Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2882262 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Peti

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3165 Dátum: 2009.04.15 21:18:32 »

A letörött fül nem a világ vége még. Végülis ha jól van műanyaghegesztve akkor nincs gond. Amúgy a lámpám teljesen OK.


Igen, ha jól megvan hegesztve :wacko: aztán majd kiderül hogy bírja, mikor beszerelted azt kapott egy kis vidámparkot, én ódzkodok a javított fülestől, két autómba is volt, mindkettőbe idővel eltört aztán remegett a lámpa, ezáltal a fénycsóva is, elég zavaró volt...

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3166 Dátum: 2009.04.15 21:38:49 »

A letörött fül nem a világ vége még. Végülis ha jól van műanyaghegesztve akkor nincs gond. Amúgy a lámpám teljesen OK.


Igen, ha jól megvan hegesztve :wacko: aztán majd kiderül hogy bírja, mikor beszerelted azt kapott egy kis vidámparkot, én ódzkodok a javított fülestől, két autómba is volt, mindkettőbe idővel eltört aztán remegett a lámpa, ezáltal a fénycsóva is, elég zavaró volt...
Remélem nem lesz vele gond. Hát ez van. Örülök, hogy kaptam egyáltalán bontott lámpát. Nyáron 2 hónapig nem találtam sehol sem egy jobbost...

Ha tönkremegy a hegesztés, akkor újra meg lesz hegesztve... vagy ragasztva. Más ötletem nincs. Mostár megvan, mindegy.

Ronin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3167 Dátum: 2009.04.15 22:48:25 »
Nem szeretnék senkit megsérteni, de az ilyen sporolással nem értek egyet. Sztem egy 100%-os fényszoro elég fontos a vezetéshez, ezen sem akarnék sporolni. A sok utánajárás, keresés, telefonálás, megtett KM-ek, bosszankodás helyett vettem volna egy ujat garanciával. OK, ca.50K Forintot sporoltál, de nem is sporoltál annyit ha mindent összeszámolsz, és akkor még reménykedni kell, hogy meddig él a ragasztott bontott fényszoro. Utána megint foglalkozni vele, hegesztgetni, ragasztgatni ha megint tönkremegy?   :hmmmm: Nem nagyon értem, sorry.  :wacko:

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3168 Dátum: 2009.04.15 23:28:40 »
Nem szeretnék senkit megsérteni, de az ilyen sporolással nem értek egyet. Sztem egy 100%-os fényszoro elég fontos a vezetéshez, ezen sem akarnék sporolni. A sok utánajárás, keresés, telefonálás, megtett KM-ek, bosszankodás helyett vettem volna egy ujat garanciával. OK, ca.50K Forintot sporoltál, de nem is sporoltál annyit ha mindent összeszámolsz, és akkor még reménykedni kell, hogy meddig él a ragasztott bontott fényszoro. Utána megint foglalkozni vele, hegesztgetni, ragasztgatni ha megint tönkremegy?   :hmmmm: Nem nagyon értem, sorry.  :wacko:
Nem bántasz meg, azért van a fórum, hogy mindenki elmondhassa, amit gondol.

Szerintem attól, hogy javítva volt a füle, attól még pont ugyan annyira világít. Az utánajárás kb 15 perc telefon, ami nincs 500 HUF. A szállítás ingyen van, mert haverom elhozza ingyen, aki amúgy is Pesten van.

Előre láthatólag nem kell sosem javítani, nem tartom valószínűnk, hogy bármi gond lenne vele a későbbiekben. Egyenlőre műanyag hegesztett a füle és elég erős, nincs ragasztva, gányolva.

Így 50.000-ret spóroltam kb és használat szempontjából ugyan ott vagyok, mint egy újjal. Persze jobb a gyári mindig, de ebben nem érdemes, mert szerintem ezzel sem lesz amúgy gond. A ragasztást csak amolyan végső megoldásnak hoztam fel, ha bármi okból adódóan gond lenne a hegesztéssel, amire szerintem kicsit az esély.

Záró gondolatom: Az egész bulira volt 15.000 Ft-om. Szóval vagy ez vagy a törött lámpa a megoldás. Azért nem vagyok én sem gazdag annyira, hogy 1 javított fül miatt 50.000 Ft-tal többet fizessek.


