Ha a váltókar L-ben van, akkor a váltó egyáltalán nem kapcsol fel egyesből; ha 2-ben van, akkor csak kettesig kapcsol fel. Manuálisan vissza lehet húzni 2-be, de ez alapvetően nem szerencsés dolog a szerkezetre nézve. D-ben pedig a hármast és a négyest (pontosabban a hármast és az Overdrive-ot) kapcsolja; azt így fejből nem vágom, hogy a te Camrydben lehet-e manuálisan ki-be kapcsolni az Overdrive-ot (a váltókaron kéne legyen e célból egy gomb), avagy sem - sanszos, hogy nem. Amúgy nem teljesen értem a dolgot, mert ha már nem gyorsul az autó és emiatt nagy gázt, pláne padlógázt adsz, akkor magától is vissza kéne kapcsolnia (persze ha még van hová). A váltónak van egy ún. kickdown funkciója, ami úgy működik, hogy ha erősen padlóig nyomod a pedált, akkor rögtön visszavált (ha még van hová).
Amúgy ez a motor tényleg "csak" elég ebbe a kasztniba, pláne automatával - elég, de semmi több. Neked 1.6-os kézi váltós Corollád volt előtte, ha jól emlékszem, ugye? Hát ez nem tud annál többet.
A tolatólámpát tutira nézik műszakin, és annak kéne is lennie az autódon. Azt sajnos nem vágom, hogy a kapcsolója hol van - a váltón, vagy a váltókarnál? Passz.