A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Erről jut eszembe, hogy egyszer még régen az egyik márka eladása mellett az állt, hogy közel 400%-os növekedést realizáltak a megelőző évhez képest. Valójában évi 6 darabról 20 darabra nőtt a forgalmuk
Idézetet írta: whis - 2009.01.26 22:43:07Erről jut eszembe, hogy egyszer még régen az egyik márka eladása mellett az állt, hogy közel 400%-os növekedést realizáltak a megelőző évhez képest. Valójában évi 6 darabról 20 darabra nőtt a forgalmuk Ez esetben igencsak figyelemre méltó az adat. A lényeget nem írod: melyik márka?Ez vagy Aston Martin lesz, vagy Lada
Idézetet írta: Palaczk - 2009.01.26 16:19:24Mondjuk ez nálam is így van, annak ellenére is, hogy sosem volt Subarum. Ha most lenne sok pénzem és új kocsit akarnék venni, az egy Subaru Outback lenne az új dízellel. Annál jobb autóra nekem nem lenne szükségem off: az lehet hogy jokis gep de szegeny ugy nezki kivulrol mint egy feltuningolt dacia kombi a 80-as evekbol akarhogy is, nekem ez a kulalak mar tulsagosan multidezo. lehet hogy valakinek pont ezert tetszik, vagy tan nem is ezt latja benne..., nekem nem az esetem.
Mondjuk ez nálam is így van, annak ellenére is, hogy sosem volt Subarum. Ha most lenne sok pénzem és új kocsit akarnék venni, az egy Subaru Outback lenne az új dízellel. Annál jobb autóra nekem nem lenne szükségem
Idézetet írta: Beken - 2009.01.26 19:44:13A TOYOTA húzta ki a sz***ól! Ez így igaz! ÉS?A tulajdonosi körnek nincs köze a termékhez, azaz az autóhoz. A Subaru az Subaru, a Toyota pedig Toyota. Nagyra becsültem a Subarunak az elveit, amelyek -mint a Beken által belinkelt cikkből kiderül- nem a hosszú élet titkai. Milyen elvek? Hogyan élhetne sokáig önerőből egy olyan cég, amelyik csakis benzines, csakis összkerekes autókat gyárt csakis boxermotorral... keret nélküli ajtókkal... Sokak szerint ódivatú illetve csúnya külsővel... de hihetetlen mérnöki precizitással és kiforrott megbízhatósággal? Persze hogy sehogy. Ráadásul az eladások nagy része Impreza WRX STi volt... ami ugye kultuszautó... Nem vették elegen, mert nem volt dízel - mostmár van. Nem terjedt el széles körben, mert csak öszkerekes - az új Impreza már rendelhető elsőkerék hajtással is. Mindenki szidta az egyedi keret nélküli ajtókat - új Impreza és Forester már nem ilyen... stb, stb... A boxer maradt - szerencsére.Meg is ugrottak az eladások, valahol olvastam, hogy Magyarországon 2007-hez képest 2008-ban 35%-al... és mindehhez csak az kellett, hogy feladják az elveiket... azaz inkább tömegautókat gyártsanak. Olyat, mint a "többi". Idővel ez lesz a sorsa a kisebb luxusautó manufaktúráknak is. A tőkével kirántja őket a sz***ól a nagyobb hal. Jelen esetben az FHI-t (Fuji Heavy Industrues) a Toyota. Bár a mai napig a Subaru vásárlók a legűségesebbek a márkához. A legnagyobb arányban vesznek újra Subit... Ezt kell nézni, nem a dizájnt.Na de bocs, térjünk visza az Avensis III-hoz...
A TOYOTA húzta ki a sz***ól! Ez így igaz!
Idézetet írta: agentwayne - 2009.01.26 18:12:41off: az lehet hogy jokis gep de szegeny ugy nezki kivulrol mint egy feltuningolt dacia kombi a 80-as evekbol akarhogy is, nekem ez a kulalak mar tulsagosan multidezo. lehet hogy valakinek pont ezert tetszik, vagy tan nem is ezt latja benne..., nekem nem az esetem."Feltuningolt Dacia kombi a 80-as évekből"? Erről az autóról beszélünk mindketten?http://www.autocult.com.au/img/gallery/full/CARmageddon1214.jpgHa igen, akkor valamelyikünk szemével baj lehet ...
off: az lehet hogy jokis gep de szegeny ugy nezki kivulrol mint egy feltuningolt dacia kombi a 80-as evekbol akarhogy is, nekem ez a kulalak mar tulsagosan multidezo. lehet hogy valakinek pont ezert tetszik, vagy tan nem is ezt latja benne..., nekem nem az esetem.
Van valamilyen kézzel fogható adat arról, hogy az egyes márkakereskedésekbe milyen teszt-Avensisek jöttek/jönnek (vagy éppen milyet rendeltek)?
Idézetet írta: 01010011 - 2009.01.26 22:32:06Meg is ugrottak az eladások, valahol olvastam, hogy Magyarországon 2007-hez képest 2008-ban 35%-al... Hány darabról, hány darabra? Mert az a beszédes, nem a %.
Meg is ugrottak az eladások, valahol olvastam, hogy Magyarországon 2007-hez képest 2008-ban 35%-al...
Ez esetben igencsak figyelemre méltó az adat. A lényeget nem írod: melyik márka?Ez vagy Aston Martin lesz, vagy Lada
A T-MAX vadul hirdet:http://www.hasznaltauto.hu/2696209http://www.hasznaltauto.hu/2696245http://www.hasznaltauto.hu/2696281
Azért egy ilyen "Dacia-t" elfogadnék! -> http://www.hasznaltauto.hu/2577537_subaru_impreza_2004