Sziasztok!
Azt vettem észre az autómon, hogy ül az eleje. A bal oldal egy kicsit jobban, olyan mintha rövidebb rugók lennének benne, lengéscsillapítók próbapadon mérve jók, rugók nincsenek eltörve. Menet közben nem érezni semmi furcsaságot, de nagyon kell figyelnem a fekvőrendőrökkel és a felgyűrt aszfalttal...
Ezért most első körben keresek egy pár első gyári spirálrugót.
üdv,
Nekem is ez volt. próbapadon 50-55%-ot mértek, de fekvőrendőrön alig lehetett átmenni, áthajtás után, amikor a kerék legurult, akkor nagyon lehuppant a kocsi orra, ezt érezni is lehetett. komolyan mondom, hogy csak úgy lehetett átmenni, hogy vagy olyan lassan, hogy néha visszagurultam, legördülés közben félig fékezve, vagy: lassítás nélkül áthajtani is jobb volt rajta.
A rugóknak nem volt semmi baja, nem lágyultak ki, új gátlókkal a régi rugókat visszaszerelve pöpecül áll a kocsi eleje, új rugókkal is próbáltam, a bal oldal magassága ugyanaz volt a 20 éves rugóval és az új rugóval is, a jobb oldalon viszont 1cm-el feljebb emelte. Az aszimetria miatt inkább visszatettem a régi rugót a jobb oldalra (így lett jó), a jobb oldali rugó 1cm-el rövidebb gyárilag. A régi gátlókban gondolom az egyik szelep volt kiütve, összenyomás irányban nulla ellenállás, kirugózás irányba normális ellenállás, próbapadon megfelelő...
Nem tudom kompatibilis e az E11 rugó az E10-el, de nekem van egy felesleges, újszerű E10-es gyári első és van egy Kayaba is, ha el tudod használni grátisz elviheted.