Természetesen tiszteletben tartom a véleményed.

Ronin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3169 Dátum: 2009.04.16 00:05:52 »
OK. Nekem személyesen egy uj lett volna a legbiztosabb és a legegyszerübb a problémát megoldani. A hsz.-bol azt vettem ki hogy milyen kaland egy bontott fényszorot keresni-találni. Na erre már nem lett volna kedvem, meg még a méreg hozzá. Ezért nem értettem hogy mit kell annyit vacakolni egy fényszoroval, de OK, a pénz meg a másik oldal, ha nem volt több betervezve, akkor ez van. Igy persze már érthetöbb :flowers:

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3170 Dátum: 2009.04.16 00:26:19 »
A hsz.-bol azt vettem ki hogy milyen kaland egy bontott fényszorot keresni-találni. Na erre már nem lett volna kedvem, meg még a méreg hozzá.
Lehet, hogy nem vagyok normális, de én a lelkem mélyén élvezem ezeket az izgalmakat. :ph34r: Egyedül azt nem szeretem, mikor kitolnak velem, meg hazudoznak. :2guns:
Amúgy maga a telózás, tervezgetés, stb izgi... :devil: Persze csak ha van időd, meg kedved... ;)
Azért jobb lett volna, ha nem törik ki, de most a beteg fajtámnak lesz ismét egy kis szerelni valója... :D

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3171 Dátum: 2009.04.16 08:14:29 »
hát Koma ha Te ezt élvezed... :ph34r:
én majd hulyét kaptam mikor láttam h bekaptam a nulláson egy követ... :cry: :cry:

a letort fül sem lesz az igazi , de kivánom h Neked beválljon :yes:

az uj gyári téma: szerintem az auto értéke határozza meg. nyilvan egy 1-2 éves kocsiban gáz a bontott lámpa
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3172 Dátum: 2009.04.16 08:34:30 »
Meg persze van az a kategória, amit lehet, hogy elvből sem vennék meg. Nemrég olvastam a totalcaron egy cikket, amiben az Audi A6 fényszóróiról is esett szó. Egy db fél milla. Még adtak is tippeket a sok hülyegyereknek, hogy ha ki akar tolni egy A6 tulajjal, akkor csak kis kalapáccsal két kocc és ugrik egy milla  :eek: Noooormális? Egyrészt az Audi, másrészt a totalcar!
Gabe 254.

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3173 Dátum: 2009.04.16 15:33:37 »
Néha a Totalcar olyan hülye cikkeket tud írni, hogy hihetetlen. Pl volt egy olyan is, hogy mielőtt eladjuk a kocsinkat, akkor mit tegyünk vele/bele, hogy ne derüljön ki, hogy egy leélt sz.r. Az is dúrva volt. Amúgy meg az sem oké, hogy a sok idióta embernek ezekkel a cikkekkel ötletet adnak...


Szerintem egy új kocsinál bontott cucc nem OK, de a régebbi azért más. És nem csak az értéke miatt más, hanem azért is, mert a régi autó tulajnak (pl. én) nincs annyi pénze általában, mint az új autó tulajdonosnak (pl. fater).

Azért azt is hozzá tenném, hogy  lámpát nem én törtem össze, hanem egy kő verte ki, mert üveg a búrája. Ha ütköztem volna és plexis lenne, akkor én is gondolkodék egy gyáriban. De így azért más, mert semmi garancia nincs rá, hogy nem veri ki egy kő megint a búrát. A jobbos is kapott már egyszer követ. Meg az összes üvegbúrás kocsink majdnem, pedig nem tanyán lakunk...
Szóval azért 30-40.000 km-enként nem vehetek mindig újat 60-ért. Persze nem lehet tudni, lehet, hogy többet egyik se kap követ, de az is lehet, hogy 2 nap után újra kitörik vmelyik...

Az Audi lámpája meg egy marha nagy vicc, ahogyan maga az autó is. Annyira nagy lett az Ódi presztizse hirtelen, hogy már nem tudják, hogy mennyit kérjenek érte. Az Audi amúgy az egyik legdrágábban fenntartható autó, sokkal drágább bele minden, mint egy szintén drága BMW-be. Elég csak a Bárdi online katalogusában ugyan arra rákeresni a két autónál...

