Ha most nem csúszik a kuplungod, akkor a cserével sem fog jobban menni az autód.
Ki fogom probàlni azt a tesztet amit leirtàl a kuplung csùszàsàval kapcsolatban, de egyelöre nem érzem, hogy csùszna a kuplung. Ezért nem is tudom, hogy mikor szànjam rà magam a cserére...
Egy normális utángyártott is elmegy min. 100eKm-ert, de egy falábú le tudja égetni álló helyzetben is természetesen...
A régi Opelemet szintén màsodik tulajdonosként 6 évig és olyan 100 ekm-en keresztül hasznàltam, amig cserélni kellett a kuplungot. A Corolla még csak 3 éve és olyan 30 ekm ota van nàlam, de azt nem tudom, hogy az elözö tulajdonos miként hasznàlta.
Elismerem, hogy én sem nagyon kimélem a kuplungot, a vezetési stilusom miatt... de gondolom egy ùj kuplung azért még alattam is elvinne akkor egy 100 ekm-t legalàbb.
Mielőtt elmész szerelőhöz, szerintem fújd be a WD40-el a kuplung pedál visszahúzó rugóját a kormány alá behajolva, aztán ha elmúlik a nyikorgás, akkor ne menj szerelőhöz!
Meg fogom ezt tenni, bàr azt hiszem a szaki màr fùjt be oda és csak egy ideig mùlt el a nyikorgàs…
... nálam a WD segített, de nekem a motortérből jött a nyikorgás a gumiharang tájékától ami a kar tövében van!
Azt elhúztam és befújtam oda és elmúlt :-)
Nekem is inkàbb és föként a motortérböl, a gumiharang környékéröl jön a zaj. A mùltkor befùjt oda is a szaki, de egy pàr nap mùlva visszatért ismét a nyikorgàs a kuplung-pedàlt nyomogatva. De a napokban egy kicsit erösebb nyöszörgést hallok és valahogy mintha màs is lenne ez a zaj a megszokotthoz képest...