnem megállt a benzines autó, mert padlógázzal 3-asban lassultam, szinte hihetetlen érzés volt, hogy eltűnik az erő, majd szép lassan visszatér... az egész tank benzin hasonlóan viselkedett, elgyengült tőle a motor, nem is a benzinre, hanem a vezérlésre gyanakodtunk elsőként, de a következő tankkal mintha kicserélték volna. Szennyezett volt a benzin, vagy gázolajjal, vagy vízzel, de ez is a nemtörődömség következménye.
Ha ennyire egyformák az oktán számok, akkor hogy a píbe lehet az amit én tapasztalok az e11-es hibás előgyújtásával kapcsolatban, [
azaz a normál benzinek közül, melyekben "állítólag" még több etanol van, ezáltal magasabb az oktánszáma bőven mint 95, míg "állítólag" a prémium benzinben kevesebb van (legalábbis külföldön, pl. osztrákoknál)], hogy a sima benzinnel recseg, azaz "dizel üzemmódba" vált sokkal gyakrabban, és a tankolások között nagy a szórás, míg a premium itthoni benzinnel jóval ritkábban, de a külföldivel aztán semmi, sőt abból érezhetően kevesebbel is beéri (és akkor megvan a magyarázat az alacsonyabb fogyasztásra? mert a külföldi premium benzinben kevesebb az etanol!?). Ha igaz az a rész, hogy az adalékolt MM tisztítja a motort, akkor lehetséges, hogy valamennyi lerakódást kitakarított, és ezáltal csökkent a kopogásos égés.
Arról hallani, hogy a NAV itt meg ott ellenőriz, még az ÁNTSZ is lecsap néha, olyanról miért nem hallani, hogy a benzin minőségét ellenőrzik itt vagy ott? Érdekes dolgok ezek azért.