Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3366841 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4470 Dátum: 2012.01.26 08:47:18 »
Zajügyileg mi volt a tapasztalatod 130-180 tartományban?
Sík pályán a 130 km/h nem vészes, majd utána kezd el hangosan dolgozni a motor (150-160km/h+), a végsebesség a borzalmas, legalábbis nekem a szívem szakadt meg, nem is toltam neki tovább :)
Today, tomorrow and after tomorrow!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4471 Dátum: 2012.01.26 10:07:34 »
Egészségetekre!
A tiedben mennyi is van?
98 ekm
elvileg valós

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4472 Dátum: 2012.01.26 10:09:43 »
Zajügyileg mi volt a tapasztalatod 130-180 tartományban?
Nem tűnt fel, hogy jelentősen zajosabb lenne.
Ilyenkor már fogom a kormányt tisztességgel, mintha érne valamit.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4473 Dátum: 2012.01.26 10:10:49 »
Nos én ethanoloztam egy évig a Ford Ka-val. (igaz akkor még 200 alatt volt az E85) és sima e85 mellett bizony 2000 kilométeren belül elcseppent az elektródám. Az átalakítóval jobb lett, de hidegen akkor is halál volt. Sajnos a befecskendezési idővel sem lehet a végtelenségig játszani mert idővel kikésőbe fordul. Én a végén a befecskendezőket is kicseréltem és így használható volt. (sajnos közben álszállt az ára)
Próbálkoztam a priussal is. Németroszágban az E10-et ette rendesen. Igaz itthon a 95-ös is valahol E5 környékén mozog. De bekeverve E50-nél már hányta a hibákat ODB-n keresztül loggolva
Ezért van a szegény keverékesekben platina elektródás gyertya!

Prius2

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 95
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4474 Dátum: 2012.01.26 15:44:38 »
Sík pályán a 130 km/h nem vészes, majd utána kezd el hangosan dolgozni a motor (150-160km/h+), a végsebesség a borzalmas, legalábbis nekem a szívem szakadt meg, nem is toltam neki tovább :)

Hasonló volt az első és egyetlen "high-speed" tapasztalatom, 150-160 között mentünk pályán egy vételre kiszemelt példánnyal (azt végül nem vettük meg), és meglepett a magas zajszint (szerintem a Prius2 pályán zajosabb az autó árfekvése alapján elvárhatónál). De fenntartom, hogy alapvetően nem pályára való, amolyan kényelmes/dimbes-dombos poroszkálós imádni való "nyugi van" autó.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4475 Dátum: 2012.01.26 16:28:05 »
Szerintem viszonyítás kérdése.
Nekem a Carina után nem hangosabb érezhetően.
Bár az is igaz, hogy nem szoktam nagy sebességgel utazni. Másrészt egyetértek azzal, hogy a zaj sokáig hallgatva igen fárasztóvá teszi az utazást.

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4476 Dátum: 2012.01.27 01:02:49 »
Na az van, hogy a Check-engine jel visszajött, jellemzően tankolás után nem sokkal jön vissza, és fél-tanknál elmúlik  :?:
Plusz ami zavar, hogy álló helyzetben (láb a féken) járó motorral D-ben olyan darabos az "alapjárat". Olyan mintha le akarná állítani a benzinmotort, picit ránt, de abban a pillanatban meg is gondolja magát.
És eléggé érezni azt is amikor leállítja a motort. Szerintetek is a katalizátorral függ össze, esetleg más (hiba) lehet?
Érdekes, hogy a Toyota szervízben a srácok kicsit olyan tapasztalatlanok a Priussal. Azt mondják, hogy a Priusnak különben is fura a benzinmotorja, olyan egyenetlenek :hmmmm:
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4477 Dátum: 2012.01.27 08:09:45 »
Na az van, hogy a Check-engine jel visszajött, jellemzően tankolás után nem sokkal jön vissza, és fél-tanknál elmúlik  :?:
Plusz ami zavar, hogy álló helyzetben (láb a féken) járó motorral D-ben olyan darabos az "alapjárat". Olyan mintha le akarná állítani a benzinmotort, picit ránt, de abban a pillanatban meg is gondolja magát.
És eléggé érezni azt is amikor leállítja a motort. Szerintetek is a katalizátorral függ össze, esetleg más (hiba) lehet?
Érdekes, hogy a Toyota szervízben a srácok kicsit olyan tapasztalatlanok a Priussal. Azt mondják, hogy a Priusnak különben is fura a benzinmotorja, olyan egyenetlenek :hmmmm:
Ha rángatva jár, mindenképpen az egyértelmű égéskimaradást jelent.

Innen két irányba lehet elindulni: vagy a gyújtás nem működik jól, ami lehet gyertya csere igény is, és lehet üzemanyag oldali probléma. 

Én a gyújtás felől indulnék el. Érdekes lenne megnézni egy gyertya képet.

Lehet üzemanyag nyomással összefüggő hiba is. Javaslom, hogy tankoláskor ne húzd rá teljesen a tanksapkát, hagy kapjon levegőt. Azt gondolom a fél tanktól elmúló check engine jelenthet valamit, mondjuk vákuumot a tankban! Ezzel ez kiszűrhető lenne.

Vannak még ötleteim, de egyrészt nem akarlak elkeseríteni, másrészt sokszor ütköztem már abba, hogy a problémák sokszor egyszerűbbek, mint amire először gondol az ember.

