Mondom, kapásból a TMH-hoz fordulj, ne márkaszervizhez! Nekik - márkasz. - nagy biznisz lenne a te 52%-od is! A TMH elbírálása ilyen szempontból fontosabb, feljebbvaló.
Kíváncsi vagyok az eredményre és drukkolok, hogy minél kevesebb pénzedbe kerüljön.
Nos, csütörtökön a kezembe kaptam a javítási ajánlatot, amiből végre pontosan kiderült számomra, hogy mi is a valódi hiba. A korábbiakhoz képest annyiban tévedtem, hogy a hiba nem a vezérműlánc elszakadása közvetlenül, hanem:
"főtengely retesz elnyíródott, vezérműlánc kerék elfordult, kompresszió nem volt a motorban, kiolvasható hiba: gyújtáskimaradás mind a négy hengerben, hengerfej leszerelés utáni állapotvizsgálat: 8 db kipufogószelep sérült /szelepek ráhajolva a szelepfészekre/, dugattyúkkal összeértek a szelepek, hengerfalon meghúzásos sérülés, dugattyútetőkön sérülés nyomai láthatóak"
A javítási javaslat millió forinton felüli.... (mindez úgy, hogy a Toyota 48,5-ot vállalt , a Toyota Sakura pedig a munkadíj 50%-át ajánlotta fel.)
Később jelentkezem, hol tart az ügy...