Nem tudom, csak sejtem, mennyi lehet ott a fordulatszám, de igen rövid váltó kell ahhoz, hogy elviselhető legyen, és a kétezresé nem olyan rövid. Az 1.6-os még talán. Nem túl jó példa, de az enyémmel 5-ben már szinte 70-el se jó menni. Elbírja, de ha egy kicsit is kell gyorsítani, brutál lesz a fogyasztás, és a hajtáslánc vibrációja is( amit lehet, hogy nagyságrendekkel kisebbnek érzünk belül,de azért ott van)
62-től 6-ban lehet közlekedni. Nem lendületesen gyorsítani, hanem haladni. Sőt, finom gázzal onnan gyorsítani is lehet
Ha brutál lenne a fogyasztás 70-nél 5-ben (nálam 6.) gyorsításkor, akkor nem lenne a benzines autómnak 6 körüli fogyasztása 150e km alatt
Minden attól függ, hogy mennyire nyomod a gázt. Ha tényleg azt akarod, hogy nagyon menjen, persze hogy kisebb fokozatban kell gyorsítani, de egy előzés le lehet bonyolítani 6-ban is. Gyorsul és nem eszi le a gatyámat sem
Van a T27-ben váltás segítő nyilacskák, tehát tudom, hogy ha vissza kellene váltani a gyári ajánlás szerint. Így nem gondolom hogy túlterhelném a hajtásláncot az alacsony fordulatszám-tartományban autózással. És szerintem a fogyasztás a fordulatszámmal emelkedik.
Nem nagy gáz esetén 1700-as fordulatnál jelez, hogy váltsak feljebb, ez 6-nál 2100. Gyakorlatilag 1-5 között 1500, 6-nál 1800-nál elváltva nem jelez, hogy váltsak vissza. Természetesen, ha padlót nyomok, rögtön kapom a lefelé nyilat (visszaváltás).