Nekem az a véleményem, hogy mivel az akkuk élettartama az egyik nagy trükk a kocsiban vagy az akkuk töltés kisütés, regenerálásával van kapcsolatban, vagy egyszerűen motor hűtése miatt van. Ugyanis itt ugye még szíj hajtja a vízszivattyút. Kénytelen járatni, hogy ne melegedjen túl a motor. A PIII-ban már a vízszivattyú is villannyal megy.
Nekem egyszer pálya utáni pihenőnél csinált ilyet. Nem akart leállni. Nekem egyértelmű volt, hogy motort hűt. Hagytam kicsit.
DE az is igaz, amit squiddy írt, hogy lehet, hogy melegítenie kell magát, illetve a motort, mert ugye abból van a fűtés.
Nekem pl. olyat is csinált már kb 0 fok körül, hogy pálya után haza, fullon az aksik. Ekkor Nyíregyháza táblától szinte végig EV-ben hagy hazamenni, ami több is,mint 3 km. Ezt annyira durván engedi, mondom még egyszer csak pálya után, hogy egész 2 lila csíkig hagyja kimeríteni az aksit. Ez ugye normál üzemben (nem erőltetett EV gombbal) nem lenne lehetséges. Aztán meg nem győzi visszatölteni magát, ilyenkor alig lehet lelőni.
Ha emlékeztek arra, hogy a telefon NiMH aksiait is teljesen ki kellett sütni, és csak onnan lehetett feltölteni.
Szerintem ez egy kikísérletezett és programozott töltés-kisütési ciklus, ami úgy van jól, ahogy van.