Sziasztok! Ismét eltűntem egy időre, vezérműlánc szakadás, 2-es injektor nem működés stb kapcsán.
Remélem sokakat - legalábbis akik követték az eseményeket és próbáltak segíteni - érdekel a végkifejlet, remélem tényleg vége a másfél éve tartó "rémálomnak".
Jelentem, tegnap elkészült az autó. Egy mondatban az előzmény, aki mégsem tudná: vezérműlánc szakadást követően teljes motorfelújítás, majd azóta a kettes henger nem kapott benzint sehogy sem.
Megoldás: A motorvezérlő computerben elszállt egy "végfok", cserélve lett. A 2-es injektorhoz menő egyik vezeték szakadt volt. Az injektor vezérlő hibás volt, nem küldött jelet a 2-es injektornak (dupla szívás a vezetékszakadással, talán összefüggésben van a kettő, talán nem), tehát az injektorvezérlő is cserélve lett. Plusz az eredeti szerelő kóklerségéből adódóan 2 injektor gumigyűrűje szakadt volt, a szívósor tömítése szakadt volt és az egyik injektort kiszedés/berakás közben úgy össze-vissza nyomkodta fogóval, hogy az egyik injektor is feladta a harcot.
Ezt főleg tanulságnak írom, hogy kókler, inkompetens, hozzá nem értő emberhez soha ne vigyétek az autót! Egyértelműen annak a szerelőnek a hibájából következett be mindez, aki eredetileg elvállalta és végül nagyon drágán NEM csinálta meg felelősséget nem vállalva munkájáért. Január 10-e óta emiatt szívtunk folyamatosan.
Most egyetlen baja van az autónak, hogy az órát elfelejti. Beállítom, leveszem a gyújtást, újraindítok és 12:00-t mutat. Ilyennel találkozott már valaki?
Legyetek körültekintőbbek, mint én voltam, tanuljatok a példámból.
Mindenkinek sok millió szerencsés kilométert kívánok!