Amúgy a VW is marhára nagy imádatnak örvend hazánkban, az áraik kissé el vannak szállva... De ha így is veszik, akkor miért ne adják drágábban?! Nekem mondjuk német kocsi sosem kellene, max Porsche.

Szerintem a Toyota eléggé olcsón fenntartható. Több ismerőssel beszéltem, ők sokkal többet fizettek egy szervízre, mint mi anno a Toyotára, pedig sima Renault-juk, meg Polo-juk volt.
Például emlékszem, hogy a gyári fékbetét előre 18.000 volt a Corira anno és 25 volt a Magene-ra. Vagy anyám bnője a Polo-ba 20.000 km-t tett 8 év alatt, de minden szervízen 35.000 Ft-ot min. otthagyott... Akármikor vitte szervízre a kisautóját, mindig üres volt az ablakmosó, amibe 5 liter 2.000 Ft-os cuccot raktak. Meg a 10W-40-es olaj litere is 5.000 volt...

Peti

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3174 Dátum: 2009.04.16 16:13:31 »
Nem szeretnék senkit megsérteni, de az ilyen sporolással nem értek egyet. Sztem egy 100%-os fényszoro elég fontos a vezetéshez, ezen sem akarnék sporolni. A sok utánajárás, keresés, telefonálás, megtett KM-ek, bosszankodás helyett vettem volna egy ujat garanciával. OK, ca.50K Forintot sporoltál, de nem is sporoltál annyit ha mindent összeszámolsz, és akkor még reménykedni kell, hogy meddig él a ragasztott bontott fényszoro. Utána megint foglalkozni vele, hegesztgetni, ragasztgatni ha megint tönkremegy?   :hmmmm: Nem nagyon értem, sorry.  :wacko:

A gyári újat biztos nem vettem volna meg, a bontottal nincs semmi gáz ha nem párásodik, a többivel amúgy egyetértek, a ragasztott fülessel nekem is negatív tapasztalataim vannak, aztán ki tudja, nekem évekkel ezelőtt volt, lehet azóta fejlődött a műanyaghegesztés :flowers:

Peti

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3175 Dátum: 2009.04.16 16:22:42 »
...másrészt a totalcar!

Sose szerettem a totálkárt, nem jön be ez az überfaxa-laza stílus...

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3176 Dátum: 2009.04.16 16:33:02 »
Sose szerettem a totálkárt, nem jön be ez az überfaxa-laza stílus...
Én néha olvasgatom, de nekem sem jön be annyira a dolog. Nekem az nem tetszik, hogy egyszer egy autót dicsérnek, utána meg lehúzzák a sárga földig. Mindig aki fizet nekik, az a jó.

Néha elolvasom a kommenteket is, hihetetlen, hogy mennyi utálkozó, bunkó paraszt van...

Peti

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3177 Dátum: 2009.04.16 16:48:11 »
Néha elolvasom a kommenteket is, hihetetlen, hogy mennyi utálkozó, bunkó paraszt van...

Nekem az is kimaradt, nagyon ritkán olvasom az oldalt, a népítélet ami jó ötlet, de arra is nagyívből tojnak, kis odafigyeléssel tök jó képet lehetne kapni, bár így se vészes, csak bekavar a sok marketing/időmilliomos beírás, meg a 2-3mondatos exkluzív ítéletek.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3178 Dátum: 2009.04.16 18:08:29 »
Sose szerettem a totálkárt, nem jön be ez az überfaxa-laza stílus...

Én a winkleréket meg egy két firkászt nem csípek, így bele sem kezdek ezen emberek által írt cikkek olvasásába.....viszont Csikós írásai nekem tetszenek, emellett még Papptibit is elolvasom.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3179 Dátum: 2009.04.16 21:37:57 »
Két normális autómagazin van az a Topgear a BBc-n és az Abenteuer autó a Kabel 1-en.

A magyar autós újságírók meg kritikán aluliak. Objektív teszteket nem dolgoztak ki és mérni se tudnak.

Hiányoznak bizonyos ismeretek, amiket nem a médiában kellett volna megszerezniük.

Ezeket merem ajánlani!
Konrád