Toyota Club Hungary [ Forum ]
Toyota Klub Magyarország Egyesület => Márkakereskedők => A témát indította: Misi - 2007.02.19 13:32:22
-
Ezen topic célja, hogy megpróbáljuk hasznos ötletekkel ellátni a hazai Toyota Márkakereskedéseket és Szervízeket, melyek segítségével tovább növelhetik a Toyota tulajdonosok elégedettségét.
A topicba kizárólag konkrét, használható ötletekkel kapcsolatban lehet hozzászólni, a KAIZEN (http://www.toyota.hu/about/index.asp) szellemiségében.
Minden "OFF" jellegû hozzászólás külön értesítés nélkül törlésre kerül.
A topic saját ötlettõl vezérelve született, az abban felmerült javaslatok megvalósítására vagy azokra történõ hivatalos reakciókra semmiféle garancia nincs.
-
Az elsõ javaslat:
Minden olyan javítás elött, amikor az autó áramtalanítva van, legyen kötelezõ felírni, hogy a rádió melyik állomására milyen adó van beállítva és a javítás elvégzése után a pontos idõ mellett programozzák azokat is vissza.
Az egész mûvelet maximum 10 perccel növeli a javítási idõt, ugyanakkor az Ügyfél számára hasznos.
-
Esetleg szervízkor kérdezzék meg, hogy kívánsz-e a kocsid mellett lenni.
-
A srác aki mellett szoktam lenni gyakszin itt Szombathelyen mindig felírja áramtalanítás elött a rádióadókat, szal van akinél ez magától értetõdõ :10:
-
A gépjármû belsõ tisztaságára nagyon ügyeljenek, nem csak hanyagul bedobott, félrecsúszott üléstakaróra gondolok, hanem, hogy tiszta kézzel nyúljanak a belsõ dolgokhoz. Illetve sokkal jobb érzés egy revízió után egy lemosott, kitakarított autót átvenni.
-
Sõt ,ilyen kiszolgálásnál a pénz sem érdekelne. :toy:
-
ez jó topik, gondoltam hozzászólok,
a rádiós felvetés vezette gondolataimat az ülésbeállításokhoz. ha azt visszaállítanák, az jó lenne. :)
K
-
Én tk. már annak is örülnék, ha elmondanák, hogy mit csináltak, és mit nem.
Azaz adnának egy listát arról, amit kicseréltek - az alkatrész beszállítójának/gyártójának megjelölésével, mert a munkalap ezt nem (mindig) tartalmazza és elmondanák, hogy amit nem cseréltek, milyen állapotban van, pl. mikorra várjam a fékbetétcserét, etc. - hogy lehessen kalkulálni a következõ szervizzel.
-
Én tk. már annak is örülnék, ha elmondanák, hogy mit csináltak, és mit nem.
Azaz adnának egy listát arról, amit kicseréltek - az alkatrész beszállítójának/gyártójának megjelölésével, mert a munkalap ezt nem (mindig) tartalmazza és elmondanák, hogy amit nem cseréltek, milyen állapotban van, pl. mikorra várjam a fékbetétcserét, etc. - hogy lehessen kalkulálni a következõ szervizzel.
Hát igen,, én is kaptam munkalapot, rajta: külső-belső takarítás 0 ft, én nem kértem, de ha már azt mondták +csinálták, miért volt tele cukorkáspapírral a hamutartó, miért volt poros a szőnyeg? :wacko:
-
Hát igen, van akinek semmi sem elég...
::)
Lemossák ingyen, de ha nem tökéletes, akkor jaj nekik.
:devil: :devil: :devil:
-
Hát igen, van akinek semmi sem elég...
::)
Lemossák ingyen, de ha nem tökéletes, akkor jaj nekik.
:devil: :devil: :devil:
Külső takarítással + voltam elégedve, a belső kimaradt, de a munkalapon szerepelt, na nem is ez volt a bajom, hanem, h nem vették a fáradságot, h +locsolják a tömítgetések után, ciki volt szvsz, h közölték nincs beázás, majd leengedtek 0,5l vizet a csomagtartóból :2guns:
-
Jó lenne, ha állapotfelméréskor a munkalapra nem csak a munkaórát és az árat, hanem a talált hibákat is feltüntetnék!
-
Arra van egy külön lap. Én még eddig mindig kaptam olyan lapot, amin rajta volt, hogy mi az "eredmény".
-
Sziasztok! Én is valami ilyesmire gondoltam, de csak a számlát kaptam...! ja és mellesleg megpróbáltak lehúzni, nem is akárhogy: kiváncsi lévén állapotfelméréskor a szerelő srác mellett lábatlankodtam. mikor végzett, monta, hogy nincs nagy baj, a katalizátor hibás értéket észlelt (vagy mi) ezért a műszerfalon világítani kezdett a sárga motor piktogramm (Yaris). A hibajelet törölte, majd el.Én mire a vevőszolgálathoz értem, arra a hiba már katalizátor csérévé érte ki magát! Zalaegerszeg Autófókusz KERÜLJÉTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :nono:
csaktibi64
-
Ez tökjó szerintem csak valahogy értesíteni kéne a toyota kereskedőket is, hogy ha érdekli őket akkor nézzék a topicot... Vagy már megtörént? Lehetne havi összegzésként is elküldeni az ötleteket... hátha komolyan vennék és lenne egy kis változás...én pl szeretem azt amikor elmagyarázzák a problémát nem csak azt hogy ezt meg ezt cserélni kell akkor jólesz 168ezer forint a pultnál kell fizetni...
-
- Hogy fordúlhat elő, hogy MO 4. legnagyobb városába nincs Toyta szakszervíz? :nono:
Eközben bármelyik nagyobb márkánk legalább 2 de inkább 3db márkaszervize van, de még egy feltörekvő KIA/Hyundai tulaj se szív avval, hogy az assistance közli vele: Behuzzuk a kocsit Kaposvárra.....
-
És mi ebben a Kaizen????
Ez nem ide való!
-
És mi ebben a Kaizen????
Ez nem ide való!
Kaizen a folytonos fejlődés. A TQM és JIT mellett a harmadik ami Toyotat naggyá tette. És márkaszervíz nélkül hagyni MO egyik legnagyobb városát véleményem szerint a Kaizen súlyos megsértése.
De ha nem ide való töröljék a modik a hszem.
-
Fade!
Inkább legyen márkaszerviz/képviselet kevesebb városban, de normális formában. Hidd el, még így is van pár amelyik rontja a szlogent (Bízhat a jelben).
Kérdezd meg Palaczkot, hogy áldás, vagy átok-e a pécsi megszűnése?