Belső csuklót miért vettétek szét?
Nos,mivel nem volt felemelve az autó, megpróbáltuk hátrafele álló pajszerral kipattintani, ami ugye nem volt célravezető,közben
húztuk, hátha kiugrik. Nem ugrott,de a bilincs engedett, s a belső bennmaradt, a többi kijött:))
Utána kénytelenek voltunk lekapni az alsó műanyag motorvédő borítást, s csak 1 mozdulat volt..
Nekem 135 volt a Mayernél tavaly. Mivel nincs privát szerelőm, legfeljebb az alkatrészár lehet alternatív nálam, ezért kíváncsiságból megnéztem az Unix és a Bárdi árait, amit meg mertem volna venni, az 55-60e körül volt - igaz, ez kedvezmény nélküli ár - ez nyilván olcsóbb, mint a márkaszervizes ár, de ebből azért a 60-as végösszeg nehezen jön ki, hacsak nem ingyé volt a szerelés...
Nos igen, a céges flotta előnye a Bárdi kedvezmény, így kb amennyivel olcsóbb volt, annyi volt a szerelés.
Meglepő lett volna, ha eloxáltat tudsz vásárolni, a fent jelzett termékcsoportból!
Abszolút igazad van, szakszarűtlenül fogalmaztam. A gyári felületkezelés vált már le a tengelyről, az újon meg nincs.