(Én egyelőre tanklevegőztetési hibát gondolok, vagy valami tankban lévő hibát, de csak halkan jegyzem meg, mint ahogy nem zárom ki az egykori tisztán bioetanolos használattal kapcsolatos  összefüggést sem. )
 
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.27 08:15:34 írta b.c. »

Bagor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 36
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4478 Dátum: 2012.01.27 13:17:13 »
Üdvözlök mindenkit!

Végre sikerült találni egy épkézláb II-es Priust, úgyhogy csatlakoznék a társasághoz! Természetesen német import, 2007-es, túl olcsó nem volt, de voltak elvárásaim...
Anno átnyálaztam itt jó sok hozzászólást, úgyhogy sok hülyeséggel szerintem nem fogok senkit fárasztani, ellenben megköszönném, ha az alábbi két témában tapasztaltak adnának 1-2 tippet:
 - itthon lehet-e ehhez való gumiszőnyegeket, és ami talán még fontosabb, csomagtér tálcát kapni, s ha igen, hol? Ha itthon nincs, és kintről kell rendelnem, akkor érdekel-e még valakit ilyesmi?
 - mennyire túlárazottak a Bp és környéki szakszervizek olajárai, ill. különösebb pofavágás nélkül hol fogadják el, ha az ember ragaszkodik a saját olajához, ergo maga viszi a cserére?

u.i.: hazaút 1.140Km 110-115 tempomat, sok hegymászással: 4,7l átlag.

edhunter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 349
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4479 Dátum: 2012.01.27 14:12:36 »
- itthon lehet-e ehhez való gumiszőnyegeket, és ami talán még fontosabb, csomagtér tálcát kapni, s ha igen, hol? Ha itthon nincs, és kintről kell rendelnem, akkor érdekel-e még valakit ilyesmi?

Én itt vettem, mind a kettőt: http://www.autoszonyeg.com
Ez a peremes gumiszőnyeg: Rezaw hótálca, Toyota Prius III pre-facelift 2009-2010.
Mint látod a neve szerint PIII-ba való, de valamiért mégis jó a PII-be.

Tucan1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4480 Dátum: 2012.01.27 14:16:55 »
Üdv!
Én itt vásároltam, tavaly, tehát az árak valószínűleg mások.
Heko légterelő  br.4500
Csomagtértálca csúszásmentes résszel br.8500
VFTS Bt. 1163 Fuvallat u.44.
20/945-2493

 Üléshuzat beszereléssel, 20 000 szövetfüggő, színvariációfüggő (az enyém 3mm-es szivacsos, német alapanyag).
Szűcs Piroska
Tel:06-1-329-6910
Bp. 1331. Csuka u 4. (Panelház garázstér.)
Prius 2008 múlt
Toyota Auris Hybrid Kombi 1,8

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4481 Dátum: 2012.01.27 14:17:37 »
Márkakereskedésben a gyári gumiszőnyeg garnitúra kb. 12e Ft.
Az elsők teljesen jók, a hátsók sajnos nem  illeszkednek pontosan a Prius lábterének formájához, de együtt lehet élni vele.

bozman

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 242
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4482 Dátum: 2012.01.27 15:06:52 »
...
- mennyire túlárazottak a Bp és környéki szakszervizek olajárai, ill. különösebb pofavágás nélkül hol fogadják el, ha az ember ragaszkodik a saját olajához, ergo maga viszi a cserére?
Gratula! :)

Szerintem az olaj kérdés nem a pofavágásról szól, legalábbis nem ott, ahova járok.
Ha már nem garis az autó, akkor választhatsz akciós kötelező szervizt, ami azt jelenti, hogy minden anyagot ők adnak, kicsit drágább a vége mintha Te vinnéd az olajat, viszont kapsz érte 12 hónap assistance szolgáltatást. Ilyenkor azért megmondhatod, hogy milyen minőségű olajat kérsz. Az autó 12 éves koráig lehet ezzel élni.

Ha ragaszkodsz a saját olajhoz, akkor nem tudják nyújtani ezt az akciót, olcsóbb lesz kicsit a számla, de nem kaphatsz assistance szolgáltatást.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4483 Dátum: 2012.01.27 16:00:35 »
Üdv!
Én itt vásároltam, tavaly, tehát az árak valószínűleg mások.
Heko légterelő  br.4500
Csomagtértálca csúszásmentes résszel br.8500
VFTS Bt. 1163 Fuvallat u.44.
20/945-2493

 Üléshuzat beszereléssel, 20 000 szövetfüggő, színvariációfüggő (az enyém 3mm-es szivacsos, német alapanyag).
Szűcs Piroska
Tel:06-1-329-6910
Bp. 1331. Csuka u 4. (Panelház garázstér.)

Hehe, úgy látom, hogy Piroska néni és munkája sok fórumtárs autóját ékesíti!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Tucan1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #4484 Dátum: 2012.01.27 16:06:53 »
Minőségi munkát végeznek, az árban benne volt a beszerelés is.
Előtte másoktól is kértem ajánlatot, 3x-szoros árakat kértek+ beszerelés sem lett volna ingyenes.
Remélem mások ugyanúgy elégedettek vele, mint én.
Üdv!
Prius 2008 múlt
Toyota Auris Hybrid Kombi 1,8