Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2882305 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Re: Re: Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10455 Dátum: 2013.07.15 11:48:20 »
akkor még nagy baja nem lehet, majd meglátod
Pláne ha + töltés nélkül másnap reggel is indul. :yes:

Zolee11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 284
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10456 Dátum: 2013.07.15 11:54:00 »
Most pár napig nem lesz elindítva. :-)
Kiderül.

Zolee11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 284
Re: Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10457 Dátum: 2013.07.18 18:22:03 »
Most pár napig nem lesz elindítva. :-)
Kiderül.
Ma reggel simán indult. Vasárnap délelőtt volt utoljára jaratva. Indítás előtt 12.23V volt az akku feszültsége. Úgy gondolom még egy ideig használható lesz.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10458 Dátum: 2013.07.20 21:05:09 »
Sztetek gáz ha kb 20e km alatt majdnem 1 mm lekopott az első tárcsából ?  :hmmmm: Ma voltam gumisnál gumikat cserélni, és megmértem. De am szemmel is látható enyhe válla van. 24 felett van kicsivel, ill a jobbos mintha 24 lett volna kereken, de majd megmérem még1. Brembo tárcsa, TRW betét, főleg városban használva. Ha így meg tovább, akkor 40-50 ezernél dobhatom megint.. Azt hittem ennél többet megy el. Nem fékezek am brutálakat, de lehet mlgse jó a vezetési stílusom :) vagy a tárcsa gagyi..

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10459 Dátum: 2013.07.20 22:55:35 »
A mai tárcsák többsége ennyit tud...állítólag környezet védelem...de mit védenek a vassal?  :hmmmm:
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10460 Dátum: 2013.07.21 10:03:16 »
A mai tárcsák többsége ennyit tud...állítólag környezet védelem...de mit védenek a vassal?  :hmmmm:

Közben rákerestem google-n, általában 40-60 ezret írnak az első tárcsára, szal ha 50nél lekopik, akkor nem panaszkodhatok :)  De sztem nem fogom 23mmnél egyből cserélni. Ami fennvolt az 21 volt ha jól emléxem, 90e körül cseréltem. Gondolom gyári volt.

Jr.Hitch

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10461 Dátum: 2013.07.21 20:28:02 »
Hali!

Minden megálláskor használom a kéziféket, ha menet közbe behúzom pattan egyet, de utána már nem akárhányszor húzom be, aztán egy éjszaka elteltével ismétlődik a dolog ez mitől lehet...Jó kikéne takaritani??

Köszi Srácok  :cool2:

Laszlo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10462 Dátum: 2013.07.23 13:15:04 »
Sziasztok!

Óriási segítségre lenne szükségem. 2005-ös Corollámon kuplungot cseréltem - de nem is ez a lényeg - ahhoz, hogy ezt megtehessem le kellett szednem a bölcsőt. Visszarakáskor sajnos a talpas gömbfejben lévő tőcsavaron sikerült megszakítani a menetet, pedig az előírt nyomatékkal húztam. A probléma ezzel az, hogy gyáriban külön nem kapható tőcsavar csak a gömbfejjel együtt (~15000 Ft) a gömbfej maga viszont tök jó állapotban van, nem vennék egy újat ha nem muszáj. Olcsóbb után gyártottat nem akarok, ki tudja annak mennyit bír a csavarja ha a gyári sem bírta túl jól. Tud valaki valami jó és gazdaságos megoldást erre?

Előre is köszi.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10463 Dátum: 2013.07.23 16:02:01 »
Sziasztok!

Óriási segítségre lenne szükségem. 2005-ös Corollámon kuplungot cseréltem - de nem is ez a lényeg - ahhoz, hogy ezt megtehessem le kellett szednem a bölcsőt. Visszarakáskor sajnos a talpas gömbfejben lévő tőcsavaron sikerült megszakítani a menetet, pedig az előírt nyomatékkal húztam. A probléma ezzel az, hogy gyáriban külön nem kapható tőcsavar csak a gömbfejjel együtt (~15000 Ft) a gömbfej maga viszont tök jó állapotban van, nem vennék egy újat ha nem muszáj. Olcsóbb után gyártottat nem akarok, ki tudja annak mennyit bír a csavarja ha a gyári sem bírta túl jól. Tud valaki valami jó és gazdaságos megoldást erre?

Előre is köszi.

Feltételezem magán a gömbfejen szakadt meg a menet. Vagy az anyáján. Ha az anyán, akkor elég azt cserélni. Egyébként meg hol 15e?

http://toyota.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__toyota__corolla__corolla_e12u_e12j_2001_11__16374/felfuggesztes_kormanyzas_1__trapez_gombfej_1__trapez_gombfej_1__mind?gyakori=I

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10464 Dátum: 2013.07.23 16:04:19 »
Sziasztok!

Óriási segítségre lenne szükségem. 2005-ös Corollámon kuplungot cseréltem - de nem is ez a lényeg - ahhoz, hogy ezt megtehessem le kellett szednem a bölcsőt. Visszarakáskor sajnos a talpas gömbfejben lévő tőcsavaron sikerült megszakítani a menetet, pedig az előírt nyomatékkal húztam. A probléma ezzel az, hogy gyáriban külön nem kapható tőcsavar csak a gömbfejjel együtt (~15000 Ft) a gömbfej maga viszont tök jó állapotban van, nem vennék egy újat ha nem muszáj. Olcsóbb után gyártottat nem akarok, ki tudja annak mennyit bír a csavarja ha a gyári sem bírta túl jól. Tud valaki valami jó és gazdaságos megoldást erre?

Előre is köszi.

Egyébként nem lehet h csak elforog a gömbfej ?

Laszlo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10465 Dátum: 2013.07.23 16:20:22 »
Egyébként nem lehet h csak elforog a gömbfej ?

A 15000 a gyárinak az ára. Sajnos nem csak az anya szakadt meg hanem maga a beütött tőcsavar is. Anyát már rendeltem gyáriban, de sajnos külön nem lehet tőcsavart rendelni gyáriban újat.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10466 Dátum: 2013.07.23 16:27:50 »
A 15000 a gyárinak az ára. Sajnos nem csak az anya szakadt meg hanem maga a beütött tőcsavar is. Anyát már rendeltem gyáriban, de sajnos külön nem lehet tőcsavart rendelni gyáriban újat.

Mivel az nem "tőcsavar", hanem maga a gömbfej.. De a Ruville nem rossz márka, meg a delphi sem, nippart sem, 4-5e ftok.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10467 Dátum: 2013.07.23 16:54:50 »
A gyárit légkulcsal szétveretem se szakad el... Na mind1.
Én kiütném a rossz tőcsavart, esztergáltatnék egy ugyanolyat ricni nélkül majd be azt egy pontba hozzácsipném CO-val hogy ne forogjon el, és már kész is...
Xanyi

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10468 Dátum: 2013.07.23 17:14:48 »
Sziasztok!

E12 első tárcsa+betét kombóra mit ajánlotok?

Ha tudtok árat is, érdekelne az is, akár munkadíjjal is.
1.4 sol 2004

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10469 Dátum: 2013.07.23 17:33:03 »
textar v. brembo
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки